VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Billede

Fandt lige denne opstilling på nettet, og jeg håber nogenlunde den holder med undtagelse af, at jeg mener Salvio også skal spille næste kamp. Jeg så også gerne Dybala fremfor Pavón, men OK, får man Lo Celso ind så ville det også være godt for dynamikken at have lidt fart på kanterne.

Di Maria må meget gerne holdes ude, da han intet bidrager med. Biglia synes jeg virkede enorm tung og langsom og havde ikke meget at byde med fremadrettet. Banega gjorde det lige en anelse bedre, men stadig, han lignede for mig en mand der overhovedet ikke har fået kamptræning, alt for mange berøringer blot for at lave en vending.

Men mest af alt, så håber jeg vi ser en Lo Celso fra starten, det giver så meget luft til offensiven og til Messi.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:Kubala@

Ja altså i det du skriver selvfølgelig! Syntes ikke Cou var specielt bedre.

Nej selvfølgelig gør det ikke hans præstation bedre, men når man har været ude i 4 mån, er man altså ikke 100% i form. Der er mange små og store ting der ikke ligger helt til højrebenet. Derfor mener jeg han skal bedømmes ud fra de vilkår han kommer fra.

Mod Kro fik han 45 min og scorede et fint mål. Østrig så jeg ikke. Men testkampe er jo noget helt andet. Tændingen er der jo næsten ikke. Man forsøger blot at undgå skader. Syntes slet ikke man kan inddrage disse kampe.

Som sagt så spillede Bra som hold heller ikke nogen god kamp og syntes ikke man kan forvente at Neymar, i nuværende forfatning, kan klare sagerne selv.

Han skal selvfølgelig op i et andet gear hvis Bra skal vinde VM. Det får vi se om han kommer.
Synes sgu ikke, at skaden skal have så stor en betydning. Og ja, testkampe har selvfølgelig ikke samme betydning, men mere er der for at komme i form. Han skal ikke klare alt selv, og det behøver han heller ikke, da Brasilien har et rimelig godt landshold, modsat Argentina og Portugal, men han skal bidrage, hvilket han ikke gjorde.

Cou var bedre, da han skaffede dem det ene point, og samtidig fordelte spillet. Hvis man skulle tage højde for Whoscoreds rating, så var Ney kampens spiller og den, der skaffede dem det ene point, det er vel totalt fjernt fra virkeligheden.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Kubala@

Jeg syntes test kampene er en anden verden. Se på Mexico!

Ja Brasilien er gode, bare ikke i går, som er det vi taler om. Ift den indsats Bra generelt havde, syntes jeg Neymar personligt gjorde det fint, tidligere beskrevet dele, taget i betragtning.

Så generelt giver du ikke meget for whoscored eller tager jeg fejl?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Tyskerne kan da ikke andet end lammetæve de 2 hold deri!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Antimadridista skrev:Kubala@

Jeg syntes test kampene er en anden verden. Se på Mexico!

Ja Brasilien er gode, bare ikke i går, som er det vi taler om. Ift den indsats Bra generelt havde, syntes jeg Neymar personligt gjorde det fint, tidligere beskrevet dele, taget i betragtning.

Så generelt giver du ikke meget for whoscored eller tager jeg fejl?
Jeg synes ikke, at han gjorde det fint. Hvis det er fint, så har man godt nok ikke forventninger til de gode spillere, uanset hvordan ens hold ellers gør det. Jeg er enig i, at man ikke skal ligge for meget i testkampe, men, at det er for at komme i form.

Mht. Whoscored, så er jeg ikke altid enig i deres ratings. F.eks. ikke i i gårs rating.
Senest rettet af Kubala man jun 18, 2018 4:07 pm, rettet i alt 1 gang.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Sverige dominerer jo.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Watch and learn, Messi.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Sverige ville nemt kunne slå os med den form de har nu.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Kubala@

Oki. Imo (alt taget i betragtning) fint. Ikke super, men fint.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Godt nok en halvkedelig kamp at se.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Sådan som Belgiens centrale midtbane er startet, kunne de seriøst godt overveje Fellaini. De Bruyne har ikke sat én fod rigtigt indtil videre.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Sådan som Belgiens centrale midtbane er startet, kunne de seriøst godt overveje Fellaini. De Bruyne har ikke sat én fod rigtigt indtil videre.
Sniffer du lim til dagligt? En midtbane med Witsel og Fellaini foran en tremandsbagkæde? Selv De Bruyne på ecstasy foretrækkes før Fellaini. Manden forstår ikke fodbold og inviterer til primitiv fodbold.

Dembele skal da ind før Fellaini overhovedet skal overvejes.
Senest rettet af MessiPogba man jun 18, 2018 5:27 pm, rettet i alt 1 gang.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:Sådan som Belgiens centrale midtbane er startet, kunne de seriøst godt overveje Fellaini. De Bruyne har ikke sat én fod rigtigt indtil videre.
Sniffer du lim til dagligt? En midtbane med Witsel og Fellaini foran en tremandsbagkæde? Selv De Bruyne på ecstasy foretrækkes før Fellaini. Manden forstår ikke fodbold og inviterer til primitiv fodbold
Hold nu kæft med dine uendelige hyperbler. Fellaini fylder ekstremt meget, og vil lettere kunne absorbere Panamas ekstremt fysiske spillestil. Witsel ville lettere kunne tage taktstokken - hvilket han i kvalifikationen faktisk har vist, at han er ekstremt dygtig til - med Fellaini ved siden af sig. De Bruyne bliver misbrugt på det skammeligste på landsholdet i den dybe position han spiller. Han er faktisk direkte dårlig til at spille den.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

VM har haft for mange 1-0, og 1-1, kampe, straffespark,- og frisparksmål, samt kujonbold so far. Plus Ronaldo der laver en GOAT, Messi der fejler, osv. Kan ikke lide det her VM so far.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster