VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Danmark kan godt slå Frankrig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det bliver lækkert at se 100 lange bolde mod Cornelius oppe i duel mod Hernandez. Han kan godt nok flyve den kære Lucas.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Mest elendige presspil jeg har set, fra Frankrig. Hvad fanden er det der. Griezmann og Pogba er helt væk.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Portugal når længere end Frankrig.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Du har så teknisk begavede spillere over hele linjen, men Frankrig spiller på indlæg. Mod en flok rugby-elskende australiere.

Well fucking done, Deschamp. Lad os da ikke udnytte Mbappes fart, Griezmanns evner på de små rum, Dembeles en-mod-en. Lad os da bare lså indlæg konstant.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Pogba .... Nej, hvor den mand dog blevet væsentligt ringere under Mourinho. Han var et bæst under Allegri man.
Pogba har haft problemer med formen i de sidste par måneder, pudsigt nok ligesom alle Uniteds offensive spillere, men han lavede alligevel 6 mål og 10 måloplæg (samme som Eriksen og Salah, flere Hazard, Özil, Firmino og Fabregas) i 27 kampe. Det er samme snit som i Juventus. Han har også omtrent samme antal afslutninger, skabte chancer og driblinger som i Juventus. Den største forskel er, at han bidrager mindre defensivt i United, men har flere afleveringer.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:Du har så teknisk begavede spillere over hele linjen, men Frankrig spiller på indlæg. Mod en flok rugby-elskende australiere.

Well fucking done, Deschamp. Lad os da ikke udnytte Mbappes fart, Griezmanns evner på de små rum, Dembeles en-mod-en. Lad os da bare lså indlæg konstant.

Griez er en choker og Pogba har jeg aldrig haft fidus til. Dembele er en joker og Mbappe falder ud i tide og utide. Der er bare så store udsving på det hold at det næsten er uundgåeligt at de ryger ud inden finalen.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:
MessiPogba skrev:Pogba .... Nej, hvor den mand dog blevet væsentligt ringere under Mourinho. Han var et bæst under Allegri man.
Pogba har haft problemer med formen i de sidste par måneder, pudsigt nok ligesom alle Uniteds offensive spillere, men han lavede alligevel 6 mål og 10 måloplæg (samme som Eriksen og Salah, flere Hazard, Özil, Firmino og Fabregas) i 27 kampe. Det er samme snit som i Juventus. Han har også omtrent samme antal afslutninger, skabte chancer og driblinger som i Juventus. Den største forskel er, at han bidrager mindre defensivt i United, men har flere afleveringer.
Han har slet, slet ikke samme gejst, som han havde i Juventus. Så kan du nok hive assister op, men det tegner stadigvæk ikke det større billede, at Pogba har nogle massive issues, som han ikke har løst, og som er opstået efter han er kommet til United. Det er synd, for han har alle redskaber til at blive en altdominerende spiller på sin position. Han er atletisk, han er høj, fysisk stærk, teknisk fantastisk, og han har et godt overblik, ikke verdensklasse overblik, men godt. Og han havde et fantastisk spark i Juventus.

Nu ligner han en, der lige har lært at spille fodbold. Det er synd at så stort et talent ikke kan få lov til at sprudle.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:Du har så teknisk begavede spillere over hele linjen, men Frankrig spiller på indlæg. Mod en flok rugby-elskende australiere.

Well fucking done, Deschamp. Lad os da ikke udnytte Mbappes fart, Griezmanns evner på de små rum, Dembeles en-mod-en. Lad os da bare lså indlæg konstant.

Griez er en choker og Pogba har jeg aldrig haft fidus til. Dembele er en joker og Mbappe falder ud i tide og utide. Der er bare så store udsving på det hold at det næsten er uundgåeligt at de ryger ud inden finalen.
Så kan du stille dig selv spørgsmålet, at siden stort set alle de offensive spillere choker, om det er spillerne, der er problemet, eller træneren?

Deschamps manglende koncepter, filosofi og evner som træner er jo Frankrigs problem. Under EM 2016, var det jo fordi at Griezmann gik amok, at de gik videre. Sgu ikke Deschamps trænerkundskaber.

Det sjove er, at Deschamp begår nøjagtig samme fejls om EM 2016. Starter Griezmann som kantspiller. Han er elendig derude.

Det hjælper jo hellere ikke, at deres to backer er spillere, der er bedst som midterforsvar. Der er intet bredde i deres spil, og der opstår ikke nok overtalssituationer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Brathwaite uden hår [emoji44]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

MessiPogba skrev:
Goaaal skrev:
MessiPogba skrev:Du har så teknisk begavede spillere over hele linjen, men Frankrig spiller på indlæg. Mod en flok rugby-elskende australiere.

Well fucking done, Deschamp. Lad os da ikke udnytte Mbappes fart, Griezmanns evner på de små rum, Dembeles en-mod-en. Lad os da bare lså indlæg konstant.

Griez er en choker og Pogba har jeg aldrig haft fidus til. Dembele er en joker og Mbappe falder ud i tide og utide. Der er bare så store udsving på det hold at det næsten er uundgåeligt at de ryger ud inden finalen.
Så kan du stille dig selv spørgsmålet, at siden stort set alle de offensive spillere choker, om det er spillerne, der er problemet, eller træneren?

Deschamps manglende koncepter, filosofi og evner som træner er jo Frankrigs problem. Under EM 2016, var det jo fordi at Griezmann gik amok, at de gik videre. Sgu ikke Deschamps trænerkundskaber.

Det sjove er, at Deschamp begår nøjagtig samme fejls om EM 2016. Starter Griezmann som kantspiller. Han er elendig derude.

Det hjælper jo hellere ikke, at deres to backer er spillere, der er bedst som midterforsvar. Der er intet bredde i deres spil, og der opstår ikke nok overtalssituationer.

Altså jeg mener jo også at de skal have ny træner, men peger bare også på at deres hold har mange spillere der er "humørspillere". Jeg kan dog ikke se en bedre kandidat end Wenger til det franske landshold. Zidane tror jeg ikke ville være god. Vi så i Real at han formår at vinde kampe men ikke at indføre et koncept. Det er netop et koncept Frankrig mangler.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1253
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Rb88 »

Jeg begriber ikke hvordan bookmakerne har Frankrig som ligeså store favoritter som Spanien.

Der er en verden til forskel. Jeg tror ikke på Frankrig når de bare møder et semi tophold. DK kan sagtens give dem alvorlige problemer.

DKs største problem må bare blive vores backs overfor Mbappé og Dembele

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

MessiPogba skrev:Han har slet, slet ikke samme gejst, som han havde i Juventus. Så kan du nok hive assister op, men det tegner stadigvæk ikke det større billede, at Pogba har nogle massive issues, som han ikke har løst, og som er opstået efter han er kommet til United.
Ja, Pogba har som sagt været ramt på selvtilliden og formen i de seneste par måneder, men i majoriteten af tiden i United har han været på Juventus-niveau (og så kan man ellers diskutere om han måske burde være bedre end i Juve).

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Tello skrev:Danmark kan godt slå Frankrig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er slet ikke utænkeligt. Samtidig sidder jeg med fornemmelsen af at vi også sagtens kan tabe til Australien.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Arh, flax. Han er på ingen måde så sprudlende og dominerende som han var i Juventus. Om det så er hans skyld eller det er fordi ligaen er bedre eller at United er dårligere end Juve.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:
MessiPogba skrev:Han har slet, slet ikke samme gejst, som han havde i Juventus. Så kan du nok hive assister op, men det tegner stadigvæk ikke det større billede, at Pogba har nogle massive issues, som han ikke har løst, og som er opstået efter han er kommet til United.
Ja, Pogba har som sagt været ramt på selvtilliden og formen i de seneste par måneder, men i majoriteten af tiden i United har han været på Juventus-niveau (og så kan man ellers diskutere om han måske burde være bedre end i Juve).
Synes du virkelig det? Jeg synes, at han mod de svagere modstandere har været god for United, det er jeg enig i. Men jeg synes, at han har ofte set fuldkommen blank ud mod bedre modstandere i PL. Mourinhos taktiske dispositioner har selvfølgelig også en del at sige om det, da han har brugt Pogba alt for defensivt, men han har haft en del problemer.

Spørgsmålet er bare om Pogba er en midtbanemand, eller om han er mere kantspiller a la Coutinho med hans flair, driblinger?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster