VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

De seneste seks VM-playoffkampe lover godt for slutrunden:

Honduras 0-0 Australia
New Zealand 0-0 Peru
Denmark 0-0 Ireland
Switzerland 0-0 N Ireland
Greece 0-0 Croatia
Italy 0-0 Sweden

PuyolErGud
Indlæg: 10716
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

MessiPogba skrev:Fandme lækkert at Italien røg ud. Deres kujonfodbold bliver ikke savnet. Hvem fanden starter på egen hjemmebane i en kamp om VM-pladsen med tremandsforsvar, Darmian, som intet kan offensivt og så Parolo mod et hold som Sverige, der vil pakle sig ned. Horribelt trænerarbejde på alle mulige måder. Deres spil med bold er jo en farce uden lige.
Men Sveriges sprudlende fantastiske offensive spil er da så kærkomment. Fryd for øjet, når de kombinerer rundt i trekanter, rent Tiki-Taka og ikke bare står med alle mand bag bolden.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Storken »

Jeg glæder mig stadig til VM, men det er sgu ærgerligt, at lande som Italien, Holland, Chile og USA ikke er med. Det er bare ikke det samme, når man skal se ligegyldige lande fra Afrika, Mellemøsten, Mellemamerika og Asien.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »



De Rossi :lol:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Storken »

Der er et virkelig rørende interview med Buffon efter kampen. Han undskylder for, at han han græder foran børnene, som ser med og drømmer om at spille for Italien.

:sad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

De skulle bare have givet et kald til Super-Mario.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Storken »

PuyolErGud skrev:Nå, men så stiger prisen da ikke på nogle af de italienske spillere efter VM, grundet gode præstationer...
Jeg ville sgu gerne se Jorginho, Verratti og Insigne i Barca. Det ville unægteligt betyde en mere dominerende spillestil, da de alle er dygtige på bolden.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Gian Piero Ventura har godt nok gjort et jammerligt job. Det er ikke godt nok, kun at vinde 56% af kampene, når man er landstræner for Italien. De skulle skynde sig at tage fat i Ancelotti. Han burde passe rigtig godt som landstræner.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14992
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1682 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

phpBB [video]
MDCCCXCIX

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Raman93 »

Storken skrev:
PuyolErGud skrev:Nå, men så stiger prisen da ikke på nogle af de italienske spillere efter VM, grundet gode præstationer...
Jeg ville sgu gerne se Jorginho, Verratti og Insigne i Barca. Det ville unægteligt betyde en mere dominerende spillestil, da de alle er dygtige på bolden.
Jorginho gjorde det ganske fint igår, især taget i betragtning af, at det var hans første kamp på landsholdet. Det er egentligt underligt, at han ikke er kædet sammen med nogle topklubber.

Har ønsket ham til Barca i lang tid nu.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
PuyolErGud skrev:Nå, men så stiger prisen da ikke på nogle af de italienske spillere efter VM, grundet gode præstationer...
Jeg ville sgu gerne se Jorginho, Verratti og Insigne i Barca. Det ville unægteligt betyde en mere dominerende spillestil, da de alle er dygtige på bolden.
Jeg ville bare gerne have set Insigne på banen i går. Det er jo katastrofalt at man spiller en 3-5-2 med Darmian som venstrekant i en hjemmebanekamp, som man skal, mod et svensk hold man på forhånd ved vil parkere bussen. Italien kunne reelt stille en rigtig, rigtig stærk 4-3-3 opstilling i går.

Buffon
Florenzi - Barzagli/Bonucci - Chiellini - Darmian
Jorginho - De Rossi - Parolo
Candreva - Immobile/Belotti - Insigne

Man kunne endda have gjort det meget mere offensivt, eksempelvis ved at pille De Rossi ud og skubbe Candreva tilbage. Så kunne der eksempelvis have været plads til en formstærk El Shaarawy i startopstillingen. Men Ventura er en dinosaur af en træner, hvis største bedrift - udover at vinde Serie C1 - er at skaffe Torino 3 point mere end Hellas Verona i 2014. Man fortjener ikke at beholde sit job, hvis man vælger at ansætte sådan en træner som landstræner for et af de største landshold i verden.

ulrich
Indlæg: 1705
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af ulrich »

Storken skrev:Jeg glæder mig stadig til VM, men det er sgu ærgerligt, at lande som Italien, Holland, Chile og USA ikke er med. Det er bare ikke det samme, når man skal se ligegyldige lande fra Afrika, Mellemøsten, Mellemamerika og Asien.
Du glemte Europa. :)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

ulrich skrev:
Storken skrev:Jeg glæder mig stadig til VM, men det er sgu ærgerligt, at lande som Italien, Holland, Chile og USA ikke er med. Det er bare ikke det samme, når man skal se ligegyldige lande fra Afrika, Mellemøsten, Mellemamerika og Asien.
Du glemte Europa. :)
Jeg ved heller ikke lige, hvilke hold der er ligegylde fra de andre kontinenter. Okay, Panama er måske lidt. Saudi Arabien måske også. Og så måske Tunesien. Men Senegal bliver super fede at se igen, for første gang siden 2002. Marokko har været latterligt stærke i kvalifikationen og ikke lukket et eneste mål ind. Egypten er en fodboldgal nation, der burde have været med mange flere gange end de egentlig har. Sydkorea er et godt sammentømret hold. Japan har dygtige spillere i alle kæder. Iran var et svært hold at møde i Brasilien. Det samme gælder Costa Rica. Med undtagelse af Panama og Saudi Arabien, synes jeg dog ikke rigtigt, at der for alvor er nogle ligegyldige hold med.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Flax_Generous »

Hvis de tør spille fodbold, er de ikke ligegyldige. Hvis de spiller som f.eks. Irland, er de meget ligegyldige.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:
MessiPogba skrev:Fandme lækkert at Italien røg ud. Deres kujonfodbold bliver ikke savnet. Hvem fanden starter på egen hjemmebane i en kamp om VM-pladsen med tremandsforsvar, Darmian, som intet kan offensivt og så Parolo mod et hold som Sverige, der vil pakle sig ned. Horribelt trænerarbejde på alle mulige måder. Deres spil med bold er jo en farce uden lige.
Af ren nysgerrighed:
Hvad er dit syn på Sveriges spillestil; altså holdet der kom med på bekostning af Italien?
Sverige var også en katastrofe, men de er jo et keglehold. Italien havde offensive spilelre med, men alligevel vælger Ventura at være en kujon og en dinosaur det meste af deres kval igennem med at spille med 3 mand i bagkæden og så ofte to oprigtige backs på wingbackerne, og så en defensivt orienteret midtbane. Det er jo forfærdeligt at se på, men gårdagens kamp er bare toppræstationen af dem alle. Du SKAL vinde kampen. Du er på hjemmebane, du har en overkommelig resultat, som du kan forbigå, men alligevel stiller du op med tre mand i forsvaret, Darmian og fucking Parolo på fra start. Det er jo en skandale af guddommelige dimensioner.

Læg dertil, at Ventura hellere vil have De Rossi ind fremfor Insigne i gårdagens kamp beviser jo, hvor stor en hat Ventura er. Det endte jo selvfølgelig ikke med, at De Rossi kom ind, men når selv en kriger som De Rossi, der bløder for det italienske landshold og laver sådan en scene som den her, så ved du, at ventura er en klaptorsk..

phpBB [video]
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Rb88 og 10 gæster