VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

FFS... DÆK DOG OP!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: VM 2018

Indlæg af gygfo »

Jeg hader landsholdsfodbold

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Og så scorer han. Kæft man.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Told ya. 4 mål incoming. 6th BDO loading.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Han kunne sagtens bombe en del i dag... Mar skal frem nu og der vil komme ekstremt meget plads.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Og så hjælper det heller ikke at Marokko virker virkelig uskarpe. De har allerede fået en del plads, men det sidste klasse mangler.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Hvad end Ronaldo ofrede i en eller anden vulkan tilbage i 2013, har virkelig givet pote.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Vi kommer aldrig til at se Messi igen hvis Cristina vinder VM :sick:
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Lopezzz skrev:Vi kommer aldrig til at se Messi igen hvis Cristina vinder VM :sick:
Ligemeget hvad end der sker, så stopper Messi med landsohldet her efter denne sommer. Det tror jeg på. Tvivler han gider en Copa America mere, og til næste VM vil han være 35 år. Plus det, at forbundet i Argentina sejler rundt, så tror jeg ikke, at Messi gider det lort mere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Der er dog en ting, der irriterer mig, og det er, at folk siger, at Messi har en langt bedre supporting cast end Portugal, hvilket er bullshit.

Portugal har en rigtig, rigtig dygtig målmand i Rui Patricio, Portugal har langt bedre backs, deres midterforsvar er sammenspillet, og den ene har været en af verdens bedste i flere år i Real Madrid. Otamendi og Rojo er slet ikke i nærheden af det niveau.

De har en dygtig skraldemand i William Carvalho, og så har de en eminent, hårdtarbejdende spilskaber i Moutinho, og de har en fremragende playmaker i Bernardo. Og så har de en meget, meget talentfuld Guedes, og en bevægelig angriber i Andre Silva også. Foruden at tænke på, at de har Joao Mario, Ricardo Quaresma, Nani (selvom han stortset ikke har spillet fodbold i et år), Semedo, Cancelo, Fabio Coentrao til bredden. Ved godt Nani og Coentrao ikke er udtaget, men de er international utrolig erfarne spillere. Så er der også Gelson Martins, bruno Fernandes, som er to talent, der er lovende.

Messi har Aguero og Dybala, som på klubplan spiller verdensklasse fodbold stadigvæk. Resten er halvpensionerede spillere, eller nogle der spiller i svagere ligaer, eller i Argentina. Otamendi synes mange er rigtig god, men det synes jeg ikke, synes han sejler, Rojo har ikke spillet fodobld i lang tid, Tagliafico er en grønskolling, men dog ser spændende ud, og Salvio er lidt tja tja, da han er omskolet.

Det, jeg prøver at sige, er , at folk får det til at lyde som om, at Ronaldos landshold er Cardiff City, mens Messis er Barcelona anno 2011.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2816
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

MessiPogba skrev:
Lopezzz skrev:Vi kommer aldrig til at se Messi igen hvis Cristina vinder VM :sick:
Ligemeget hvad end der sker, så stopper Messi med landsohldet her efter denne sommer. Det tror jeg på. Tvivler han gider en Copa America mere, og til næste VM vil han være 35 år. Plus det, at forbundet i Argentina sejler rundt, så tror jeg ikke, at Messi gider det lort mere.
Ikke for noget. Men synes altså heller ikke at Messi gavner det argentiske landshold 100%.
Kampen mod Island synes jeg, at Messi har "for meget" at skulle have sagt. Vil gerne have at han fraskriver sig lidt af det ansvar. Man kan se og mærke, at han bliver ved med at tænke "jeg må vinde for holdet".
Jeg ved godt alt det der med at man prøver at give ham de bedste betingelser osv osv. men det hjælper fandme heller ikke at samtlige spillere søger Messi i alle situationer. Det er for let at lukke ned og læse.
Vil gerne have at Argentina udtager de bedste af de bedste, ikke hvem Messi er bedste venner med eller hvis vens kone er blevet røvpullet af hvem.
De skal have nogle flere med nosser på banen. Icardi ville være god, han skaber ravage, han er fysisk og psykisk til stede. De virker som nogle tøsedrenge (udover Masch). Derfor tror jeg ikke, at Messis Argentina når langt denne gang.

Kan derimod godt se Portugal gå længere, de har ikke en "forventning" om at vinde VM men blot om at komme så langt som muligt, og med følelserne væk kan man nogen gange nå længere. #fikmittrip
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Daluigi »

Slap nu af. Messi er bedst. Ronaldo er en historisk målmaskine, og hans mål i gruppespillet betyder intet såfremt Portugal ikke vinder VM. Fodbold er øjebliks billeder.
Forumlegende

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Daluigi skrev:Slap nu af. Messi er bedst. Ronaldo er en historisk målmaskine, og hans mål i gruppespillet betyder intet såfremt Portugal ikke vinder VM. Fodbold er øjebliks billeder.
Har du set Ronaldos PR-hold? De skal nok skabe en vild kampagne, så snart VM er slut, at Ronaldo scorede tre mål mod nok verdens bedste landshold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10726
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Der var sgu da straffe til Marokko!? Og så får Portugal selvfølgelig frispark...

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2816
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

Bare han ikke laver Hattrick igen..
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Norbit skrev:
MessiPogba skrev:
Lopezzz skrev:Vi kommer aldrig til at se Messi igen hvis Cristina vinder VM :sick:
Ligemeget hvad end der sker, så stopper Messi med landsohldet her efter denne sommer. Det tror jeg på. Tvivler han gider en Copa America mere, og til næste VM vil han være 35 år. Plus det, at forbundet i Argentina sejler rundt, så tror jeg ikke, at Messi gider det lort mere.
Ikke for noget. Men synes altså heller ikke at Messi gavner det argentiske landshold 100%.
Kampen mod Island synes jeg, at Messi har "for meget" at skulle have sagt. Vil gerne have at han fraskriver sig lidt af det ansvar. Man kan se og mærke, at han bliver ved med at tænke "jeg må vinde for holdet".
Jeg ved godt alt det der med at man prøver at give ham de bedste betingelser osv osv. men det hjælper fandme heller ikke at samtlige spillere søger Messi i alle situationer. Det er for let at lukke ned og læse.
Vil gerne have at Argentina udtager de bedste af de bedste, ikke hvem Messi er bedste venner med eller hvis vens kone er blevet røvpullet af hvem.
De skal have nogle flere med nosser på banen. Icardi ville være god, han skaber ravage, han er fysisk og psykisk til stede. De virker som nogle tøsedrenge (udover Masch). Derfor tror jeg ikke, at Messis Argentina når langt denne gang.

Kan derimod godt se Portugal gå længere, de har ikke en "forventning" om at vinde VM men blot om at komme så langt som muligt, og med følelserne væk kan man nogen gange nå længere. #fikmittrip
100 procent enig. Men igen, det er trænerens manglende indsigelse, der ses her. Han bør instruere spillet langt bedre og skaber rammer, der gør, at holdet ikke består af en individual spillere, men at 11 spillere vil det samme. Det er det helt store problem, at mange af Argentinas trænere tror bare, at det at du har Messi på holdet, så skal alt nok gå. Du skal jo skabe rammer, der gør, at spillerne forstår hinanden.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster