VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Haha Kubala var hurtigere mht. straffesparket.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:NJs spark var dog det værste. Målmanden har kastet sig, inden han sparker, men alligevel vælger han at sparke den direkte på målmanden. Desuden havde han en ordentlig chance, som han misbrugte, sparker rigtigt svagt.
Det skulle ikke undre mig, at NJ bad om at være den sidste til at sparke, så han kunne stjæle overskrifterne. Han er jo kæmpe CR7-fanboy.

Men ja, himmeltråbende ringe straffespark, som Snøvsen kunne have forvaltet bedre med hans ene ben.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Uanset hvor lidt man så mener man kan bruge landsholdsfodbold til så har Eriksen (igen igen) været direkte elendig for danmark ved den her slutrunde. Han taber nærmest alle dueller og ejer åbenbart ikke et gram fysisk til at holde i en bold under pres.
Prøv lige at tænk over hvor mange der ville sige noget lignende om Messi.

Eriksen spillede en kæmpe rolle i at dk overhovedet kom med til VM. At han så ikke rammer sit niveau under slutrunden er ret naturligt da dk ærlig talt ikke har en ret god offensiv hvorfor man har kunne koncentrere sig om Eriksen. Sådan er det under slutrunder. Hvert land har et par rigtig gode spillere og hvis man kan få dem ned med nakken så er man godt på vej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Goaaal skrev:Nikolaj Jørgensen topper den dog ved at være endnu dårligere. Kan ikke se hvorfor man ikke skulle være vildt skuffet over dem. Det straffe NJ sparker er jo absurd ringe. Hvis man laver det tilløb er det for at se hvad side målmanden går til hvorefter man sparker i modsatte side eller lige i midten.... IKKE i den side målmanden går til... dårligste straffespark jeg har set i meget lang tid. Vil nærmest mene at et spark over mål er bedre end det lort han fik sendt afsted der.
:lol: :lol:
MDCCCXCIX

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:NJs spark var dog det værste. Målmanden har kastet sig, inden han sparker, men alligevel vælger han at sparke den direkte på målmanden. Desuden havde han en ordentlig chance, som han misbrugte, sparker rigtigt svagt.
Det skulle ikke undre mig, at NJ bad om at være den sidste til at sparke, så han kunne stjæle overskrifterne. Han er jo kæmpe CR7-fanboy.

Men ja, himmeltråbende ringe straffespark, som Snøvsen kunne have forvaltet bedre med hans ene ben.
Absolut det ringeste straffespark. Synd for Kasper. Han gjorde, hvad han kunne(mere end det endda), men de tre kegler ødelagde det for ham. Var også vild med Kaspers gejst og vildskab, som han prøvede at få ind i sine medspillere.
Senest rettet af Kubala søn jul 01, 2018 11:36 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Messis og Eriksens slutrunde kan ikke sammenlignes. Messi var langt bedre.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: VM 2018

Indlæg af zqa »

Kubala skrev:Messis og Eriksens slutrunde kan ikke sammenlignes. Messi var langt bedre.
Set i Messi standard var han vel egentligt ikke?
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Messis og Eriksens slutrunde kan ikke sammenlignes. Messi var langt bedre.
Der er mange der mener at Messi var ringe. At han ikke løb nok, ikke tog nok ansvar, at han forsvandt osv. Men mens vi herinde forsvarer Messi så angriber vi Eriksen selvom deres situation minder ret meget om hinanden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:
Kubala skrev:Messis og Eriksens slutrunde kan ikke sammenlignes. Messi var langt bedre.
Set i Messi standard var han vel egentligt ikke?
Messis standard? Jo, det synes jeg. Deres træner var nok den dårligste træner, jeg nogensinde har oplevet.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:Eriksen var direkte elendig. Og generelt elendig slutrunde fra ham af.
Han er total opdækket.. Han kan ikke det hele selv jo.. Unfair at kalde ham elendig.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Messis og Eriksens slutrunde kan ikke sammenlignes. Messi var langt bedre.
Der er mange der mener at Messi var ringe. At han ikke løb nok, ikke tog nok ansvar, at han forsvandt osv. Men mens vi herinde forsvarer Messi så angriber vi Eriksen selvom deres situation minder ret meget om hinanden.
Jeg synes godt nok ikke, at de minder om hinanden. To forskellige situationer. Langt bedre trænerteam samt bedre koncept.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Michman skrev:
Kubala skrev:Eriksen var direkte elendig. Og generelt elendig slutrunde fra ham af.
Han er total opdækket.. Han kan ikke det hele selv jo.. Unfair at kalde ham elendig.
Men han var elendig. Altså hvad skal jeg ellers kalde det?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Helt seriøst, Bendtner har været et langt mere brugbar spiller end NJ. Han har været vant til presset før, spillet på større scener, og han kan holde fast i en bold.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

Kubala skrev:
Michman skrev:
Kubala skrev:Eriksen var direkte elendig. Og generelt elendig slutrunde fra ham af.
Han er total opdækket.. Han kan ikke det hele selv jo.. Unfair at kalde ham elendig.
Men han var elendig. Altså hvad skal jeg ellers kalde det?
Jeg er total uenig. Eriksen var mands opdækket. Han var dårlig idag ja.. Men hold nu op.. Ingen forventede vi slog dem. Vi var pisse tæt på..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:Messis og Eriksens slutrunde kan ikke sammenlignes. Messi var langt bedre.
Der er mange der mener at Messi var ringe. At han ikke løb nok, ikke tog nok ansvar, at han forsvandt osv. Men mens vi herinde forsvarer Messi så angriber vi Eriksen selvom deres situation minder ret meget om hinanden.
Jeg synes godt nok ikke, at de minder om hinanden. To forskellige situationer. Langt bedre trænerteam samt bedre koncept.
De to største stjerner på deres respektive hold, omringet af spillere der ikke er i nærheden af deres niveau, et taktisk setup der ikke får det bedste frem i den, modspillere der fokuserer på dem, kæmpe rolle i kvalifikationen men lever ikke op til forventningerne under selve slutrunden.

Jeg synes de har en del tilfælles.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster