VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Antimadridista skrev:Er der en der gider undersøge historikken på Arg-Fra..? Mindes ikke de har haft vildt mange indbyrdes opgør, altså som betød nogen.

Forresten, Tyskland har nakket Argentina ved 4 af de sidste 7 verdensmesterskaber. Det sker ik i år. Yeeeaah:)
4 møder siden 1930. Argentina har vundet alle kampene. Seneste 2 var venskabskampe i 09 og 12 (eller 11?). kilde: resultat.dk

Jeg ønsker vitterligt at Portugal møder Argentina i kvartfinalen. Det kan blive det næstestørste brag i denne turnering hvis det sker! Verden har brug for et sidste Messi-Ronaldo opgør i landsholdsregi!
Jeg bløder Blaugrana

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Blaugrana al vent skrev:
Antimadridista skrev:Er der en der gider undersøge historikken på Arg-Fra..? Mindes ikke de har haft vildt mange indbyrdes opgør, altså som betød nogen.

Forresten, Tyskland har nakket Argentina ved 4 af de sidste 7 verdensmesterskaber. Det sker ik i år. Yeeeaah:)
4 møder siden 1930. Argentina har vundet alle kampene. Seneste 2 var venskabskampe i 09 og 12 (eller 11?). kilde: resultat.dk

Jeg ønsker vitterligt at Portugal møder Argentina i kvartfinalen. Det kan blive det næstestørste brag i denne turnering hvis det sker! Verden har brug for et sidste Messi-Ronaldo opgør i landsholdsregi!
Det sidste jeg har brug for er tsuuuuu i 98+ minut.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Tello skrev:
Blaugrana al vent skrev:
Antimadridista skrev:Er der en der gider undersøge historikken på Arg-Fra..? Mindes ikke de har haft vildt mange indbyrdes opgør, altså som betød nogen.

Forresten, Tyskland har nakket Argentina ved 4 af de sidste 7 verdensmesterskaber. Det sker ik i år. Yeeeaah:)
4 møder siden 1930. Argentina har vundet alle kampene. Seneste 2 var venskabskampe i 09 og 12 (eller 11?). kilde: resultat.dk

Jeg ønsker vitterligt at Portugal møder Argentina i kvartfinalen. Det kan blive det næstestørste brag i denne turnering hvis det sker! Verden har brug for et sidste Messi-Ronaldo opgør i landsholdsregi!
Det sidste jeg har brug for er tsuuuuu i 98+ minut.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Men til gengæld vil du da elske et "Mes-tsiiiiiiiiii" i det 98' minut :cool:
Jeg bløder Blaugrana

Antimadridista
Indlæg: 9307
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Blaugrana al vent skrev:
Antimadridista skrev:Er der en der gider undersøge historikken på Arg-Fra..? Mindes ikke de har haft vildt mange indbyrdes opgør, altså som betød nogen.

Forresten, Tyskland har nakket Argentina ved 4 af de sidste 7 verdensmesterskaber. Det sker ik i år. Yeeeaah:)
4 møder siden 1930. Argentina har vundet alle kampene. Seneste 2 var venskabskampe i 09 og 12 (eller 11?). kilde: resultat.dk

Jeg ønsker vitterligt at Portugal møder Argentina i kvartfinalen. Det kan blive det næstestørste brag i denne turnering hvis det sker! Verden har brug for et sidste Messi-Ronaldo opgør i landsholdsregi!
Tog mig lige sammen og undersøgte det selv!

6-3-2 i Argentinas favør. Argentina vundet de seneste 2, mens over halvdelen af opgørerne var i 70'erne

https://www.11v11.com/teams/france/tab/ ... Argentina/

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvis nogen af jer bliver forhindret i at se kampene i morgen får i her en beskrivelse af hvad der kommer til at ske:

Argentina - Franrkig
Argentina, som for første gang i 10 offcielle kampe kan spille uden overjordisk pres, kommer til at gå roligt ind til kampen. De er ikke interesseret i at komme dårligt fra start og derudover så skal de heller ikke jagte en sejr så intensivt som de 3 foregående kampe. Frankrig derimod har troen på sig selv. De vil helt klart - og lykkes - forsøge at skabe kampen med deres individualister. De vil helt sikkert komme til nogen lige-ved-og-næsten chancer (som jeg kalder de chancer hvor 2 km/t ekstra fart i en aflevering havde givet en perfekt stikning som kunne have ført til en chance, men fordi de 2 km/t manglede, så blev det blot en tabt bold som ikke er at finde på nogen kampstatistikker) men den sidste skarphed fra Griezmann og Mbappe mangler. Spiller Dembele ligeledes vil vi se en spiller der forsøger med nogle gode raids, men beslutningerne er ikke hvor de skal være i en kamp hvor presset er større end nogensinde på den unge knægt. Som spillet skrider frem vil Frankrig blive mere og mere frustrerede. Deres selvsikkerhed i spillet forsvinder langsomt og Argentina kommer mere og mere ind i kampen og kommer frem til nogle store chancer. En af disse vil blive omsat og pludselig står Frankrig chokerede tilbage. Deres selvtillid forvandles til frustation rettet mod hinanden og samtidig er Argentina styrket af udsigten til pludselig at kunne komme i kvartfinalen blot få dage efter hvor de var 3 minutter fra at ryge ud. Argentina kæmper til det sidste og får holdt nullet. Dommeren fløjter af og franskmændene kigger tomt ud i luften. De kan ikke forstå at de er røget ud til Argentina. "Eksperterne" ser det som en overraskelse men roser samtidig Argentina for deres genopstandelse. Frankrig kritiseres samtidig for at spille ideforladt og deres manglende erfaring vil blive nævnt adskillelige gange efterfølgende. Argentina roses i stedet for at spille klogt på de styrker de har til rådighed.
1-0

Portugal - Uruguay
En defensivorienteret kamp hvor der vil falde mindst 4 gule kort. Kampen ender 1-1 eller 0-0 og vil højst sandsynligt gå i straffesparkskonkurrence hvor tingene vil blive afgjort til Uruguays fordel. Vil ikke blive husket som den store offensive opvisning men i stedet en tæt kamp med masser af fight og styrke.

Vær klar til at quote mig om 25 timer.
Jeg bløder Blaugrana

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Sad tidligere med en ven, og prøvede at lave gruppespillets bedste VM-hold. Det er virkelig bemærkelsesværdigt hvor få offensive spillere, der har imponeret. Men sådan er det desværre ofte ved slutrunder.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Blaugrana al vent skrev:
Tello skrev:
Blaugrana al vent skrev:
Antimadridista skrev:Er der en der gider undersøge historikken på Arg-Fra..? Mindes ikke de har haft vildt mange indbyrdes opgør, altså som betød nogen.

Forresten, Tyskland har nakket Argentina ved 4 af de sidste 7 verdensmesterskaber. Det sker ik i år. Yeeeaah:)
4 møder siden 1930. Argentina har vundet alle kampene. Seneste 2 var venskabskampe i 09 og 12 (eller 11?). kilde: resultat.dk

Jeg ønsker vitterligt at Portugal møder Argentina i kvartfinalen. Det kan blive det næstestørste brag i denne turnering hvis det sker! Verden har brug for et sidste Messi-Ronaldo opgør i landsholdsregi!
Det sidste jeg har brug for er tsuuuuu i 98+ minut.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Men til gengæld vil du da elske et "Mes-tsiiiiiiiiii" i det 98' minut :cool:
Well, of course [emoji6]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Xavi6Smede skrev:Sad tidligere med en ven, og prøvede at lave gruppespillets bedste VM-hold. Det er virkelig bemærkelsesværdigt hvor få offensive spillere, der har imponeret. Men sådan er det desværre ofte ved slutrunder.
Alireza Beiranvand
Diego Godín - Andreas Granqvist - Simon Kjær
Kieran Trippier - Ivan Rakitic - Luka Modric - Isco
Dries Mertens
Harry Kane - Cristiano Ronaldo

De eneste jeg rigtigt var i tvivl om, var målmanden, centerbacks (fordi der har været så mange gode), den offensive midt og venstrekanten. På målmandsposten havde jeg Cho Hyun-Woo, Kasper Schmeichel og Guillermo Ochoa som alternativer, men Beiranvand har stået fantastisk, synes jeg. I midterforsvaret kunne man let tage Yerry Mina, José María Giménez, Thiago Silva eller John Stones i stedet for Granqvist eller Kjær, men at Sverige og Danmark er klar til ottendelsfinalerne, skyldes i rigtig høj grad netop Granqvist og Kjær. På venstrekanten kunne man tage Hirving Lozano i stedet for Isco. Mertens kunne også byttes ud med Hazard, men Mertens har bare været helt vildt god, synes jeg.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Xavi6Smede »

Blaugrana92 skrev:
Xavi6Smede skrev:Sad tidligere med en ven, og prøvede at lave gruppespillets bedste VM-hold. Det er virkelig bemærkelsesværdigt hvor få offensive spillere, der har imponeret. Men sådan er det desværre ofte ved slutrunder.
Alireza Beiranvand
Diego Godín - Andreas Granqvist - Simon Kjær
Kieran Trippier - Ivan Rakitic - Luka Modric - Isco
Dries Mertens
Harry Kane - Cristiano Ronaldo

De eneste jeg rigtigt var i tvivl om, var målmanden, centerbacks (fordi der har været så mange gode), den offensive midt og venstrekanten. På målmandsposten havde jeg Cho Hyun-Woo, Kasper Schmeichel og Guillermo Ochoa som alternativer, men Beiranvand har stået fantastisk, synes jeg. I midterforsvaret kunne man let tage Yerry Mina, José María Giménez, Thiago Silva eller John Stones i stedet for Granqvist eller Kjær, men at Sverige og Danmark er klar til ottendelsfinalerne, skyldes i rigtig høj grad netop Granqvist og Kjær. På venstrekanten kunne man tage Hirving Lozano i stedet for Isco. Mertens kunne også byttes ud med Hazard, men Mertens har bare været helt vildt god, synes jeg.
Imponerende tæt på det hold jeg fik lavet mig!

Schmeichel
Kjær-Godin-Granqvist
Coutinho-Modric-Rakitic-Hazard
Mertens-Kane-Ronaldo

Holdet blev lavet med fokus på holdet.dk, hvor Hazard bliver betragtet som midtbanespiller, ellers havde jeg næppe puttet ham derned. Kante, Isco og Lukaku var de eneste, jeg virkelig overvejede at sætte ind.

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

My nerves. Ville være typisk, at Griezmann ikke chokede i dag. Så hedder den garanteret Portugal - Frankrig.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7702
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Hvis Argentina ryger ud, så er Ronaldo endnu mere motiveret pga. Messi. Hvis Argentina går videre pga. Messi, så er Ronaldo på nippet til at være motiveret på psykotisk vis.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »

Sådan som Real og Ronaldo fans har opført sig de sidste 6 måneder, må man virkelig håbe på, at Portugal ryger ud idag og Argentina går videre. Det modsatte ville være så træls.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15092
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1698 gange
Blevet takket: 1132 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Goaaal skrev:Sådan som Real og Ronaldo fans har opført sig de sidste 6 måneder, må man virkelig håbe på, at Portugal ryger ud idag og Argentina går videre. Det modsatte ville være så træls.
Bare rolig, Messis bedste ven er på banen i dag og han elsker menneskekød :grin:

Billede
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9307
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 944 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Sådan som Messi og Ronaldos marginaler har bøjet i hver sin retning de sidste 2-3 år, så forsøger jeg at forvente det værste..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista, Filten og 18 gæster