VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor pokker bliver modric og Eriksen sammenlignet? Det er dybtliggende playmaker og en offensiv midt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Det håber jeg godt nok ikke. En rolle ja men de skal begge have mindre ansvar.
Hvis man skal have en virkelig succesfuld sæson(alle de titler, man kan vinde), så skal de have en stor rolle.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Det håber jeg godt nok ikke. En rolle ja men de skal begge have mindre ansvar.
Hvis man skal have en virkelig succesfuld sæson(alle de titler, man kan vinde), så skal de have en stor rolle.
Nej tværtimod. Hvis vi skal have en rigtig succesfuld sæson så skal vi have tjek på defensiven i vores 433 og det er nærmest umuligt med Suarez der ikke arbejder defensivt (vi kan ikke have en til udover Messi) og rak der er så langsom når modstanderen får omstillinger (det går så langsomt med ham og bussi).
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:Eriksen havde trods alt ikke en Kante i hælene konstant. Men imo er det lige så meget når han har fået bolden, masser af boldtab, upræcise pasninger, elendige skud på mål etc.
Havde Messi kante i hælene da de spillede mod Kroatien?
Ja det var det jeg mente, helt sikkert
Nej men var Messi ikke også elendig mod Kroatien?
Nej, han var ikke elendig mod Kroatien. De stod enormt lavt og havde al fokus på Messi. Medspillerne søgte ham al for sjældent.
Han fik også den højeste score af argentinerne.
Ja undskyldninger har vi nok af når det er Messi. Eriksen = elendig. Men så ved vi da i det mindste hvordan Messi bliver behandlet i Argentina.
Njaij det nu ikke undskyldninger. Som jeg nævnte før, så fik han ingen hjælp, ingen andre hos Argentina præsterede bare så nogenlunde som man kunne forvente.
Eriksen var ikke meget over, hvad jeg vil tro en krohn dehli ville kunne have præsteret.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:Eriksen havde trods alt ikke en Kante i hælene konstant. Men imo er det lige så meget når han har fået bolden, masser af boldtab, upræcise pasninger, elendige skud på mål etc.
Havde Messi kante i hælene da de spillede mod Kroatien?
Ja det var det jeg mente, helt sikkert
Nej men var Messi ikke også elendig mod Kroatien?
Nej, han var ikke elendig mod Kroatien. De stod enormt lavt og havde al fokus på Messi. Medspillerne søgte ham al for sjældent.
Han fik også den højeste score af argentinerne.
Ja undskyldninger har vi nok af når det er Messi. Eriksen = elendig. Men så ved vi da i det mindste hvordan Messi bliver behandlet i Argentina.
Njaij det nu ikke undskyldninger. Som jeg nævnte før, så fik han ingen hjælp, ingen andre hos Argentina præsterede bare så nogenlunde som man kunne forvente.
Eriksen var ikke meget over, hvad jeg vil tro en krohn dehli ville kunne have præsteret.
Jo det er. Og hvis jeg gad så kunne jeg sidde og finde på det samme med Eriksen. Men jeg er sgu træt ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Det håber jeg godt nok ikke. En rolle ja men de skal begge have mindre ansvar.
Hvis man skal have en virkelig succesfuld sæson(alle de titler, man kan vinde), så skal de have en stor rolle.
Nej tværtimod. Hvis vi skal have en rigtig succesfuld sæson så skal vi have tjek på defensiven i vores 433 og det er nærmest umuligt med Suarez der ikke arbejder defensivt (vi kan ikke have en til udover Messi) og rak der er så langsom når modstanderen får omstillinger (det går så langsomt med ham og bussi).
Man kan ikke komme uden om to så vigtige spillere, hvis man skal have en virkelig succesfuld sæson. Hvem skal starte i stedet for Rak? Pau eller Arthur? Hvis ja, så bliver det op ad bakke? Pau er altødelæggende og Arthur er lottokupon. Mht. Suarez, så er han stadig god for et hav af mål samt assist, og så skaber han en masse chancer, så selvfølgelig burde de have en stor rolle.
Senest rettet af Kubala man jul 02, 2018 12:37 am, rettet i alt 1 gang.

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:Hvorfor pokker bliver modric og Eriksen sammenlignet? Det er dybtliggende playmaker og en offensiv midt.

Man kan nu godt sammenligne værdien og det aftryk de giver for sit hold, selvom de ikke spiller nøjagtig samme plads.

Men nu lukker jeg ned.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Jeg finder det noget useriøst, at sammenligne Messis arbejdsbetingelser? Der er ikke en spiller på denne klode der får den samme opmærksomhed fra modstanderholdet som han gør, og da især ikke Eriksen.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Det håber jeg godt nok ikke. En rolle ja men de skal begge have mindre ansvar.
Hvis man skal have en virkelig succesfuld sæson(alle de titler, man kan vinde), så skal de have en stor rolle.
Nej tværtimod. Hvis vi skal have en rigtig succesfuld sæson så skal vi have tjek på defensiven i vores 433 og det er nærmest umuligt med Suarez der ikke arbejder defensivt (vi kan ikke have en til udover Messi) og rak der er så langsom når modstanderen får omstillinger (det går så langsomt med ham og bussi).
Man kan ikke komme uden om to så vigtige spillere, hvis man skal have en virkelig succesfuld sæson. Hvem skal starte i stedet for Rak? Pau eller Arthur? Hvis ja, så bliver det op ad bakke? Pau er altødelæggende og Arthur er lottokupon. Mht. Suarez, så han er stadig god for et hav af mål samt assist, og så skaber han en masse chancer, så selvfølgelig burde de have en stor rolle.
Jeg ville spille thiago og arthur på midten. Og helt fremme demb Messi og cou.

433 virker bare ikke mere med rak og Suarez. Hvis de skal have en stor rolle på midten så er vi fucked. Så kan det godt være Arthur er en lottokupon men han er dynamisk og kan dække et større rum end rak. Det er det der er vores problem - vi er for dårlige på omstillinger da der ikke er hårdt arbejde fremme og vores midt er for langsom.

Men altså vi kan også bare spille 442. Der var både rak og Suarez fine.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

LeoMessi skrev:Jeg finder det noget useriøst, at sammenligne Messis arbejdsbetingelser? Der er ikke en spiller på denne klode der får den samme opmærksomhed fra modstanderholdet som han gør, og da især ikke Eriksen.
Så du mener ikke at Messi og Eriksen som holdets største stjerner får mest opmærksomhed fra modstanderen? For det var egentlig bare det der har pointen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:
Kubala skrev:
Piquénbauer skrev:Det håber jeg godt nok ikke. En rolle ja men de skal begge have mindre ansvar.
Hvis man skal have en virkelig succesfuld sæson(alle de titler, man kan vinde), så skal de have en stor rolle.
Nej tværtimod. Hvis vi skal have en rigtig succesfuld sæson så skal vi have tjek på defensiven i vores 433 og det er nærmest umuligt med Suarez der ikke arbejder defensivt (vi kan ikke have en til udover Messi) og rak der er så langsom når modstanderen får omstillinger (det går så langsomt med ham og bussi).
Man kan ikke komme uden om to så vigtige spillere, hvis man skal have en virkelig succesfuld sæson. Hvem skal starte i stedet for Rak? Pau eller Arthur? Hvis ja, så bliver det op ad bakke? Pau er altødelæggende og Arthur er lottokupon. Mht. Suarez, så han er stadig god for et hav af mål samt assist, og så skaber han en masse chancer, så selvfølgelig burde de have en stor rolle.
Jeg ville spille thiago og arthur på midten. Og helt fremme demb Messi og cou.

433 virker bare ikke mere med rak og Suarez. Hvis de skal have en stor rolle på midten så er vi fucked. Så kan det godt være Arthur er en lottokupon men han er dynamisk og kan dække et større rum end rak. Det er det der er vores problem - vi er for dårlige på omstillinger da der ikke er hårdt arbejde fremme og vores midt er for langsom.

Men altså vi kan også bare spille 442. Der var både rak og Suarez fine.
Men hvem siger, at man køber Thiago? Og Arthur vil være en lottokupon, så derfor vil jeg satse på Rak. Selvom man købte Thiago, så skulle både Rak og Suarez have en stor rolle, for der spilles enormt mange kampe på en sæson, hvis man skal være succesfuld i alle turneringer. Deres vigtighed vil komme i form af rotation, det er det, jeg snakker om; at de stadig skal have en stor rolle.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen så er jeg enig. Jeg ved bare at hvis vi går ind til næste sæson med en tro på at vi bare kan slå over i 433 med rak og Suarez som bærende spillere så får vi det stramt. Derfor vil jeg hellere en lottokupon da det i det mindste viser at man ved der er et problem der skal løses.

Jeg ved ikke om vi køber thiago. Men jeg håber. Eller det ved jeg egentlig ikke om jeg gør da jeg som sådan ikke er den store fan af ham og er bange for skaderne. Men han er god og kan hjælpe så derfor er han chancen værd.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Nåeh røvhuller.

Hvem håber vi, at vinder VM nu?

Kunne være sjovt, hvis England vandt. Bare for at høre historierne bagefter, hvor meget af landets BNP ville falde de kommende uger pga. dødsfald af druk og industrimedarbejdere, der ikke møder op på job, fordi de er "on a piss-trip" på pubberne.

Eller se Rusland vinde og Putin vise hele verden, at han har lavet Ekarus II igen.

Bare Brasilien ikke vinder. Det er det eneste holdm jeg har forventning til, at de skal spille på en bestemt måde, før de fortjener at vinde VM, fordi det er deres arv. Som det eneste landshold. Tite er en dygtig træner, men lidt for pragmatisk til mig.

Kom så, England. IT'S COMING HOME!!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Ja, selvfølgelig, Thiago vil være optimalt. Dog er jeg selv også bange for skaderne, og derfor er det vigtigt at have Rak. Arthur er ung og han skal gennem den første sæson stille og roligt. Hvis man kaster ham for løverne allerede og lægger et så stort ansvar på hans skulder, så kan han knække, og her kan Rak igen være vigtig. Mht. Suarez, så er han stadig en af de bedste spillere i verden, og han er både garant for mål, assist samt chanceskabelse, så deraf hans vigtighed.

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Piquénbauer skrev:
LeoMessi skrev:Jeg finder det noget useriøst, at sammenligne Messis arbejdsbetingelser? Der er ikke en spiller på denne klode der får den samme opmærksomhed fra modstanderholdet som han gør, og da især ikke Eriksen.
Så du mener ikke at Messi og Eriksen som holdets største stjerner får mest opmærksomhed fra modstanderen? For det var egentlig bare det der har pointen.
Nej selvfølgelig gør de da ikke det, hvilket også tydeligvis ses på kampene. Der er tale om to spillere, hvis niveau overhovedet ikke matcher, så selvfølgelig får Messi langt større opmærksomhed end Eriksen nogensinde vil få.

Ronaldo er også stjernen på det portugisiske landshold, men han får stadig ikke lige så meget opmærksomhed af modstanderholdet som Messi gør.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 40 gæster