VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Messis niveau, her til VM, var jo flere lag over sine medspilleres. Han gjorde det generelt fint.

Eriksen var kun i glimt over sine medspillere, som overordnet set præsterede udmærket.

Når man ser modric fordele og lægge de vildeste afleveringer, er Eriksen et stykke fra det vi bør forvente, hvis han skulle være et emne.
Skift modric og Eriksen med hinande, og du ville nok også se Modric have det svært.

Pånær dagens kamp, så har vi spillet en form for fodbold, der fuldstændig negligerer Eriksens indflydelse. Hans opgave var i de kampe at skulle opsamle 2. bolde. Det er jo ikke spil, der gavner Eriksen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Mbappe har også været god, især når man tænker på, at han kun er 19 år.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

batistuta skrev:Men det er vel sikkert at sige at Eriksen må betragtes som at være ude af Barca-billedet - han ligner i hvert fald ikke den playmaker vi har brug for, den del har været ikke-eksisterende i Eriksens spil ved dette VM.
En playmaker er kun så god, som hans medspillere gør ham det til. Du så jo også en som Xavi først virkelig blev umenneskelig god, fordi en som Pep forstod, at spillerne ksulle bevæge sig konstant for ham, fordi hans 360-vision opfangede alt.

eriksen er jo ikke en individualist, så han kan tage kampen i egen hånd og afdrible 3-4 spillere ofte og krølle den ind som Neymar, Messi f.eks. kan.

Han er ufattelig afhængig af sine holdkammeraters kunnen og bevægelsen omkring ham. Ligesom Modric også er det bare som eksempel.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville ikke undre mig hvis vores ledelse var så idiotiske at bruge en slutrunde som denne til at udelukke eriksen. Det ville lige passe med dem. Landsholdsfodbold - det kan man sgu bruge til noget!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Suarez og rak gør det godt på landsholdet. Fuck hvad vi har set det sidste år. Dem satser vi på. Thiago og Eriksen var ringe så det bliver et nej.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Selvfølgelig skal Eriksen ikke udelukkes pga. VM, men elendig har han dog været. Det kan man ikke komme udenom.

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:
Antimadridista skrev:Messis niveau, her til VM, var jo flere lag over sine medspilleres. Han gjorde det generelt fint.

Eriksen var kun i glimt over sine medspillere, som overordnet set præsterede udmærket.

Når man ser modric fordele og lægge de vildeste afleveringer, er Eriksen et stykke fra det vi bør forvente, hvis han skulle være et emne.
Skift modric og Eriksen med hinande, og du ville nok også se Modric have det svært.

Pånær dagens kamp, så har vi spillet en form for fodbold, der fuldstændig negligerer Eriksens indflydelse. Hans opgave var i de kampe at skulle opsamle 2. bolde. Det er jo ikke spil, der gavner Eriksen.
Det tror jeg ikke. Jeg tænker på selve omgangen med bolden og de eminente pasninger modric viser, korte som lange. I dag vil jeg da mene at Eriksen havde alle muligheder.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Det ville ikke undre mig hvis vores ledelse var så idiotiske at bruge en slutrunde som denne til at udelukke eriksen. Det ville lige passe med dem. Landsholdsfodbold - det kan man sgu bruge til noget!
Er du ikke en dem, der er imod et køb af Eriksen?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

MessiPogba skrev:
Piquénbauer skrev:Det ville ikke undre mig hvis vores ledelse var så idiotiske at bruge en slutrunde som denne til at udelukke eriksen. Det ville lige passe med dem. Landsholdsfodbold - det kan man sgu bruge til noget!
Er du ikke en dem, der er imod et køb af Eriksen?
Jeg synes der er bedre løsninger men jeg ville sgu ikke sige nej til ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Og Suarez samt Rak burde stadig spille en stor rolle i den kommende sæson, eller det regner jeg i hvert fald med, hvis det skal blive en virkelig succesfuld sæson.

Antimadridista
Indlæg: 9258
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:Eriksen havde trods alt ikke en Kante i hælene konstant. Men imo er det lige så meget når han har fået bolden, masser af boldtab, upræcise pasninger, elendige skud på mål etc.
Havde Messi kante i hælene da de spillede mod Kroatien?
Ja det var det jeg mente, helt sikkert
Nej men var Messi ikke også elendig mod Kroatien?
Nej, han var ikke elendig mod Kroatien. De stod enormt lavt og havde al fokus på Messi. Medspillerne søgte ham al for sjældent.
Han fik også den højeste score af argentinerne.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

batistuta skrev:Men det er vel sikkert at sige at Eriksen må betragtes som at være ude af Barca-billedet - han ligner i hvert fald ikke den playmaker vi har brug for, den del har været ikke-eksisterende i Eriksens spil ved dette VM.
Ja, ikke kun på baggrund af hans VM-slutrunde, men også spillet for Tottenham. Svingende præstationer og generelt er han bare ikke hvad vi står og mangler. Han kan ikke styre en kamps tempo, eller dirigere spillet. Som vi for eksempel så Modric gøre til perfektion i dag, som om det var det mest simple i verden. Eriksen har bare aldrig rigtigt imponeret mig. Han har ikke vist noget der gør, at man kan forsvare at smide 120-150+ mio efter ham. Overhovedet ikke.

Nu er han 26 og denne her slutrunde var ligesom det der for alvor skulle være hans afsæt til noget større end Tottenham. Han fejlede bare totalt. Jeg håber vi går all in på Thiago.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Det håber jeg godt nok ikke. En rolle ja men de skal begge have mindre ansvar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:
Piquénbauer skrev:
Antimadridista skrev:Eriksen havde trods alt ikke en Kante i hælene konstant. Men imo er det lige så meget når han har fået bolden, masser af boldtab, upræcise pasninger, elendige skud på mål etc.
Havde Messi kante i hælene da de spillede mod Kroatien?
Ja det var det jeg mente, helt sikkert
Nej men var Messi ikke også elendig mod Kroatien?
Nej, han var ikke elendig mod Kroatien. De stod enormt lavt og havde al fokus på Messi. Medspillerne søgte ham al for sjældent.
Han fik også den højeste score af argentinerne.
Ja undskyldninger har vi nok af når det er Messi. Eriksen = elendig. Men så ved vi da i det mindste hvordan Messi bliver behandlet i Argentina.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
batistuta skrev:Men det er vel sikkert at sige at Eriksen må betragtes som at være ude af Barca-billedet - han ligner i hvert fald ikke den playmaker vi har brug for, den del har været ikke-eksisterende i Eriksens spil ved dette VM.
Ja, ikke kun på baggrund af hans VM-slutrunde, men også spillet for Tottenham. Svingende præstationer og generelt er han bare ikke hvad vi står og mangler. Han kan ikke styre en kamps tempo, eller dirigere spillet. Som vi for eksempel så Modric gøre til perfektion i dag, som om det var det mest simple i verden. Eriksen har bare aldrig rigtigt imponeret mig. Han har ikke vist noget der gør, at man kan forsvare at smide 120-150+ mio efter ham. Overhovedet ikke.

Nu er han 26 og denne her slutrunde var ligesom det der for alvor skulle være hans afsæt til noget større end Tottenham. Han fejlede bare totalt. Jeg håber vi går all in på Thiago.
Hvis Thiago var så god, hvorfor vil Bayern så glædeligt sælge ham? vi snakker om en mand, der er blevet slået af som CM af en ægte 10'er som James.

Thiago har selvfølgelig mange skader i bagagen, og men synes der har været en del mere kontinuitet i hans spil end Thiagos.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 54 gæster