VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: VM 2018

Indlæg af Mtfisk »

Kubala skrev:Hvem tror I vinder VM og hvorfor?
Frankrig. Udelukkende fordi de har gode spillere på alle pladser. Deres angreb er fantastisk.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

Kubala skrev:Hvem tror I vinder VM og hvorfor?
Luisito og Uruguay. De kender deres forcer og besøgstider.
Har kaldt den længe, så håber bare jeg kan få ret. :smile:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Jeg vil komme med min forudsigelse, eller bare mine tanker.

Som det ser ud nu, så kunne jeg godt forestille mig, at Brasilien ville kunne vinde VM. Det vil ikke være kønt fodbold, men de har en stærk defensiv organisation, som kunne blive udslagsgivende. Derudover lever de meget på omstillinger og individuelt kvalitet; spillere som Ney, Cou, Willian etc.

Belgien er det mest underholdende hold og nok også det hold, der offensiv set kan skabe en masse, både på omstillinger, men også uden. Deres problem er dog den defensive organisation. De er meget sårbare der. Alt for meget, hvis du spørger mig.

Frankrig har også en svag defensiv organisation, men det er måske pga. at de mangler en rød tråd mellem linjerne, eller pga. manglende koncept. Det bliver alt for tilfældigt og for afhængigt af de enkelte spillere.

England har den bedst mulige mulighed for at nå finalen, og når man når den, så kan alt selvfølgelig ske, men de virker mentalt skrøbelige. De går i panik, når de møder modgang. De var millimeter fra at ryge ud i går, fordi de ikke kunne håndtere modgang.

Uruguay. Har også en virkelig stærk defensiv organisation og god balance på holdet. Dem ser jeg som underdogs, og de kunne godt overraske.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Norbit skrev:
Kubala skrev:Hvem tror I vinder VM og hvorfor?
Luisito og Uruguay. De kender deres forcer og besøgstider.
Har kaldt den længe, så håber bare jeg kan få ret. :smile:
Ja. De virker spændende og har en god balance.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Mtfisk skrev:
Kubala skrev:Hvem tror I vinder VM og hvorfor?
Frankrig. Udelukkende fordi de har gode spillere på alle pladser. Deres angreb er fantastisk.
De har gode spillere, uden tvivl, men der er ikke noget system, eller det er dårligt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

@Piquenbauer

Jeg så du skrev forleden, at du ikke ser så stort et problem med Neymars forfærdelige filmeri, men hellere vil se større på de tacklinger, han får?



Kan du ud fra denne tackling helt seriøst mene, at det ikke er et problem, at Neymar ruller 100 gange og fuldkommen overdramtiserer det hle,e når han får en helt legalt tackling på sig, som stort set ikke rammer ham, men alligevel skal opføre sig som om han skal have amputeret benet??
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har på intet tidspunkt sagt at jeg ikke har et problem med filmeri! Jeg har ikke det store problem med overdrivelser men filmeri/skuespil hører ikke hjemme. Det er snyd.

Men nej det gør mig ærlig talt ikke det store at han ruller (når han bliver ramt). Ney er ekstrem i sine overdrivelser men efter at have ham fulgt ham tæt i tiden hos os så kan jeg sagtens forstå at han gør det. Og så har jeg efterhånden set nok spansk fodbold til at det ikke påvirker. Kulturen er bare anderledes i Spanien, Italien, Sydamerika og det har jeg ikke et problem med på trods af at det åbenbart eftersom jeg er fra "norden" burde pisse mig så meget af at det er det eneste jeg kan snakke om.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Uruguay el. Frankrig?
Brasilien el. Belgien?

What do you say, lads?

100% Uruguay her! Godin og Gimenez æder Mbappé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:Uruguay el. Frankrig?
Brasilien el. Belgien?

What do you say, lads?

100% Uruguay her! Godin og Gimenez æder Mbappé.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Frankrig har kun haft en kamp, hvor de viste deres kunnen, og det var mod Argentinas komplet elendige struktur. De rum opgiver Uruguay slet, slet ikke, og derfor vil Frankrig få det pisse svært, når Deschamp er så elendig en træner, at han ikke kan få alle de her fantastiske spillere til at kunne spille som et hold.

Så jeg tror Uruguay slår Frankrig. De kan fandme forsvare, og de opgiver de rum, som bl.a. en som Mbappé vil nyde stort af.

Tror Belgien bliver slået af Brasilien. Martinez er helelre ikke en dygtig træner, og med Brasiliens kontrastød in mente, er der en del rum bag både Carrasco og Meunier, som jeg tror, Neymar kan nyde godt af.

Men jeg håber sgu, at England vinder hele lortet. Bare fordi, jeg gerne vil se et land fuldstændig destruere dem selv pga. den massive druk, der vil finde sted, hvis det skete. Kunne godt finde på at tage til London og se finalen på et eller andet sindssygt arrangement. Tror det vil gå fuldkommen ned i England, hvis de vandt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »



Det er fandme vildt hvad de spanske TV stationer kan udlede af sådan nogle klip. På den anden side, så ville det her på ingen måde overraske mig. Endnu sjovere, at de er klubkammerater.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Jamial »

A$AP skrev:

Det er fandme vildt hvad de spanske TV stationer kan udlede af sådan nogle klip. På den anden side, så ville det her på ingen måde overraske mig. Endnu sjovere, at de er klubkammerater.
Vel også derfor Costa er så skråsikker. Underligt vm..

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:Frankrig har kun haft en kamp, hvor de viste deres kunnen, og det var mod Argentinas komplet elendige struktur. De rum opgiver Uruguay slet, slet ikke, og derfor vil Frankrig få det pisse svært, når Deschamp er så elendig en træner, at han ikke kan få alle de her fantastiske spillere til at kunne spille som et hold.
This. 100%. Glæder mig til at se dem blive tæmmet af Uruguays organisation og defensiv, som ikke engang er en kujon-defensiv, tværtimod. Elsker deres ånd og deres tilgang til det. Bliver en vild kamp, nonetheless.
MessiPogba skrev:Men jeg håber sgu, at England vinder hele lortet. Bare fordi, jeg gerne vil se et land fuldstændig destruere dem selv pga. den massive druk, der vil finde sted, hvis det skete. Kunne godt finde på at tage til London og se finalen på et eller andet sindssygt arrangement. Tror det vil gå fuldkommen ned i England, hvis de vandt.
Der er faktisk en del outrage på Twitter. Man kan bl.a. finde følgende gems:

- De britiske fans er imperialister, fordi de tager flag med til et andet land.
- Dommeren var racist fordi han "smed Colombia ud".
- England må ikke vinde VM, fordi en VM sejr er lig med nationalisme.
- At fejre en engelsk sejr er det samme som at nedgøre EU.

Og så fucking videre. Det er morsomt.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Cavani på bænken... Frankrig med samme start 11'er, bare med Tolisso for Matuidi.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Cavani må være skadet. Han er ikke engang på bænken.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Eller også har han karantæne?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster