VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Har ingen favoritter tilbage. Danmark var nummer et og Arg var to, men de er begge røget. Jeg har Brasilien eller Belgien som vindere(lige store favoritter, så det bliver spændende at se, hvordan de gør det, hvis de møder hinanden i kvartfinalen), eller som de største favoritter, og ellers har jeg England som nr. 3, da deres vej til finalen er rimelig let.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

I øvrigt er Uruguay et spændende hold. Min underdog, som kunne overraske og gå hele vejen.
Senest rettet af Kubala man jul 02, 2018 10:59 am, rettet i alt 2 gange.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:I øvrigt er Uruguay et spændende hold. Min underdogs, som kunne overraske gå hele vejen.
Ja, men jeg kan simpelthen ikke fordrage Suarez ...... Jeg hadede ham i Liverpool-tiden, og jeg var nødt til "holde" med ham, da han blev vores, men f.eks. i går. Jeg brækkede mig hver gang, han prøvede at trække tiden ved at lave svanens død.

Men jeg elsker Godin dog, så den er dog lidt svær for mit vedkommende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Som sagt. Jeg har ingen favoritter tilbage, ingen jeg holder med. Remsede bare dem op, som har størst mulighed for at vinde, og her ser jeg Uruguay som mine underdogs, ikke at jeg ønsker dem det ene eller det andet. England burde dog tage det, da de har den letteste vej og nok den bedste mulighed for det, noget som ikke er set længe.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15030
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1690 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: VM 2018

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har Schweiz og Brasilien
MDCCCXCIX

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5493
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: VM 2018

Indlæg af SpillerSomMESSI »

E N G L A N D!!!!!

Kane for B'dOr.

Men så helst Brasilien vinde VM.. Frankrig skal bare tabe, kan ikke fordrage dem.

Hader egentlig også Rusland

Så, England, Brasilien, Belgien, Uruguay, Kroatien, Schweiz.. i den rækkefølge
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

gygfo

Re: VM 2018

Indlæg af gygfo »

Hold da op hvor har jeg ondt af Schmeichel her dagen derpå. Manden er jo verdensklasse.

Det er lidt som med Messi på det argentinske landshold. Omringet af idioter.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

gygfo skrev:Hold da op hvor har jeg ondt af Schmeichel her dagen derpå. Manden er jo verdensklasse.

Det er lidt som med Messi på det argentinske landshold. Omringet af idioter.
Ikke rigtigt sammenligneligt. Der var flere danskere, der var rigtig gode i går, især Delaney og Yussuf Poulsen, mens både Kjær og Zanka også gjorde rigtigt fin figur. Nicolai Jørgensen præsterede til gengæld den værste slutrunde, jeg har set en dansk angriber præstere. Fuldstændig elendigt. Han bør ikke udtages til landsholdet igen.

gygfo

Re: VM 2018

Indlæg af gygfo »

Der er jeg enig blaugrana. Min besked blev skrevet i et øjeblik, hvor jeg var utroligt skuffet ;)

Især Dortmund må være svært tilfredse med at have købt Delaney inden dette VM.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Dagen derpå.

Fuck Nicolai Jørgensen. Uduelige æsel.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9253
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 932 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Blaugrana92 skrev:
gygfo skrev:Hold da op hvor har jeg ondt af Schmeichel her dagen derpå. Manden er jo verdensklasse.

Det er lidt som med Messi på det argentinske landshold. Omringet af idioter.
Ikke rigtigt sammenligneligt. Der var flere danskere, der var rigtig gode i går, især Delaney og Yussuf Poulsen, mens både Kjær og Zanka også gjorde rigtigt fin figur. Nicolai Jørgensen præsterede til gengæld den værste slutrunde, jeg har set en dansk angriber præstere. Fuldstændig elendigt. Han bør ikke udtages til landsholdet igen.

Præcist. 90% af alle hans landskampe har været som ved denne slutrunde! Fatter ikke hvordan han kan blive udtaget (og sat i starteren) gang på gang...

Inden det 5. spark, nåede jeg lige hurtigt at tænke: ok, hvem har ikke sparket, hvem er tilbage..? Så trasker nj op. Ku' virkelig ikke begribe at Åge satte ham på og så til sidst:(

Må folk der er blevet udskiftet egentlig sparke? Det måtte de ikke tidligere, men ved ikke hvordan det er i dag?

Antimadridista
Indlæg: 9253
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 932 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Mht VM vinder, så vil det ikke undre om mig om en total underdog gik hen og vandt. Sådan noget Sverige, Rusland, Colombia noget!

Bare ikke Sverige eller Rusland, så er det sådan lidt lige meget for mig.

Ville dog ikke have noget imod hvis en af følgende satte et stort aftryk og vandt: Mbappe, Kane, Neymar eller Hazard/Lukaku! Syntes VM fortjener at de store (en af dem!) går hele vejen..

Mtfisk
Indlæg: 47
Tilmeldt: fre aug 04, 2017 7:21 pm
Har takket: 6 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: VM 2018

Indlæg af Mtfisk »

Jeg håber at Belgien går hele vejen og løfter vm-pokalen. Hazard viser klassen og løfter holdet et niveau, med assists og lækre mål.

Lykkes det ikke for Belgien, så håber jeg på England og til sidst Frankrig.

gygfo

Re: VM 2018

Indlæg af gygfo »

Jeg håber, James brænder helt af og fører Colombia til den store triumf, og Real Madrid kan se Bayern købe ham for en slik.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: VM 2018

Indlæg af JonasV »

Godt med tempo i BRA-MEX!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Dytrax og 28 gæster