VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

De havde da et nogenlunde system og setup under Sabella. Deres gruppe var nemmere, men der gjorde Messi faktisk også en forskel i gruppespillet. Scorede han ikke i alle gruppekampene? Deres defensiv var langt stærkere, mere disciplineret og så kom de faktisk også frem til masser af chancer. Hvorfor var det de fyrede ham igen?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Ronaldinho skrev:Hvad gør man hvis 2 hold er lige indbyddws og had samme målscore?
Så er det fair play der gælder. Hvem har flest kort osv...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

Nej det vil ikke irritere mig mere end, at andre hold som jeg ikke kan lide, vinder VM.

Jeg plejer at holde med DK, Argentina som nummer to og så Spanien. Vinder et af de hold, er jeg glad.

Jeg har aldrig kunnet lide hold som Brasilien (Argentinas ærkerivaler), Tyskland, Portugal og tildels Frankrig. Jeg håber altid at disse hold skuffer, men mere er der ikke i det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1582
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

VM 2018

Indlæg af Champione »

Nói NPO skrev:
Champione skrev:Messi skuffer altså lige så meget, som træner og hold.
Det her er en historisk nedsmeltning.. De går ikke videre med -3 i målscore nu.
Messi skuffer, hvis man sammenligner med hans eget topniveau. Vil faktisk gerne argumentere for at han får gjordt noget fornuftigt med bolden, stortest hver gang han får den, både i form af fine dybdebolde, gode afleveringer, og driblinger, på trods af at være omringet af kroater konstant. At han så aldrig får bolden på den sidste tredjedel, kunne man evt bebrejde nogle af de 9 andre markspillere for. Det er helt vildt at de ikke får udnyttet bedre, at kroaterne bruger så meget energi på at opdække Messi.

På en sidenote så var Dybalas defensive arbejde vildt skuffende, når man tænker på at han burde have massere af energi som indskifter.
Klart, var de andre bedre og udnyttede markeringerne af Messi, kunne de bruge pladsen.
Men intet fungerer - og Messi kan ikke anklages for, at de andre ikke præsterer.

MEN, Messi kan altså godt anklages for at han “gemmer” sig, og ikke bruger sin enorme autoritet og rutine til at være indpisker (som Ronaldo desuden virkelig gør meget for Portugal!). Sampioli er en abe, og stiller meget uerfarent op, og Messi løfter ikke troen en eneste gang.
Det skuffer mig meget, at han ikke løfter sit ansvar som anfører og pisker tro ind i holdet.
Fair, at han selv er dækket op, og bruger energi på at finde rum på banen - men han dirigerer og opildner ikke en eneste gang.

Han lignede frem for alt, en mættet superstjerne, som egentlig var der mere af pligt end af lyst - og det gør faktisk enorm ondt. [emoji20]

Sørgelig aften.
Senest rettet af Champione tors jun 21, 2018 10:27 pm, rettet i alt 1 gang.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Daluigi »

Nadia Nadim er da helt blæst?... Sådan for real, hun kan jo knap nok formulere en sætning?
Forumlegende

Badabing
Indlæg: 1297
Tilmeldt: søn dec 04, 2011 11:36 pm
Har takket: 89 gange
Blevet takket: 96 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Badabing »

Daluigi skrev:Nadia Nadim er da helt blæst?... Sådan for real, hun kan jo knap nok formulere en sætning?
"Jeg sjynes..."
ᕦ( ͡° ͜ʖ ͡°)ᕤ

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad var der sket hvis enzo havde scoret på et tomt mål eller willy ikke havde givet bolden væk? Det er jo enorme fejl. Helt vildt at se i så vigtig en kamp.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9252
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 931 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Piq & visca@

Selvfølgelig skulle vi gerne alle leve videre på trods af et Cristiano VM, men for pokker, jeg tror også i 2 vil smadre lidt inventar hvis det skulle ske!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: VM 2018

Indlæg af A$AP »

Jeg har faktisk altid drømt om at se Paulinho løfte VM-trofæet. Og jeg tror virkelig at det kan ske i år. Den brasilianske ged.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Goaaal »




Se lige det 3-0 mål. SKANDALE. Desværre er Messi en af de skyldige. Hvad fanden laver de? De STÅR i eget felt og kigger/brokker sig til dommeren i stedet for at dække op. Skandaløst.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Visca El Barca skrev:Nej det vil ikke irritere mig mere end, at andre hold som jeg ikke kan lide, vinder VM.

Jeg plejer at holde med DK, Argentina som nummer to og så Spanien. Vinder et af de hold, er jeg glad.

Jeg har aldrig kunnet lide hold som Brasilien (Argentinas ærkerivaler), Tyskland, Portugal og tildels Frankrig. Jeg håber altid at disse hold skuffer, men mere er der ikke i det.
Spanien ville være varmende, også selvom jeg sagde det modsatte efter CHL finalen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Visca El Barca »

A$AP skrev:De havde da et nogenlunde system og setup under Sabella. Deres gruppe var nemmere, men der gjorde Messi faktisk også en forskel i gruppespillet. Scorede han ikke i alle gruppekampene? Deres defensiv var langt stærkere, mere disciplineret og så kom de faktisk også frem til masser af chancer. Hvorfor var det de fyrede ham igen?
Dette Sampaoli ledet Argentina taktisk, disciplin mæssig og hvad angår fodboldfilosofi, ringere end Diegos Argentina anno 2010. Det siger lidt om Sampaoli. Han har bare været helt igennem ringe. Det startede allerede flere måneder inden VM, med hans mærkelige udtalelser om de forskellige spillere. Og det har bare fortsat.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Kubala »

Blaugrana92 skrev:Dårligste argentinske landshold i historien?
Nærmere dårligste præstation af en argentinsk træner.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Daluigi »

Iøvrigt helt enig i, at der hvor Messi skuffer er i form af anførerbindet. Han er usynlig i kampen og usynlig i sin gestik. Indspisker intet fight ind i holdet, og løfter dermed ikke opgaven som leder, når holdet har brug for noget gejst. Sorry men det er simpel psykologi - Messi har aldrig været særlig verbal eller ekstrovert på banen, men det mangler han som anfører.
Forumlegende

Brugeravatar
batistuta
Indlæg: 180
Tilmeldt: fre maj 05, 2017 6:09 pm
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: VM 2018

Indlæg af batistuta »

Vildt at tænke på at Sampaoli har set bort fra spillere som Icardi, Pizarro, Musacchio, Paredes, Correa, Mammana og Rulli. Endvidere at han ikke stiller med Fazio, Banega, Di Maria og Dybala (fra start) i dagens kamp. Idioti, men flot kamp af kroatien - jeg håber de kommer langt!
Senest rettet af batistuta tors jun 21, 2018 10:14 pm, rettet i alt 1 gang.
Barca fan siden 1986.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Rb88 og 36 gæster