VM 2018

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: VM 2018

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Rb88 skrev:Og man ser jo forskelligt på det. Og det er fair nok. Jeg vil sige den er 70/30 til Spaniens favør hvis de møder Argentina

Og ja jeg tænker Spanien slutter 1er hvad odds også indikerer men jeg synes ikke 1.5 er tilstrækkelig til det er værd at smide på [emoji38]

Nu ved jeg ikke om jeg forstod dig rigtigt at Argentina vil have samme chance mod Spanien som mod Frankrig? For hvis du mener det er jeg igen uenig. For mig at se er Frankrig langt fra Spaniens styrke og jeg vil se dem værende helt jævnbyrdige og alt efter om Frankrig præsterer bare lidt i gruppespillet kunne jeg sagtens se Argentina være favorit i det opgør

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Jeg mener, Argentinas chance er større mod Frankrig end mod Spanien, men ikke meget. Frankrig og Argentina har nogle usikkerheder, men det har Spanien også. Det gik helt galt til sidste VM for eksempel. At du er sikker, men ikke "odds 1,5-sikker", det ved jeg ikke helt, hvordan jeg skal forstå :razz:

For at blive i odds-verdenen, så vil jeg bestemt gætte på, at Argentina-sejr mod Frankrig og derefter Portugal giver pengene flere gange igen end Argentina-sejr mod Danmark/Peru og derefter Spanien.
qepd

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Sikke en måde at skide på Ter Stegen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2809
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 177 gange
Blevet takket: 418 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Norbit »

Tello skrev:Sikke en måde at skide på Ter Stegen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er så til grin, så fedt at Tyskland tabte i dag. Ter Stegen har virkelig gjort det godt, og alligevel bliver han bare set fra på den måde.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Tello »

Norbit skrev:
Tello skrev:Sikke en måde at skide på Ter Stegen.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Det er så til grin, så fedt at Tyskland tabte i dag. Ter Stegen har virkelig gjort det godt, og alligevel bliver han bare set fra på den måde.
Så kan de lære det, kan de. Ved godt, at det var en venskabskamp, men alligevel. At Löw insisterer på at benytte Neuer til VM, efter Ter Stegens sæson, det pisser mig af.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: VM 2018

Indlæg af LeoMessi »

Ikke helt dårligt mål af Neymar, man kan dog godt se at han stadig er påvirket af sin skade.
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Åge Hareide er den største two-face cunt, jeg længe har set i dansk fodbold. Analfabeten sagde for nyligt, at han vil gøre meget ud for at belønne loyalitet ved at udtage dem, der har haft en stor andel i DKs kvalifikation til VM.

Han vælger at skære bl.a. Durmisi fra, selvom Durmisi er den, der har spillet 6. mest minutter for DK i kval'en. Så langt så godt.

Alligevel vælger han at udtage en afdanket Krohn-Dehli, der slet ikke er den samme mere, og ikke har været udtaget en eneste gang til DKs trupper til VM blandt de endelige 23 spillere.

Han kan simpelthen se bort fra Højbjerg og Wass, der har været en del af trupperne til VM, og slet ikke belønne Durmisis spil for landshold og klubhold men udtage Krohn-Dehli.

Hvordan den norske klovn nogensinde er kommet i betragtning af vores landstræner job er en joke uden for kategori, og det er mig en gåde, at han kan vrage så mange internationale spillere og slet ikke have nogen som helst rød tråd i det, han foretager sig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: VM 2018

Indlæg af PuyolErGud »

Det kan da ikke være en overraskelse af Wass ikke er blevet udtaget. Manden har nærmest ikke været en del af landsholdet under Hareide's tid. At det så er satans ærgerligt, at han ikke er med er noget andet. Durmisi manglende udtalelse må ene og alene skyldes, at han defensive kvaliteter vurderes til ikke at være der hvor man vil have dem, hvis man skal spille med ham og Sisto i venstre side samtidig.


Og så en lille overraskelse i at Bjelland er blevet siet fra, men hans skade har åbenbart været værre end man håbede på. Desværre, for han har gjort det godt sammen med Kjær i forsvaret, hvor vi nu vil mangle en venstrebenet til at spille bolden frem.

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Bjelland og Bendtner ude.

Syntes Åge H viser mod og nosser. Er man skadet, kommer man ikke med.

Nu følger jeg ikke super meget med omkring det danske landshold, men han har udtaget det hold og de spillere der har virket for ham og som gør hvad han gerne vil have dem til. Det forstår jeg nu godt.

Hvorfor udtage ham og ham og ham, bare for at have dem på bænken og evt høre på brok i medierne. Han er ikke den første træner som har fravalgt "stjerner" for at sikre stemningen og harmonien.

Selvfølgelig kunne det i teorien se fedt ud med Wass, Eriksen, Schøne og Sisto på midten, men jeg tror primært Åge H vil vinde fodboldkampe og der ser hans formel åbenbart anderledes ud. Sådan er det bare.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:Det kan da ikke være en overraskelse af Wass ikke er blevet udtaget. Manden har nærmest ikke været en del af landsholdet under Hareide's tid. At det så er satans ærgerligt, at han ikke er med er noget andet. Durmisi manglende udtalelse må ene og alene skyldes, at han defensive kvaliteter vurderes til ikke at være der hvor man vil have dem, hvis man skal spille med ham og Sisto i venstre side samtidig.


Og så en lille overraskelse i at Bjelland er blevet siet fra, men hans skade har åbenbart været værre end man håbede på. Desværre, for han har gjort det godt sammen med Kjær i forsvaret, hvor vi nu vil mangle en venstrebenet til at spille bolden frem.
Jeg er med på det med Wass, men det giver i min verden slet ingen mening, at tÅge skal sige, at han belønner loyalitet, men ser bort fra Højbjerg eller sågar Wass, selvom han har sine store problemer med at enes med tÅge, at han kan udtage Krohn-Dehli, som intet andel har haft i kval'en.

Hareides kommunikationsevner er jo under al kritik.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Leroy Sane vraget til VM. :eek: Er Julian Brandt virkelig bedre end ham? det synes jeg ikke.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Og han er ikke skadet???

Ok DET fatter jeg godt nok absolut intet af!?

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Antimadridista skrev:Og han er ikke skadet???

Ok DET fatter jeg godt nok absolut intet af!?
Nope, ingen skader. Man har i stedet valgt at gøre brug af Brandt, Draxler, Reus og så Timo Werner som kantspiller. Werner er dog udtænkt som spidsangriber, men han kan også spille venstre kant.

Men jeg fatter ikke, at Sane er skrottet. Han er en modbydelig spiller i en-mod-en, og kunne have givet Tyskland noget tiltrængt fart i deres offensiv.

Neuer
Kimmich - Boateng - Hummels - Rüdiger
Gündogan - Kroos
Sane - Müller - Reus
Werner

Sådan ville jeg have stillet op. Med Rüdiger som en tilbageholdende back som ekstra mand i defensiven for at kompensere Gündogan-Kroos konstellationen og så masser af fart med Reus og Sane.

Men Löw elsker virkelig Özil bl.a, og må også have et kærlighedsforhold til Brandt, når han kan vælges fremfor Sane.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Blaugrana92 »

Det kan måske også have noget at gøre med, at Sané har været rigtig dårlig igennem hele kvalifikationen og i de sidste venskabskampe, senest med en virkelig dårlig kamp i nederlaget til Østrig. Tyskland er ikke en en-til-en kopi af City, og det har været meget tydeligt, at han har ekstremt svært ved at spille som Löw gerne vil have. Forståeligt at han vælges fra, når nu Brandt og Draxler har for vane at gøre det rigtig godt på landsholdet.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: VM 2018

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Det kan måske også have noget at gøre med, at Sané har været rigtig dårlig igennem hele kvalifikationen og i de sidste venskabskampe, senest med en virkelig dårlig kamp i nederlaget til Østrig. Tyskland er ikke en en-til-en kopi af City, og det har været meget tydeligt, at han har ekstremt svært ved at spille som Löw gerne vil have. Forståeligt at han vælges fra, når nu Brandt og Draxler har for vane at gøre det rigtig godt på landsholdet.
Ja, det kan jeg læse mig til, men hvis bl.a. kampen mod Østrig har vægtet højt, så forstår jeg det stadigvæk ikke, da Tyskland er notorisk elendige i de landskampe op til en slutrunde. De tager det aldrig seriøst.

Men stadigvæk. Draxler er reserve i PSG, og han mangler den fart. Han er dog rigtig dygtig, men Sane har lige haft en fantomsæson i City og vist også blevet kåret til årets unge spiller, hvis jeg ikke tager fejl i Premier League.

Man burde da kunne finde på en løsning, men omvendt viser det jo stadigvæk bare, hvor gode Tyskland er, hvis Sane ikke engang kan udtages. Reus er tilbage i fuldt vigør, og ham ville Sane selvfølgelig stadigvæk ikke kunne slå af, for så god er Reus.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: VM 2018

Indlæg af Antimadridista »

Ja Løw har jo nok styr på det. Syntes bare det er ærgeligt når så talentfuld en spiller, åbenbart ikke passer ind.. om han er lidt en krukke eller noget ved jeg ikke?

Draxler. Har læst at han skulle være noget nær første mand på kortet!! Jeg ser nok for få landskampe med Tyskland, syntes konsekvent han har skuffet mig når jeg har set PSG!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster