BDO 16

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: BDO 16

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Kubala skrev:Lige præcis. Det handler om glansbilleder.
Tænk, hvis små piger byttede billeder af glanse med hinanden :eek: :eek:
qepd

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Kubala »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Kubala skrev:Lige præcis. Det handler om glansbilleder.
Tænk, hvis små piger byttede billeder af glanse med hinanden :eek: :eek:
Forstår ikke?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Kubala skrev:Lige præcis. Det handler om glansbilleder.
Tænk, hvis små piger byttede billeder af glanse med hinanden :eek: :eek:
Forstår ikke?
Jeg ved ikke om du er seriøs, men det er en sjofel joke. Den falder dog lidt til jorden, da ordet glans ikke findes som flertal.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Kubala »

Forstod ikke relevansen og sammenhængen. Glanse findes i Moth ordbogen og den gamle ordbog.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Storken »

Kubala skrev:Forstod ikke relevansen og sammenhængen. Glanse findes i Moth ordbogen og den gamle ordbog.
Jeg lyttede til min gode ven ordbogen.com :glad:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:
Kubala skrev:Forstod ikke relevansen og sammenhængen. Glanse findes i Moth ordbogen og den gamle ordbog.
Jeg lyttede til min gode ven ordbogen.com :glad:
Den har jo også ret et eller andet sted. Ordet bliver jo ikke længere brugt.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: BDO 16

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
Kubala skrev:Forstod ikke relevansen og sammenhængen. Glanse findes i Moth ordbogen og den gamle ordbog.
Jeg lyttede til min gode ven ordbogen.com :glad:
Så fordi en bestemt elektronisk ordbog ikke oplyser en flertalsform af et tælleligt navneord, så findes den ikke?? Jeg har altid troet, at du har været en naturvidenskabelig type, men nu er jeg vist ikke i tvivl. :lol:
qepd

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Storken »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Forstod ikke relevansen og sammenhængen. Glanse findes i Moth ordbogen og den gamle ordbog.
Jeg lyttede til min gode ven ordbogen.com :glad:
Så fordi en bestemt elektronisk ordbog ikke oplyser en flertalsform af et tælleligt navneord, så findes den ikke?? Jeg har altid troet, at du har været en naturvidenskabelig type, men nu er jeg vist ikke i tvivl. :lol:
Det er en sød tanke, at flertalsform bør eksistere, når det er tælleligt :grin:

Vi kalder det jo også for flere tøje, når der er to stykker tøj :razz:

Parla
Indlæg: 763
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Parla »

Kan forstå at nogen mener at Ronaldo har været bedre end Messi i 2016. Jeg mener dog noget andet, men det er ligemeget.

Men Pepe den 9 bedste i verden? Rofl.
Neuer er ikke i top 20? Ingen tyskere I top 20 overhovedet?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: BDO 16

Indlæg af emo »

Jeg gad seriøst godt se en begrundelse for at de stemmer som de gør, gerne en uddybende en og ikke bare "fordi jeg synes at han er bedre". Der burde seriøst være ogle kriterrier man sætter op og måler/giver point udefra.

Det er dybt latterligt som det foregår nu, og priserne virker så ubetydelige efterhånden. Sådan en titel her havde nok langt mere værdi og respekt omkring sig 15-20 år siden end den har nu.

Arg. stemmer på Messi, CR, Lui, mens PorDugal stemmer på, CR, Lui, Greiz... seriøst !
Peter Grønborg ‏@PeterGroenborg 9 min.for 9 minutter siden
@NielsChrFred @TroelsBagerT som nævnt: ingen overraskelse. Men sjovt at fodboldens fineste individuelle pris de facto er en kollektiv pris

‏Peter Grønborg @PeterGroenborg
@NielsChrFred @TroelsBagerT det ka du ha ret i! Men havde r vundet hvis de havde tabt cl-finalen? Som de vandt på strfsp. De små marginaler
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Skydefinten »

Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Skydefinten »

Iiniesta uden for top 17. Haha.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: BDO 16

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Storken skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Storken skrev:
Kubala skrev:Forstod ikke relevansen og sammenhængen. Glanse findes i Moth ordbogen og den gamle ordbog.
Jeg lyttede til min gode ven ordbogen.com :glad:
Så fordi en bestemt elektronisk ordbog ikke oplyser en flertalsform af et tælleligt navneord, så findes den ikke?? Jeg har altid troet, at du har været en naturvidenskabelig type, men nu er jeg vist ikke i tvivl. :lol:
Det er en sød tanke, at flertalsform bør eksistere, når det er tælleligt :grin:

Vi kalder det jo også for flere tøje, når der er to stykker tøj :razz:
Alright, jeg ved ikke om tælleligt er det rette ord, jeg havde troet, at tøj var utælleligt, netop fordi du ikke kan sige "to tøj". Jeg er ikke god til grammatiske udtryk, men uanset hvad det hedder, skriver du det jo netop selv..... Det hedder to "stykker" tøj (altså findes der en flertalsform, hvilket giver mening, fordi der eksisterer flere stykker tøj i verden). Det hedder jo ikke to "stykker" glans.

Du må vel lave sjov eller hvad?
qepd

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Tello »

Pepe havde et bedre EM end Ronaldo, også er Vardy og Mahrez foran ham grundet deres PL titel og spil i den sæson. Altså, vi taler verdens bedste spillere her og det er de overhovedet ikke. Med alt respekt for dem, så er der lidt one hit wonder over det hold og deres spillere (Kante er dog super god og bidragede med mindst lige så meget som de to ift. deres titel). Payet foran spillere som Iniesta? Payet er god, men er han nu blandt verdens top 20? Lewan har været fænomenal for Bayern og landsholdet, men Rui Patricio er foran ham pga. EM titlen som de vandt med held og et mål af Eder i sidste øjeblik. Bevares, han stod fint og havde fine redninger, men 12 bedste spiller i verden? Hvis det er sådan det er, så burde Renato Sanches også være i top 20. Lewandowski havde 30 mål og Bayern tog bundesligaen, men nope. Vardy er tilsyneladende i top 10 over verdens bedste spillere. Det ville være det samme hvis man tog twenty one pilots og sagde, at de var blandt verdens top 10 bands.. eller Michu under Michael Laudrup og smed ham i top 10. Jeesus..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Storken »

Jeg mangler Andre Gomes i top 20. Han vandt trods alt EM med Portugal.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster