BDO 16

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Journalisten »

Det er sku egentligt ret imponerende, at de to spillere stadig kan skille vandene i sådan en grad. Jeg er klar over, at der grundlæggende er to store fanbaser, der naturligvis lader hjertet tale for en af de to spillere, men det er da efterhånden tydeligt, hvem der er den bedste. De scorer omtrent samme antal mål, og så stopper sammenligningen der. De seneste to år er Ronaldos udvikling gået én vej, og vi er i dag på sted, hvor han udelukkende bidrager med mål. Faktisk er han ofte en decideret hæmsko for spillets opbygning med tåbelige hælafleveringer, forfærdelige udfordringer og alt for mange skud.

At han vinder BDO, synes jeg, er mere forståeligt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo det samme som at snakke suarez vs Messi. Her laver suarez også en masse mål, assists og afgør kampe men ingen ville for fanden sige han er bedre en Messi. Han er ikke engang i nærheden. Og det samme skal siges om Ronaldo.

Jeg er så træt af at de stadig bliver sammenlignet. Som jeg skrev så var det ok for 5 år siden men nu er det bare hovedløst. Den eneste grund til at Ronaldo stadig bliver nævnt er at real ikke længere er elendige (eller de vinder i hvert fald) og så får ronaldo priserne da han er stjernen. Ikke den vigtigste spiller men stjernen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Jesni »

Jeg så ikke gårsdagens kamp, men hold nu op et review af hans præstation, jeg så bagefter. Ronaldo skal selvfølgelig hyldes for hans titler i indeværende sæson, men hold nu op, Messi. Fodboldverdenen er sku reduceret til en scene, hvor alle blot er Messis statister. Det var ret tydeligt, han lige skulle sende et signal om, at BDO's kriterier vidst ikke helt holder trit med virkeligheden.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: BDO 16

Indlæg af Lopezzz »

Jeg ved at Messi er bedst, alt andet er ligegyldigt
MDCCCXCIX

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: BDO 16

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:Se dem spille. Drop alt om stats, titler, hår, damer og se dem spille. Hvis man stadig mener Ronaldo er den bedste efter det så fatter man seriøst intet (ellers er man real fan).
Jeg synes klart at Messi er den bedste. Men det kan bare være svært at argumentere rent objektivt.
qepd

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Se dem spille. Drop alt om stats, titler, hår, damer og se dem spille. Hvis man stadig mener Ronaldo er den bedste efter det så fatter man seriøst intet (ellers er man real fan).
Droppe stats?! Positivisten over dem alle herinde må få sin Joe-&-the-juice-juice galt i halsen nu.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: BDO 16

Indlæg af whidgee »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Se dem spille. Drop alt om stats, titler, hår, damer og se dem spille. Hvis man stadig mener Ronaldo er den bedste efter det så fatter man seriøst intet (ellers er man real fan).
Droppe stats?! Positivisten over dem alle herinde må få sin Joe-&-the-juice-juice galt i halsen nu.
Så kom vores Real-fan på banen

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: BDO 16

Indlæg af emo »

Kig på stats, stadig bedst...

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Piquénbauer »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Piquénbauer skrev:Se dem spille. Drop alt om stats, titler, hår, damer og se dem spille. Hvis man stadig mener Ronaldo er den bedste efter det så fatter man seriøst intet (ellers er man real fan).
Jeg synes klart at Messi er den bedste. Men det kan bare være svært at argumentere rent objektivt.
Rent objektivt er der ingen tvivl. Og ja det siger jeg som barcafan men man sammenligner jo ikke Messi med Diego Costa, Suarez, lewan osv. Det er de spillere som Ronaldo burde blive sammenlignet med - boksspillere. Men pga tidligere niveau og en masse genbrugte floskler så bliver han af uforståelige årsager stadig set som en af de bedste.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: BDO 16

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Piquénbauer skrev:Se dem spille. Drop alt om stats, titler, hår, damer og se dem spille. Hvis man stadig mener Ronaldo er den bedste efter det så fatter man seriøst intet (ellers er man real fan).
Jeg synes klart at Messi er den bedste. Men det kan bare være svært at argumentere rent objektivt.
Rent objektivt er der ingen tvivl. Og ja det siger jeg som barcafan men man sammenligner jo ikke Messi med Diego Costa, Suarez, lewan osv. Det er de spillere som Ronaldo burde blive sammenlignet med - boksspillere. Men pga tidligere niveau og en masse genbrugte floskler så bliver han af uforståelige årsager stadig set som en af de bedste.
Tja. Men jeg ser ingen objektive argumenter her for, hvorfor Messi er bedre. :)
qepd

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Kubala »

Niels C. Frederiksen, som skulle være en rigtig dygtig kommentator og sportsjournalist ifølge visse brugere herinde, en der var saglig, yeah right. "Jeg er fan af det argentinske landshold", yeah right. Når journalister vil undgå at blive kritiseret for at være biased, så begynder de at lyve lidt om, hvem de holder med eller ikke holder med.

Niels C. Frederiksen har alle dage været rimelig Real pro og især CR pro. Jeg tror, at han er Real fan, men han vil ikke sige det højlydt, for så vil folk opdage biased. Morten Bruun er også en, som ikke kan styre sig, når det omhandler Barca. Han er en indebrændt United-fan, men i det mindste er han ærlig omkring det.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Piquénbauer »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Piquénbauer skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Piquénbauer skrev:Se dem spille. Drop alt om stats, titler, hår, damer og se dem spille. Hvis man stadig mener Ronaldo er den bedste efter det så fatter man seriøst intet (ellers er man real fan).
Jeg synes klart at Messi er den bedste. Men det kan bare være svært at argumentere rent objektivt.
Rent objektivt er der ingen tvivl. Og ja det siger jeg som barcafan men man sammenligner jo ikke Messi med Diego Costa, Suarez, lewan osv. Det er de spillere som Ronaldo burde blive sammenlignet med - boksspillere. Men pga tidligere niveau og en masse genbrugte floskler så bliver han af uforståelige årsager stadig set som en af de bedste.
Tja. Men jeg ser ingen objektive argumenter her for, hvorfor Messi er bedre. :)
Jo. Se dem spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:Niels C. Frederiksen, som skulle være en rigtig dygtig kommentator og sportsjournalist ifølge visse brugere herinde, en der var saglig, yeah right. "Jeg er fan af det argentinske landshold", yeah right. Når journalister vil undgå at blive kritiseret for at være biased, så begynder de at lyve lidt om, hvem de holder med eller ikke holder med.

Niels C. Frederiksen har alle dage været rimelig Real pro og især CR pro. Jeg tror, at han er Real fan, men han vil ikke sige det højlydt, for så vil folk opdage biased. Morten Bruun er også en, som ikke kan styre sig, når det omhandler Barca. Han er en indebrændt United-fan, men i det mindste er han ærlig omkring det.
Jeg tror nu på at han er argentina-fan. Og det kan sagtens være derfor han er lidt efter messi. "Han har ikke vundet os nogle trofæer", "han er ikke en leder" bla bla bla.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Kubala »

Jeg tror ikke på det. Jeg tror, at han gemmer sig bag det, så det reelle ikke kommer frem. Han har dog altid kommet med usaglige eller letkøbte argumenter, og jeg har altid haft den opfattelse af ham, at han ikke var fem potter pis værd.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: BDO 16

Indlæg af Storken »

Jeg kan egentlig godt lide NCF, men jeg medgiver gerne, at han ikke er den store fan af Messi.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster