EM 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: EM 2016

Indlæg af B-Freak »

Fantastisk!!
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

"Iniesta spiller jo heller ikke det her catalanske kort ..."
Øh nej, Morten Bruun. Han er ikke catalaner?

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Spanien lige nu får nærmest alle andre hold til at ligne amatører, specielt i pasningsspillet. England er vel egentlig det næstbedst spillende hold indtil videre, måske Tyskland.
qepd

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:"Iniesta spiller jo heller ikke det her catalanske kort ..."
Øh nej, Morten Bruun. Han er ikke catalaner?
Hvordan og i hvilken sammenhæng mener han det?
qepd

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20609
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1108 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Spanien spiller sgu lækkert, godt at se.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20609
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1108 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vild bold i dybden af Iniesta til Alba. Elsker den mand.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Spanien lige nu får nærmest alle andre hold til at ligne amatører, specielt i pasningsspillet. England er vel egentlig det næstbedst spillende hold indtil videre, måske Tyskland.
Synes sgu Tyskland skuffede fælt igår. Jeg synes faktisk at Polen spillede bedre. Det har ikke været kønt, men jeg synes faktisk at italienerne har set stærkere ud end tyskerne indtil videre. Tyskland ligner et hold der kan få store problemer med at lukke af bagtil, når de møder en større og stærkere modstander end Polen og Ukraine var. Læg dertil at Müller ikke er kommet igang og Götze fortsætter det svage spil han viste i løbet af sæsonen, og så synes jeg faktisk at Tyskland har været en gedigen skuffelse indtil videre. De spillede fint mod Ukraine, men spørgsmålet er hvor god en indikator det i virkeligheden var, når man ser på ukrainernes efterfølgende kamp mod Nordirland, hvor de var fuldstændig elendige.

Lige nu synes jeg at Spanien, Frankrig og Italien står som de tre stærkeste, med England lige i hælene. Spanien fordi de er et godt sammenrystet hold, Frankrig fordi de trods alt stadig har hjemmebanefordelen og Italien fordi de står så stærkt defensivt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Piquénbauer »

Raman93 skrev:Jeg synes ærlig talt, at Nolito er en rigtig god fodboldspiller. Jeg kan godt forstå, hvorfor Lucho så gerne vil have ham. Hvis bare han var 5 år yngre...
Den er tricky... Oppe i årene men 18 mio for en kvalitetsspiller der er tilfreds med bænken og som har den flair vi skal bruge. Jeg ved det sgu ikke. Vi skulle egentlig også bruge en angriber men spørgsmålet er om der kunne roteres så f.eks. messi eller ney spillede centralt.
Senest rettet af Piquénbauer fre jun 17, 2016 10:18 pm, rettet i alt 1 gang.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: EM 2016

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Blaugrana92 skrev:
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Spanien lige nu får nærmest alle andre hold til at ligne amatører, specielt i pasningsspillet. England er vel egentlig det næstbedst spillende hold indtil videre, måske Tyskland.
Synes sgu Tyskland skuffede fælt igår. Jeg synes faktisk at Polen spillede bedre. Det har ikke været kønt, men jeg synes faktisk at italienerne har set stærkere ud end tyskerne indtil videre. Tyskland ligner et hold der kan få store problemer med at lukke af bagtil, når de møder en større og stærkere modstander end Polen og Ukraine var. Læg dertil at Müller ikke er kommet igang og Götze fortsætter det svage spil han viste i løbet af sæsonen, og så synes jeg faktisk at Tyskland har været en gedigen skuffelse indtil videre. De spillede fint mod Ukraine, men spørgsmålet er hvor god en indikator det i virkeligheden var, når man ser på ukrainernes efterfølgende kamp mod Nordirland, hvor de var fuldstændig elendige.

Lige nu synes jeg at Spanien, Frankrig og Italien står som de tre stærkeste, med England lige i hælene. Spanien fordi de er et godt sammenrystet hold, Frankrig fordi de trods alt stadig har hjemmebanefordelen og Italien fordi de står så stærkt defensivt.
Ok, virkelig?? (At Polen var bedre.)

Jeg så kun deres kamp mod Ukraine og så statistikkerne mod Polen - boldbessiddelse og skud var klart "vundet" af tyskerne. Men interessant nok.

Frankrig har skuffet mig, men de kan eksplodere. Indtil videre har Spanien imponeret mig mest efterfulgt af England og Italien.
qepd

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20609
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 316 gange
Blevet takket: 1108 gange

Re: EM 2016

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bliver nødt til at investere i endnu en Iniesta trøje i den nærmeste fremtid.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Raman93 »

Voldsom pibekoncert af Arda

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Tello »

Nogen der får ondt af Arda? Jeg har snakket meget lort om manden, men alligevel..

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Piquénbauer »

JA! Det er fucking klamt!

Skandale at han bliver udsat for så meget lort!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Kubala »

Spanien har virket stærkest og virker som et sammenrystet hold, som Blau skriver. Morata skal fortsætte og Nolito skal fortsætte(de var ikke så skarpe i den første kamp), så kan Spanien blive giftige. Jeg vil dog stadig vente til, at gruppespillet er færdig, da man får et mere klart billede af samtlige hold. Spanien mangler stadig Kroatien, som er den sværeste modstander i deres gruppe, så jeg glæder mig til at se, hvordan de spiller mod dem, men Spanien har kvalificeret sig, så den kamp bliver ikke spillet med intensitet.

Italien, Tyskland, Frankrig og England er lige efter. Kroatien kunne være det hold, som overrasker samt Polen, som er virkelig velorganiseret og kan ting på omstillinger.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:Ok, virkelig?? (At Polen var bedre.)

Jeg så kun deres kamp mod Ukraine og så statistikkerne mod Polen - boldbessiddelse og skud var klart "vundet" af tyskerne. Men interessant nok.

Frankrig har skuffet mig, men de kan eksplodere. Indtil videre har Spanien imponeret mig mest efterfulgt af England og Italien.
Ja, jeg synes polakkerne spillede bedre, sådan set i forhold til forventningerne. Jeg kan vitterlig ikke blive enig med mig selv om, hvem der var tættest på at vinde kampen, og det synes jeg bare siger alt om tyskernes præstation. Det var en gedigen skuffelse.

Ja, jamen jeg har også været skuffet over franskmændene, men de er trods alt stadig på hjemmebane.
ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
Blaugrana92 skrev:"Iniesta spiller jo heller ikke det her catalanske kort ..."
Øh nej, Morten Bruun. Han er ikke catalaner?
Hvordan og i hvilken sammenhæng mener han det?
Han snakkede bare om at Iniesta, helt modsat Piqué, var elsket af stort set alle i Spanien og nævnte så at "Iniesta jo heller ikke spiller det her catalanske kort." Jeg er ikke sikker på at Morten Bruun lige havde tænkt over, at Iniesta ikke er catalaner.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: FCBarcelonaChr, Filten og 28 gæster