EM 2016

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Flax_Generous »

Fordi Eder scorede, er Ronaldo nu den bedste. Hvis Eder havde sparket forbi, var Messi stadig den bedste. Logik.

I øvrigt: Who cares? Det er en røvsyg diskussion. Jeg synes efterhånden, vi burde rette fokus på nogle af sportens mere interessante forhold, altså #mothgate

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Tello »

Og Zaza. Billede

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Kubala »

Portugal vandt, fordi de havde et koncept, hvor kollektivet vandt for dem, ikke kun CR. Det er realiteten. CR havde sin andel i den, men han vandt ikke EM for dem. Faktisk vil jeg sige, at skaden i finalen var for det bedste.

Nu har CR fået en EM-titel til CV'et, men det ændrer intet. Man skal bare tage en slapper. Folk vil altid sige det ene eller det andet. Både Messi og CR er fantastiske. Messi er mest fantastisk og vil altid være det. Han skal dog stoppe med alt det fis med skat, eller skal han sætte sig bedre i det og fyre de mennesker, der er for kreative.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Daluigi »

Forstår altså ikke helt folk herinde, som går amok over at Ronaldo nu har vundet EM og dermed kan hans fans bruge det som argument?...

Who cares?... Messi er da stadig historiens bedste spiller i de flestes øjne. Primært fordi han faktisk er det.

Tillykke til Portugal. Dette år har defensiv fodbold desværre boltret sig.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Piquénbauer »

¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Så ja, jer der har skrevet om det allerede her på forummet, nu vil vi for altid blive mindet om, at Ronaldo i modsætning til Messi vandt en titel for/med sit land :devil:
Vi kommer ikke til at høre på andet. Det er det ultimative argument for dem der er Ronaldo > Messi. Og udover det så kommer hele Ronaldos team (her tænker jeg især på mendes) til at blæse det op konstant. Jeg får hovedpine over de måneder vi går ind i. Det kommer til at blive uudholdeligt når vi nærmer os BdO!
Det er i virkeligheden kæmpe mangel på respekt overfor Ronaldos holdkammerater. Det var det eneste jeg kunne tænke på, da DR og TV2 brugte 72 timer på at hylde Ronaldo op til finalen (og lige efter semifinalen mellem Frankrig og Tyskland).

Ronaldo har hverken været den bedste eller vigtigste spiller for Portugal og alligevel giver de ham kredit for det hele. De snakker endda om at han bar dem til finalen. Det er rent faktisk voldsomt respektløst overfor Pepe, Renato Sanches, Nani, Rui Patricio og hvem der nu ellers har været mindst ligeså vigtig eller vigtigere end Ronaldo. Og det var altså "kloge" fodboldhoveder som Thomas Frank og Peter Sørensen der sad og snakkede om det her.

En ting er at jeg sad og tænkte at det var en forfærdelig omgang lorte-journalistisk - hvilket måske ikke er så underligt, når nu Thomas Frank og Peter Sørensen ikke er journalister - men noget helt andet er, at jeg tænkte hvad man mon tænker, som spiller der enten har haft eller skal have Thomas Frank eller Peter Sørensen som træner? Handler det kun om holdets største stjerne? Hvorfor skal han roses til skyerne, når han reelt har skuffet og andre spillere har præsteret kanon godt?

Det her EM har generelt været en virkelig, virkelig, virkelig dårlig reklame for fodbold.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: EM 2016

Indlæg af Lopezzz »

Billedet siger alt. Messi er uopnåelig ;-)

Billede
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

Lopezzz skrev:Billedet siger alt. Messi er uopnåelig ;-)

Billede
Find en fejl ved Ronaldos titler i sæsonen 15/16.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: EM 2016

Indlæg af klogfyr »

Det er en latterlig diskussion, og hvis et EM betyder, at man mener, Ronaldo er den bedste, så vil jeg næsten vædde med, at man mente, han var den bedste, inden dette EM begyndte. Dette EM har bare gjort disse personer mere højlydt. Man kan ikke rationelt skifte holdning til, at Ronaldo er den bedste, baseret på en kamp han stort set ikke deltog i. Det er ulogisk.

Men det vender næste gang Messi laver noget spektakulært eller kampafgørende, og så vender det en gang til, når Ronaldo laver sit næste hattrick og sådan vil det fortsætte.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: EM 2016

Indlæg af klogfyr »

Storken skrev:
Lopezzz skrev:Billedet siger alt. Messi er uopnåelig ;-)

Billede
Find en fejl ved Ronaldos titler i sæsonen 15/16.
Mener du ikke 2 fejl?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Storken »

klogfyr skrev:
Storken skrev:
Lopezzz skrev:Billedet siger alt. Messi er uopnåelig ;-)

Billede
Find en fejl ved Ronaldos titler i sæsonen 15/16.
Mener du ikke 2 fejl?
Jeg tænkte på Champions League trofæet, selvom EM trofæet selvfølgelig også mangler.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: EM 2016

Indlæg af Lopezzz »

Storken skrev:
klogfyr skrev:
Storken skrev:
Lopezzz skrev:Billedet siger alt. Messi er uopnåelig ;-)

Billede
Find en fejl ved Ronaldos titler i sæsonen 15/16.
Mener du ikke 2 fejl?
Jeg tænkte på Champions League trofæet, selvom EM trofæet selvfølgelig også mangler.
Selv med de to trofæer ligger han langt under Messi.
Der er langt vej endnu for Cryaldo. Keep on going bro'....

Edit: Messi mangler også en pokal på listen.
Vi vandt 4 titler 15/16 ;)
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: EM 2016

Indlæg af Lopezzz »

Og forresten ved VM 2014 blev Messi kåret til den bedste spiller i turneringen og han kom i finalen.
Her røg Cryaldo og Putagal allerede i gruppespillet. De var også heldige med at kvalificere sig til dette VM.
MDCCCXCIX

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: EM 2016

Indlæg af Jesni »

Jeg tror, jeg vil huske det her EM for Ronaldos iver for at vinde finalen ved at stå og agere assisterende landstræner ude ved sidelinjen og Zazas elendige straffespark.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster