Ligue 1 // Le Championnat

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:33 pm
Ja og det kan da være det også har spillet ind. Det ved jeg ikke noget om. Men jeg ved at psg smider om sig med penge og at de ikke er den eneste klub der sportsligt kunne appellere til Messi. Han tog sit valg og det må han leve med.

Jeg ved desuden ikke om Messi bliver “trashed”. Han er taget til en af de klammeste klubber på jorden og det medfører selvfølgelig kritik. Det ser jeg egentlig ikke noget underligt i.
Nå.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

loads of clubs
Det ved vi ikke men vi ved at mange henvendte sig. Altså er vi ikke enige om at det er historiens bedste spiller? Tror du kun psg henvendte sig og så ellers reading og agf?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

:cool:
Antimadridista skrev:
søn mar 13, 2022 5:50 pm
Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:47 pm
Messi lukkede aftalen med PSG indenfor få dage. Andre klubber der henvendte sig fik at vide at han tog til PSG. Du skal ikke fortælle mig at PSG var den eneste klub der sportsligt kunne matche Messi. Hvis Messi virkelig var interesseret i det sportslige hvorfor hørte han så ikke om projekter fra andre klubber? Det virker underligt.

Jeg er 99% sikker på at det var pengene. PSG var de eneste der kunne give ham de penge han ville have. Og så blev aftalen lukket på to dage.
Ja du har lukket den kan jeg forstå. Det var pengene. Slut.

Hvilke klubber.?
Jeg tror pengene spillede en rolle, men jeg tror også at Messi går meget op i at være i familiære rammer med venner, samt godt vejr. Jeg tror også han var lidt nervøs for at komme til en så fysisk liga som PL. I Italien er man ikke nok i centrum, og også uden chancer for at vinde en CL. At påstå at Messi havde andre muligheder end PSG og City er noget forbandet sludder. Sådan som jeg husker det sagde Pep endda at man ikke ville gå efter Messi, og det var på grund man havde købt sin “10’er” i Grealish
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:52 pm
loads of clubs
Det ved vi ikke men vi ved at mange henvendte sig. Altså er vi ikke enige om at det er historiens bedste spiller? Tror du kun psg henvendte sig og så ellers reading og agf?
Ja, men hvilke klubber som kunne vinde CL? Aka realistiske klubben, fordi manden ville vinde en mere
Senest rettet af Isageren søn mar 13, 2022 5:58 pm, rettet i alt 1 gang.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Jamen hvorfor tog han så ikke til atleti? Bedste ven, godt vejr, landsmand som træner, et succesfuldt setup med et mesterskab?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:52 pm
loads of clubs
Det ved vi ikke men vi ved at mange henvendte sig. Altså er vi ikke enige om at det er historiens bedste spiller? Tror du kun psg henvendte sig og så ellers reading og agf?
Nej Skive…


Som jeg skriver, hvilke klubber/tilbud var realistiske. Du får det til at lyde som om at han havde 25 perfekte tilbud fra den absolutte europæiske top. Det er jo slet ikke tilfældet.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:58 pm
Jamen hvorfor tog han så ikke til atleti? Bedste ven, godt vejr, landsmand som træner, et succesfuldt setup med et mesterskab?
Fordi at han ikke ville spille for en klub som Atlético når han er den største legende i Barcelona, desuden passer Atleticos spillestil slet ikke til ham, og de har slet ingen chance for at spille med om en CL titel. Sikke noget vås du fyrer af
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:58 pm
Jamen hvorfor tog han så ikke til atleti? Bedste ven, godt vejr, landsmand som træner, et succesfuldt setup med et mesterskab?
Jeg ved det ikke, spillestil..? At han ikke ville spille for andre i la liga?

Jeg lukker for den. Syntes jeg (og du) har været skiven rundt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Atm spillestil passer perfekt til ham?! Han ville kunne styre det offensive alene og have en god defensiv bag sig. Det er vitterligt perfekt for Messi. Jeg mener desuden ikke at atm er en større rival end psg. Hvis der er en klub der har pisset på Barca så er det psg.

@anti

Men hvorfor er de ikke realistiske? Jeg kan sportsligt finde flere klubber der passede til Messi (atm feks). Økonomisk er det dog en anden sag.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 6:03 pm
Atm spillestil passer perfekt til ham?! Han ville kunne styre det offensive alene og have en god defensiv bag sig. Det er vitterligt perfekt for Messi. Jeg mener desuden ikke at atm er en større rival end psg. Hvis der er en klub der har pisset på Barca så er det psg.

@anti

Men hvorfor er de ikke realistiske? Jeg kan sportsligt finde flere klubber der passede til Messi (atm feks). Økonomisk er det dog en anden sag.
Hvilke så, udover atm?

Kun den absolutte top er interessant. Hvilke der, var en mulighed?
Senest rettet af Antimadridista søn mar 13, 2022 6:13 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 6:03 pm
Atm spillestil passer perfekt til ham?! Han ville kunne styre det offensive alene og have en god defensiv bag sig. Det er vitterligt perfekt for Messi. Jeg mener desuden ikke at atm er en større rival end psg. Hvis der er en klub der har pisset på Barca så er det psg.

@anti

Men hvorfor er de ikke realistiske? Jeg kan sportsligt finde flere klubber der passede til Messi (atm feks). Økonomisk er det dog en anden sag.
Du kan godt spare dig fra at skrive Milan, Inter og Atlético, fordi ingen af de hold havde en chance for at vinde en CL titel. Messi ville enten til City på grund af Pep, de er en olieklub, eller til PSG, på grund af Mbappe og Neymar. Vi snakker om at vinde en CL mod klubber som Bayern, Real, Chelsea og Liverpool. Selvfølgelig tager han ikke til Atlético som ligger og skramler rundt på en 4. Plads i La Liga
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Det ved vi ikke men mon ikke stort set alle? Vi snakker historiens bedste spiller på en fri. Jeg tænker at at rigtig, rigtig mange klubber henvendte sig. Også klubber der sportsligt kunne tilbyde Messi et godt projekt.

Men af mystiske årsager så var det kun psg der kunne tilbyde Messi det han ville have. Og det i en grad som gjorde at Messi overhovedet ikke var interesseret i at høre andre tilbud. Så må man spørge sig selv om hvad det er psg har som ingen andre har. Jeg synes svaret er ret klart.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Isageren skrev:
søn mar 13, 2022 6:11 pm
Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 6:03 pm
Atm spillestil passer perfekt til ham?! Han ville kunne styre det offensive alene og have en god defensiv bag sig. Det er vitterligt perfekt for Messi. Jeg mener desuden ikke at atm er en større rival end psg. Hvis der er en klub der har pisset på Barca så er det psg.

@anti

Men hvorfor er de ikke realistiske? Jeg kan sportsligt finde flere klubber der passede til Messi (atm feks). Økonomisk er det dog en anden sag.
Du kan godt spare dig fra at skrive Milan, Inter og Atlético, fordi ingen af de hold havde en chance for at vinde en CL titel. Messi ville enten til City på grund af Pep, de er en olieklub, eller til PSG, på grund af Mbappe og Neymar. Vi snakker om at vinde en CL mod klubber som Bayern, Real, Chelsea og Liverpool. Selvfølgelig tager han ikke til Atlético som ligger og skramler rundt på en 4. Plads i La Liga
Atm havde vundet ligaen og deres hold er rigtig godt. De har også en god træner.

Men altså pointen er at der sportsligt var andre spændende klubber. Men underligt nok var det kun olieklubberne der var spændende. Hvorfor mon?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Men som jeg også nævnte da han skiftede. Jeg tror familien og den omvæltning de også skulle indstille sig på, også var vigtig. Både for ham og for familien var der flere ting der var mere tiltalende/lettere at omstille sig til, end eksempelvis England.

Det er muligt Bayern kunne have været en mulighed, syntes bare ikke man hørte om dem!?

Juve…de havde Cristiano da…

Kan se du fortsætter med at nævne at der var masser af andre muligheder. Det er jo bare ikke sandt. Hvis man vil vinde CL. En god håndfuld kan realistisk gå efter CL.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Er hans familie overhovedet flyttet til Paris? Jeg er ret sikker på at Messi bor på hotel og basen stadig er i Barcelona.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster