Ligue 1 // Le Championnat

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

PSG handler vitterligt kun og om penge. De er ikke andet end penge. Alle deres spillere er der pga penge.

Men ok vi lukker den. Vi kommer tydeligvis ikke rigtigt nogle steder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
søn mar 13, 2022 6:31 pm
Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 6:24 pm
Atm er et ligeså godt bud som psg når det kommer til cl. Især med Messi på holdet.

Men altså ellers var der vel pool, Bayern, juve, Chelsea, city osv. Hvis lønnen passede så kan jeg ikke se hvorfor de ikke ville have historiens bedste spiller?
Hvem er osv…?

De britiske mener jeg, som før nævnt, ikke er videre realistiske. Pga omvæltningen udenfor banen, det kulturelle, familien etc. Messi er ikke den super ekstroverte type ala Cristiano eksempelvis. Han behøver mere ro og genkendelighed. Tror jeg!

Bayern og Juve har jeg omtalt.
Altså bare det at han nævner Liverpool, som spiller med Salah og som presser ultra højt hele tiden, det er jo helt godnat. Juve, klubben som endte på 4. Pladsen i Serie A, lige havde fyret deres træner, og som først solgte Ronaldo på sidste dag, do me a favor :crazy:. Selv Bayern er jo helt væk når de minder meget om Liverpool i spillestil. Vi har allerede omtalt at Pep udtalte at Grealish var deres 10’er og de ikke ville gå ind i kampen for Messi. Timing er altafgørende i fodbold. Så har vi Chelsea, holdet der lige havde vundet champions League på at spille som et team, der skulle Messi lige tage hen, kolde England, intet engelsk, ingen argentinere. Please mand, du er alt for stædig til at have en saglig og oprigtig diskussion. Du vælger bare hvad du vil høre og ej.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 7:51 pm
PSG handler vitterligt kun og om penge. De er ikke andet end penge. Alle deres spillere er der pga penge.

Men ok vi lukker den. Vi kommer tydeligvis ikke rigtigt nogle steder.
Det spiller en stor faktor, men de gør det også for at tage til et hold der aspirerer om at vinde en CL titel, de nåede finalen i 2020
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

Isageren skrev:
søn mar 13, 2022 7:49 pm
Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 7:44 pm
Nej de havde ikke pengene! Det var vidst de eneste kriterier der manglede… Nå nej der var også klimaet, familien og alt det der.
Kan du specifikt liste de andre klubber som han kunne være skiftet til, ingen PL klubber udover City og Chelsea, ingen Serie A klubber af mange grunde og heller ikke Atlético, som vi allerede har diskuteret færdig.
Selvfølgelig kan du ikke det, du svarer på det der giver mening for dig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 7:51 pm
PSG handler vitterligt kun og om penge. De er ikke andet end penge. Alle deres spillere er der pga penge.

Men ok vi lukker den. Vi kommer tydeligvis ikke rigtigt nogle steder.
PSG er - i min optik - verdens klammeste klub. Newcastle skal nok komme dertil på et tidspunkt, men lige præcis PSG og deres måde at agere på i international fodbold, giver mig kvalme.

Med hensyn til Messi, tror jeg man er nødt til at tvedele argumentet;

Spilleren Messi, tror jeg, lagde vægt på Neymar og de andre venner, der allerede var til stede i klubben. Samt udsigten til at kunne spille med om den helt store pokal.

Forretningen Messi - Pengene og kun pengene.

Hvis man læser længere tilbage i tråden, er der et indlæg, hvor en fransk journalist har gravet i og omkring PSG. Det er så ucharmerende og decideret ulækkert, det, der fremlægges og det lyder ikke som en klub der fremmer mental sundhed. På nogen som helst måde.
Derfor forstår jeg ikke, at Messi overhovedet ville den vej. Kun hvis jeg kigger på førnævnte og kun ser ham som spiller/menneske. Ellers er der kun ét argument; Knasterne. (Og dem har PSG i overflod)

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Lopezzz »

Leo skulle aldrig have forladt os. Jeg fatter det stadigvæk ikke.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
søn mar 13, 2022 8:00 pm
Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 7:51 pm
PSG handler vitterligt kun og om penge. De er ikke andet end penge. Alle deres spillere er der pga penge.

Men ok vi lukker den. Vi kommer tydeligvis ikke rigtigt nogle steder.
PSG er - i min optik - verdens klammeste klub. Newcastle skal nok komme dertil på et tidspunkt, men lige præcis PSG og deres måde at agere på i international fodbold, giver mig kvalme.

Med hensyn til Messi, tror jeg man er nødt til at tvedele argumentet;

Spilleren Messi, tror jeg, lagde vægt på Neymar og de andre venner, der allerede var til stede i klubben. Samt udsigten til at kunne spille med om den helt store pokal.

Forretningen Messi - Pengene og kun pengene.

Hvis man læser længere tilbage i tråden, er der et indlæg, hvor en fransk journalist har gravet i og omkring PSG. Det er så ucharmerende og decideret ulækkert, det, der fremlægges og det lyder ikke som en klub der fremmer mental sundhed. På nogen som helst måde.
Derfor forstår jeg ikke, at Messi overhovedet ville den vej. Kun hvis jeg kigger på førnævnte og kun ser ham som spiller/menneske. Ellers er der kun ét argument; Knasterne. (Og dem har PSG i overflod)
Jeg tror ikke at Messi vælger pengene. Det gøre hans far som har altid været pengegrisk
MDCCCXCIX

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Please mand, du er alt for stædig til at have en saglig og oprigtig diskussion. Du vælger bare hvad du vil høre og ej.
Skru ned isager. Helt fint at du er uenig men hold dig til emnet. Jeg gider ikke bruge tid på det der fnidder.

Fint at man er uenig men jeg har svært ved at forestille mig at en gratis Messi ikke kunne vælge og vrage blandt samtlige tophold på jorden. Det er en chance som stort set alle hold ville tage idet det lige netop vil tage dem til toppen i forhold til favoritstatus i cl.

Men når valget falder på psg så er det altid økonomien der spiller ind før alt andet. Både i forhold til selve kontrakten men også alle de “goder” der følger med når man skriver kontrakt med en oliestat. Man rykker ikke til den franske liga pga klimaet, truppen osv men pga pengene.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Dytrax »

Lopezzz skrev:
søn mar 13, 2022 8:07 pm
Dytrax skrev:
søn mar 13, 2022 8:00 pm
Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 7:51 pm
PSG handler vitterligt kun og om penge. De er ikke andet end penge. Alle deres spillere er der pga penge.

Men ok vi lukker den. Vi kommer tydeligvis ikke rigtigt nogle steder.
PSG er - i min optik - verdens klammeste klub. Newcastle skal nok komme dertil på et tidspunkt, men lige præcis PSG og deres måde at agere på i international fodbold, giver mig kvalme.

Med hensyn til Messi, tror jeg man er nødt til at tvedele argumentet;

Spilleren Messi, tror jeg, lagde vægt på Neymar og de andre venner, der allerede var til stede i klubben. Samt udsigten til at kunne spille med om den helt store pokal.

Forretningen Messi - Pengene og kun pengene.

Hvis man læser længere tilbage i tråden, er der et indlæg, hvor en fransk journalist har gravet i og omkring PSG. Det er så ucharmerende og decideret ulækkert, det, der fremlægges og det lyder ikke som en klub der fremmer mental sundhed. På nogen som helst måde.
Derfor forstår jeg ikke, at Messi overhovedet ville den vej. Kun hvis jeg kigger på førnævnte og kun ser ham som spiller/menneske. Ellers er der kun ét argument; Knasterne. (Og dem har PSG i overflod)
Jeg tror ikke at Messi vælger pengene. Det gøre hans far som har altid været pengegrisk
Derfor jeg nævner spilleren Messi og forretningen Messi.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 8:11 pm
Please mand, du er alt for stædig til at have en saglig og oprigtig diskussion. Du vælger bare hvad du vil høre og ej.
Skru ned isager. Helt fint at du er uenig men hold dig til emnet. Jeg gider ikke bruge tid på det der fnidder.

Fint at man er uenig men jeg har svært ved at forestille mig at en gratis Messi ikke kunne vælge og vrage blandt samtlige tophold på jorden. Det er en chance som stort set alle hold ville tage idet det lige netop vil tage dem til toppen i forhold til favoritstatus i cl.

Men når valget falder på psg så er det altid økonomien der spiller ind før alt andet. Både i forhold til selve kontrakten men også alle de “goder” der følger med når man skriver kontrakt med en oliestat. Man rykker ikke til den franske liga pga klimaet, truppen osv men pga pengene.
Du bekræfter mig bare i det jeg siger. Jeg har sagt flere gange at pengene også har haft betydning, hvis du rent havde læst mine indlæg og ikke stålfast havde sagt “nej” til det hele. Pengene betyder selvfølgelig også noget, men derudover spiller alle de andre komponenter også ind. Ligesom hvis du og jeg tager en beslutning. For de fleste mennesker er det ikke kun én ting der spiller ind, ellers kunne han vel bare have skiftet til Al-Nassr ik? Hvis det kun er, og atter kun er pengene som har betydning. Jeg finder det bare mærkeligt hvor mange af de argumenter og spørgsmål jeg stiller ikke bliver besvaret, men bare bliver ignoreret, fordi det stiller dine argumenter dårligere. Men ved du hvad, det er din holdning, og jeg tror heller ikke du vil overbevises om noget andet, som så mange andre nu om dage.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg forholder mig ikke til dit argument da det i bund og grund lyder: “PSG var den eneste mulighed hvis Messi skulle spille med om CL”. Det finder jeg ekstremt naivt. At tro at verdens bedste spiller kun kunne vælge PSG. Han har aldrig været mere fri i sin karriere og hvis han virkelig villle, ved feks at gå på kompromis med sin løn, så kunne han selvfølgelig være taget til rigtig, rigtig mange klubber. Vi snakker altså historiens bedste spiller.

Men ja selvfølgelig spiller flere ting ind men når man ender i psg så er det pengene der er vigtigst. At ney så var der osv var kun et plus. Men altså han kunne, som jeg har skrevet, have fået det samme forhold i atm pånær økonomien.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Isageren »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 8:35 pm
Jeg forholder mig ikke til dit argument da det i bund og grund lyder: “PSG var den eneste mulighed hvis Messi skulle spille med om CL”. Det finder jeg ekstremt naivt. At tro at verdens bedste spiller kun kunne vælge PSG. Han har aldrig været mere fri i sin karriere og hvis han virkelig villle, ved feks at gå på kompromis med sin løn, så kunne han selvfølgelig være taget til rigtig, rigtig mange klubber. Vi snakker altså historiens bedste spiller.

Men ja selvfølgelig spiller flere ting ind men når man ender i psg så er det pengene der er vigtigst. At ney så var der osv var kun et plus. Men altså han kunne, som jeg har skrevet, have fået det samme forhold i atm pånær økonomien.
Ja bare lige udover at ATM ingen chance ville have, men at PSG lignede en sikker CL titel
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Lopezzz »

Messi og Neymar i Barca: Messi scorer, Neymar brænder.
Nu er det helt omvendt. Messi brænder og brænder mens Neymar scorer mål på samlebånd.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

2 mål og 1 oplæg…

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Lopezzz »

Han læser hvad jeg skriver :lol:
Shit en kasse! Eat that shit Penaldo.

MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster