Ligue 1 // Le Championnat

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 4:20 pm
Sådan er det når man vælger pengene.
Hvor syntes du Messi skulle have taget hen?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Alle andre steder end psg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 4:44 pm
Alle andre steder end psg.
Den var sku let.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Der var meget få muligheder der reelt var realistiske, hvis hsn ville være med på øverste hylde.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »



Han havde andre muligheder men af en eller anden grund skulle det gå ekstremt hurtigt med et skifte. Jeg gætter på at grunden var at han fik en helt enorm mængde penge af psg.

PSG har alle dage været en vammel klub og det var vammelt at Messi tog dertil når han faktisk havde muligheder for andet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 4:53 pm


Han havde andre muligheder men af en eller anden grund skulle det gå ekstremt hurtigt med et skifte. Jeg gætter på at grunden var at han fik en helt enorm mængde penge af psg.

PSG har alle dage været en vammel klub og det var vammelt at Messi tog dertil når han faktisk havde muligheder for andet.

Hvor mon?
Kunne have været fedt med genforening med Pep i City, selvom klubben ikke er et hak bedre end PSG.

Fodbolden idag er jo afromantiseret og uden med færre følelser. Ligesom “typer” udgår. En Ronnie i dagens fodbold ville jo være sendt på u19, da alle løbetal, højt intensitets løb, defensivt arbejde mm., ville slå ud negativt.

Trist.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 4:53 pm


Han havde andre muligheder men af en eller anden grund skulle det gå ekstremt hurtigt med et skifte. Jeg gætter på at grunden var at han fik en helt enorm mængde penge af psg.

PSG har alle dage været en vammel klub og det var vammelt at Messi tog dertil når han faktisk havde muligheder for andet.
At der var andre tilbud, betyder jo ikke de var realistiske, sportsligt set.

Ved man hvem de var?

United? City? (Som netop havde investeret i Grealish!)

Manageren, Ney og alle argentinerne har bestemt også spillet ind.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Vi ved ikke hvem det var men vi må også spørge os selv hvorfor Messi endte hvor han gjorde. Kunne det være de økonomiske krav der gjorde at han endte i PSG og ikke pool? Eller Bayern? Eller (indsæt random klub)?

PSG kaster om sig med penge og hvis der er en klub der uden at blinke kan sammensætte en pervers lønpakke så er det dem. Og det gjorde de på et par dage i forhold til Messi og nu spiller han der.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:03 pm
Vi ved ikke hvem det var men vi må også spørge os selv hvorfor Messi endte hvor han gjorde. Kunne det være de økonomiske krav der gjorde at han endte i PSG og ikke pool? Eller Bayern? Eller (indsæt random klub)?

PSG kaster om sig med penge og hvis der er en klub der uden at blinke kan sammensætte en pervers lønpakke så er det dem. Og det gjorde de på et par dage i forhold til Messi og nu spiller han der.
Ja jeg svarer jo så at manageren, Ney og mængden af argentinere har spillet ind. Du mener så primært det er lønnen.

Pool og Bayern passer jo ikke til Messi. Random…altså der var meget få reelle alternativer.!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Generelt syntes jeg det er vildt som Messi bliver trashed ift hvad han har betydet for os :|

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Ja og det kan da være det også har spillet ind. Det ved jeg ikke noget om. Men jeg ved at psg smider om sig med penge og at de ikke er den eneste klub der sportsligt kunne appellere til Messi. Han tog sit valg og det må han leve med.

Jeg ved desuden ikke om Messi bliver “trashed”. Han er taget til en af de klammeste klubber på jorden og det medfører selvfølgelig kritik. Det ser jeg egentlig ikke noget underligt i.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

concrete offers idk but loads of clubs sounded out the situ and were quickly told PSG was done so forget it, even Atletico haha
Det har Samuel Marsden lige skrevet i forhold til Messi og andre klubber. Han arbejder for ESPN og er tæt på klubben.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Piquénbauer »

Messi lukkede aftalen med PSG indenfor få dage. Andre klubber der henvendte sig fik at vide at han tog til PSG. Du skal ikke fortælle mig at PSG var den eneste klub der sportsligt kunne matche Messi. Hvis Messi virkelig var interesseret i det sportslige hvorfor hørte han så ikke om projekter fra andre klubber? Det virker underligt.

Jeg er 99% sikker på at det var pengene. PSG var de eneste der kunne give ham de penge han ville have. Og så blev aftalen lukket på to dage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:42 pm
concrete offers idk but loads of clubs sounded out the situ and were quickly told PSG was done so forget it, even Atletico haha
Det har Samuel Marsden lige skrevet i forhold til Messi og andre klubber. Han arbejder for ESPN og er tæt på klubben.
Kan ikke se hvad den melding ændrer ift om der var andre realistiske muligheder.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Antimadridista »

Piquénbauer skrev:
søn mar 13, 2022 5:47 pm
Messi lukkede aftalen med PSG indenfor få dage. Andre klubber der henvendte sig fik at vide at han tog til PSG. Du skal ikke fortælle mig at PSG var den eneste klub der sportsligt kunne matche Messi. Hvis Messi virkelig var interesseret i det sportslige hvorfor hørte han så ikke om projekter fra andre klubber? Det virker underligt.

Jeg er 99% sikker på at det var pengene. PSG var de eneste der kunne give ham de penge han ville have. Og så blev aftalen lukket på to dage.
Ja du har lukket den kan jeg forstå. Det var pengene. Slut.

Hvilke klubber.?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster