Ligue 1 // Le Championnat

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kubala »

En tidligere kræft syg mand, som man fandt for let til Barca(den sportslige grund, altså Rosells og Zubis grund), har spillet sig til en startplads, er blevet anfører på holdet og er blevet kaldt op til landsholdet efter en lang pause. Jeg behøver ikke at sige mere, fordi der er tale om en spiller med en høj klasse, men denne klasse så man ikke i Barca. Hvilken skam, når man desperat har brug for en forsvarsspiller.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af emo »

Abidal er ikon i fransk fodbold, det er klart at han bliver anfører i en klub som Monaco, han har leder-kvaliteterne, og det giver også lidt "PR", at have ham som anfører. Om han er sportlig egnet til at spille, kan vi få at se nå sæsonen er over, Barcelona mente ikke at han var sportslig klar til de udfordringer som lå forud, og det er "respektløst" at holde ham på bænken når hans egen drøm er at spille.

Abidal historien har været debatteret nok, IMO. Det er altid nemt at vurdere efter, det er svært at tage vurderinger fremmed, om han havde gjort det godt i Barca, blot fordi han gør det ok i Monaco er ikke til at sige, om han render ind i en skade, på grund af sin eller, eller sin fysik er hellere ikke til at sige, men Barcelona tog vel alle disse faktorer op, og vurderede på dem, og fandt ud af at han ikke var ham der skulle redde os defensivt, ergo bedre end dem vi allerede har.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kubala »

Fine ord og fint forsvar af ledelsen, men lige nu modbeviser Abi ledelsens afgørelse, hvilket jeg synes er fedt og fuld fortjent, at de bliver udstillet. I øvrigt kunne du lade være med, at kommentere, hvis du synes, at Abis sag er blevet debatteret: IN YOUR OPINION.


Altså ingen tvinger dig... ;-)

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af emo »

Tjah, rent statistik synes jeg ikke at han modbeviser ledelsens valg. På statistik siden er han overgået af selveste Carvalho ;-) .

Det var hul i hovedet at sælge Zlatan, han har siden Barca bomber for både Milan og Psg, og dette er endda en bedømmelse jeg kommer med efter mange kampe, og ikke blot 5. ;-)

Nej, ingen tvinger mig, har nogle gange blot lyst til at kommentere på udsagn jeg mener er forhastede, naive og bagkloge. ;-)
Allez...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Tjah, rent statistik synes jeg ikke at han modbeviser ledelsens valg. På statistik siden er han overgået af selveste Carvalho ;-) .

Det var hul i hovedet at sælge Zlatan, han har siden Barca bomber for både Milan og Psg, og dette er endda en bedømmelse jeg kommer med efter mange kampe, og ikke blot 5. ;-)

Nej, ingen tvinger mig, har nogle gange blot lyst til at kommentere på udsagn jeg mener er forhastede, naive og bagkloge. ;-)

Whoscored.coms statistik, som giver Abi 6.93 i gennemsnit og Carvalho 7.01... :lol:

Fedt, fedt, du mener jeg kommer med forhastede udsagn. Det ved du jo bedre end os andre, så selvfølgelig skal du kommentere. Jeg er bagklog og naiv, men du er den almægtige:
Abidal er ikon i fransk fodbold, det er klart at han bliver anfører i en klub som Monaco, han har leder-kvaliteterne, og det giver også lidt "PR", at have ham som anfører. Om han er sportlig egnet til at spille, kan vi få at se nå sæsonen er over, Barcelona mente ikke at han var sportslig klar til de udfordringer som lå forud, og det er "respektløst" at holde ham på bænken når hans egen drøm er at spille.

Abidal historien har været debatteret nok, IMO. Det er altid nemt at vurdere efter, det er svært at tage vurderinger fremmed, om han havde gjort det godt i Barca, blot fordi han gør det ok i Monaco er ikke til at sige, om han render ind i en skade, på grund af sin eller, eller sin fysik er hellere ikke til at sige, men Barcelona tog vel alle disse faktorer op, og vurderede på dem, og fandt ud af at han ikke var ham der skulle redde os defensivt, ergo bedre end dem vi allerede har.


I øvrigt giver de Pique 7.61 i ligaen og 7.84 i CL og i gennemsnit 7.65 - der er vist nogen herinde, der er uenige i dette: http://www.whoscored.com/Players/12712


Edit: Når du stopper med, at lege bagklog og ikke kommer med forhastede udsagn, så kan vi tale om, hvorvidt jeg kommer med forhastede, naive og bagkloge udsagn. ;-)
Senest rettet af Kubala man sep 23, 2013 12:20 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af emo »

Huh, jeg faldt af på den sidste der. Men fair nok. Pique er alle sine point værd.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kubala »

Masch er dårligere end Pique ifølge whoscored.com.... :lol:




http://www.whoscored.com/Players/7415/S ... Mascherano

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af emo »

Korrekt. Pique er som sagt alle sine point værd. Nå, men ville ikke skabe splid eller noget, synes bare at jeg selv først ville bedømme efter lang tid, jeg ved at mange ikke er så glade for vores ledelse, mig inklusiv, men jeg dømmer hellere ikke Tata eller Neymar nu, de skal vise sig over en længere periode. Sådan tænker jeg også med Abidal. Fint med 5 kampe men de betyder intet hvis du er middelmådig i de resterende 25 eller 30.

Er bare glad for at han er rask, og at han spiller, som han selv vil, og ikke er bænket et sted.
Allez...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Huh, jeg faldt af på den sidste der. Men fair nok. Pique er alle sine point værd.


Hahahahahahaha.....sikke en måde, at stikke halen mellem benene, når man langer en sviner mod en og vedkommende så kommer med et modsvar, så svarer man sådan....hahahaha...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kubala »

emo skrev:Korrekt. Pique er som sagt alle sine point værd. Nå, men ville ikke skabe splid eller noget, synes bare at jeg selv først ville bedømme efter lang tid, jeg ved at mange ikke er så glade for vores ledelse, mig inklusiv, men jeg dømmer hellere ikke Tata eller Neymar nu, de skal vise sig over en længere periode. Sådan tænker jeg også med Abidal. Fint med 5 kampe men de betyder intet hvis du er middelmådig i de resterende 25 eller 30.

Er bare glad for at han er rask, og at han spiller, som han selv vil, og ikke er bænket et sted.


Hvorfor har nogen af jer den holdning herinde, at når man sviner en eller anden, så kan man bagefter sige undskyld eller komme med "en form for undskyldning" og så tro, at det hele er i orden efterfølgende.
Senest rettet af Kubala man sep 23, 2013 1:05 am, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af emo »

Har jeg svinet dig? Ved at skrive at jeg mener at dit indlæg omkring Abidal var forhastet, naivt og bagklog? Er det en sviner? Hvis ja, så synes jeg virkelig at du misforstår og tager nogle ting for mere end de er?
Allez...

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Kubala »

Kan du ikke holde dig langt væk fra mig og mine indlæg...

emo
Indlæg: 17777
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Sv: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af emo »

Kubala skrev:Hold nu din kæft...
...
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Sv: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af Brombi »

emo skrev:
Kubala skrev:Hold nu din kæft...
...
hahaha :lol:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Ligue 1 // Le Championnat

Indlæg af zqa »

Hold da fast, der er tomt på Monaco's stadion. Go Evian.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster