Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af JonasV »

Blaugrana92 skrev:Sjovt at se hvordan der fluks er folk der beklager sig over Busquets' placering.
De skulle have valgt et andet foto end dette:
Billede

Men fan'me skønt og fortjent at han får noget solskin!

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Guardiola »

Blaugrana92 skrev:http://blogs.thescore.com/footyblog/201 ... t-8-30-21/

Dani og Busquets i top 25! Sjovt at se hvordan der fluks er folk der beklager sig over Busquets' placering. Jeg vil bare påpege at det altså ikke er skribenter for bold.dk eller GOAL der har sammenfattet listen her, men anerkendte og prisvindende skribenter. De ved hvad de snakker om (og derfor er Busquets listet som den 23. bedste fodboldspiller i verden, og ikke den 12. mest overvurderede).
He he. Spot on Blau. Sjovt som han deler vandene. Men lad bare folk hate, det gør ikke Busquets til en mindre god, eller mindre afgørende, spiller.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20740
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1127 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:http://blogs.thescore.com/footyblog/201 ... t-8-30-21/

Dani og Busquets i top 25! Sjovt at se hvordan der fluks er folk der beklager sig over Busquets' placering. Jeg vil bare påpege at det altså ikke er skribenter for bold.dk eller GOAL der har sammenfattet listen her, men anerkendte og prisvindende skribenter. De ved hvad de snakker om (og derfor er Busquets listet som den 23. bedste fodboldspiller i verden, og ikke den 12. mest overvurderede).
Herligt at se den kære Busquets få den anderkendelse han fortjener.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Mander »

Faktisk så meget favoritter, at jeg godt kan love dig, at det bliver én af de to. Primært fordi FIFA allerede har sagt, hvem der bliver top tre.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

BarçaDK

Re: Awards-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Brombi skrev:
BarçaDK skrev:Fordi Fegurson er en usympatisk idiot ;-)
Gud hvor jeg håber at du ikke mener det.
Neeej, gu gør jeg selvfølgelig ej ;-)

Det var bare lidt vidunderlig fredagaftenshumor fra mig............... :lol:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

http://blogs.thescore.com/footyblog/201 ... t-9-20-11/

Cesc er nummer 18, Villa er nummer 16 og Piqué er nummer 12.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Heartbreaker »

Hvad tid bliver Ballon D'or offentliggjort?
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

BarçaDK

Re: Awards-tråden

Indlæg af BarçaDK »

Heartbreaker skrev:Hvad tid bliver Ballon D'or offentliggjort?
Mellem klokken 19 og 20.

Det bliver sendt direkte på Eurosport fra klokken 19.
Husk at se det folkens, Messi og Guardiola bør vinde! :smile:

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Pieyanthikos »

Listen opdateret - så mangler vi Iniesta, Xavi og Messi. Nogen bud på placeringer?

Personligt synes jeg Villa ligger ret højt på listen, jeg havde nok placeret ham omkring #30.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Mander »

Svært at se bort fra Messi som nr. 1. Spørgsmålet er vel kun om Xavi bliver nr. 2 eller 3, og så forestiller jeg mig Iniesta som nr. 4 eller 5. Tror ikke, at der kommer overraskelser.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Brombi »

Jeg håber så inderligt at Xavi vinder. Jeg havde stemt på Xavi, hvis jeg havde muligheden. De kampe hvor Xavi ikke er med, spiller det overhovedet ikke :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.fifa.com/ballondor/video/live/index.html

Linket til pressekonferencen med Leo, Xavi, Pep og Sir Alex!.

Det foregaar nu, og Sir Alex blev stillet et spoergsmaal om, han synes Pep har hvad der skal til for at blive traener for Man Utd naar han stopper og hvorvidt Man Utd kan vinde C.L mens Leo, Ini og Xavi er i Barca. Sir Alex svarede foert og fremmest at ja Pep har kvaliteterne men hvorfor skulle han stoppe i Barca? Han sagde hvis jeg var i hans sko, saa ville jeg blive hvor jeg er, i mange aar, og det var hans raad til Pep ogsaa.

Den naeste, han sagde dette Barca er uden noogen som helst tvivl og med god afstand det bedste hold i verden og har vaeret det i snart 4 aar nu. Han sagde der er ingen skam i at indroemme at man har et stykke op til det hold, og han sagde at jeg ikke kan se, hvem der skulle stoppe dem fra at vinde C.L i aar.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Sir Alex blev ogsaa stillet spoergsmaal om Leos status som en af de bedste nogensinde. Han sagde at selvom medierne altid stiller spoergsmaalstegn omkring, hvorvidt en spiller fra 50'erne kunne have spillet ligesaa godt idag, saa vil gode spillere altid spille godt, om det er i 50'ernes eller 60'erne eller nu, ligesom Leo vil kunne spille i 50'erne 60'erne. Og saa sagde han, at med det Leo har vist, saa er han paa fuld hoejde med Di Stefano, Cruyff, Maradona og Pele.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Top 4 er ikke rigtig til diskussion, men resten er ikke specielt godt ramt. Benzema nr. 93 og Suaréz nr. 11?

Personligt mener jeg, at Suaréz, Villa, Silva x 2, Rooney, Sneijder, Evra, Tevez, Balotelli, De Jong, Kaka, Vermaelen og en del andre ligger for højt, mens Benzema, Nani, Gomez, Di Maria, Kompany, Valdes, Cazorla, Bale, van der Vaart, Yaya og sikkert også andre ligger for lavt. Bare for at nævne et par eksempler, som jeg har fulgt tæt i 2011. Men interessant forsøg.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 52 gæster