Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Gør det nogen forskel for Jer, om det bliver PSG eller city?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Dytrax »

Antimadridista skrev:
man dec 21, 2020 11:40 am
Gør det nogen forskel for Jer, om det bliver PSG eller city?
Nej, som sådan betyder det ikke noget for mig, men vil mene, at hvis Messi endelig skal videre, at det er godt, at han genforenes med Pep og dét i en liga, hvor der er masser af kvalitet. Også for at lukke munden på de der "...Kold aften i Stoke"-typer.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Nej begge klubber ville være klamme.

Jeg er desuden ikke sikker på at Messi ville kunne lukke munden på kritikerne. City vælter rundt og pep virker ikke rigtigt til at have svaret. Kombiner det med en Messi der er i karrierens efterår og så kan det ligeså godt gå galt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Dytrax »

Piquénbauer skrev:
man dec 21, 2020 12:51 pm
Nej begge klubber ville være klamme.

Jeg er desuden ikke sikker på at Messi ville kunne lukke munden på kritikerne. City vælter rundt og pep virker ikke rigtigt til at have svaret. Kombiner det med en Messi der er i karrierens efterår og så kan det ligeså godt gå galt.
Jeg følger overhovedet ikke med, kan jeg se. Var af den opfattelse, at City var nogenlunde godt kørende. Nå men, måske han så alligevel ikke kan på en regnvåd, kedelig aften i Stoke. :lol:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

City ligger nr 7 efter 13 kampe med 8 point op til pool. De har dog spillet en kamp mindre.

Bare lige for at sætte det i forhold til os og vores helt forfærdelig start så har de kun hentet 2 point mere end os med samme antal kampe spillet. De er ringe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Aaaarrrhhhh.... ringe er vist at trække den lidt langt. Men det kører ik helt som tidligere. Lidt mærkeligt faktisk.

Men aguero har nærmest ikke spillet siden sin skade i juni og sf uvis (for mig) årsag, spiller Bernardo Silva heller ikke så meget??

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Bernardo Silva spiller ikke fast, fordi han har været middelmådig i en halvanden sæson. Virkelig ærgerligt, for hold op hvor var han god for City og Portugal i 18/19 sæsonen.

Og så slemt står det nu ikke til i City. De har problemer med at lave mål, men de havde heller ikke nogen preseason, og har spillet uden angriber stort set hele sæsonen. Vurderer man kampene på xG, så burde de ligge nr 2, 1 point efter Liverpool, men med en kamp mindre. Men det selvfølgelig også dumt at vurdere City sådan, ifølge xG skulle de have vunde ligaen sidste sæson med 12 point, og de endte 18 point efter.. Ikke desto mindre har de et stabilt taktisk fundament som Messi kender, og deres defensiv er fremragende i øjeblikket. Så jeg kan ikke se andre steder, hvor Messi ville have større chance for succes, selvom jeg tror han vil få det svært.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

De har problemer med at lave mål, men de havde heller ikke nogen preseason, og har spillet uden angriber stort set hele sæsonen.
Hmm det lyder ret meget som en klub vi kender rigtig godt herinde...

Jeg ved sgu ikke. I modsætning til os så har de en god træner og alligevel kan de ikke rigtigt præstere. Jeg ved ikke om Messi ville kunne ændre det. Han vil sikkert ende med at tage de samme områder som kdb centralt.

I psg ville han i det mindste få leveret ligaen hver sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:
man dec 21, 2020 4:31 pm
Bernardo Silva spiller ikke fast, fordi han har været middelmådig i en halvanden sæson. Virkelig ærgerligt, for hold op hvor var han god for City og Portugal i 18/19 sæsonen.
Så syntes jeg klart vi skal høre, om ikke vi må få ham. :glad: Han må kunne komme i gear igen og han var forrygende!!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
man dec 21, 2020 4:41 pm
De har problemer med at lave mål, men de havde heller ikke nogen preseason, og har spillet uden angriber stort set hele sæsonen.
Hmm det lyder ret meget som en klub vi kender rigtig godt herinde...

Jeg ved sgu ikke. I modsætning til os så har de en god træner og alligevel kan de ikke rigtigt præstere. Jeg ved ikke om Messi ville kunne ændre det. Han vil sikkert ende med at tage de samme områder som kdb centralt.

I psg ville han i det mindste få leveret ligaen hver sæson.
Forskellen er bare, at de har Jesus og Aguero når de er klar, vi har Braithwaite som den eneste rigtige angriber i truppen.

City mangler lidt rytme, men de har på nuværende tidspunkt klart bedre forudsætninger for at være verdens bedste hold, end vi har. Havde jeg været Pep, havde jeg dog ikke hentet Messi.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:
man dec 21, 2020 5:15 pm
Piquénbauer skrev:
man dec 21, 2020 4:41 pm
De har problemer med at lave mål, men de havde heller ikke nogen preseason, og har spillet uden angriber stort set hele sæsonen.
Hmm det lyder ret meget som en klub vi kender rigtig godt herinde...

Jeg ved sgu ikke. I modsætning til os så har de en god træner og alligevel kan de ikke rigtigt præstere. Jeg ved ikke om Messi ville kunne ændre det. Han vil sikkert ende med at tage de samme områder som kdb centralt.

I psg ville han i det mindste få leveret ligaen hver sæson.
Forskellen er bare, at de har Jesus og Aguero når de er klar, vi har Braithwaite som den eneste rigtige angriber i truppen.

City mangler lidt rytme, men de har på nuværende tidspunkt klart bedre forudsætninger for at være verdens bedste hold, end vi har. Havde jeg været Pep, havde jeg dog ikke hentet Messi.
Om så jeg var julemanden, havde jeg hentet Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Xavi6Smede skrev:
man dec 21, 2020 5:15 pm
Piquénbauer skrev:
man dec 21, 2020 4:41 pm
De har problemer med at lave mål, men de havde heller ikke nogen preseason, og har spillet uden angriber stort set hele sæsonen.
Hmm det lyder ret meget som en klub vi kender rigtig godt herinde...

Jeg ved sgu ikke. I modsætning til os så har de en god træner og alligevel kan de ikke rigtigt præstere. Jeg ved ikke om Messi ville kunne ændre det. Han vil sikkert ende med at tage de samme områder som kdb centralt.

I psg ville han i det mindste få leveret ligaen hver sæson.
Forskellen er bare, at de har Jesus og Aguero når de er klar, vi har Braithwaite som den eneste rigtige angriber i truppen.

City mangler lidt rytme, men de har på nuværende tidspunkt klart bedre forudsætninger for at være verdens bedste hold, end vi har. Havde jeg været Pep, havde jeg dog ikke hentet Messi.
Det ved jeg sgu ikke. Som jeg ser det så har begge hold nogle gode brikker men der er stadig meget der skal falde på plads. Synes Citys backer er ringe, aguero er gammel og der er tydeligvis store problemer taktisk og muligvis i trupsammensætningen. De har gode spillere med de leverer ikke. Og de kan ikke skyde skylden på træneren.

Jeg siger ikke at de er længere eller tættere på toppen end os men der er lang vej igen før de kommer op omkring pool og Bayern.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Piq@

Dårlige backs! Hvor gode skal de være for at være bare rimelige for dig?

Walker, mendy, cancelo og zinchenko og angelino på lån.

Det er ikke perfekte backs nogen af dem, men ringe!

Jeg tror der er flere ting der spiller ind pt.

De har også sagt farvel til profiler som D Silva, Kompany og en udfaset Fernandinho det sidste 1-1.5 år

Inden sin skade var aguero stadig en profil.

Truppen er stærk som du nævner, men kan være de mangler lederskikkelser. Førnævnte profiler fyldte meget.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Piquénbauer skrev:
man dec 21, 2020 7:26 pm
Xavi6Smede skrev:
man dec 21, 2020 5:15 pm
Piquénbauer skrev:
man dec 21, 2020 4:41 pm
De har problemer med at lave mål, men de havde heller ikke nogen preseason, og har spillet uden angriber stort set hele sæsonen.
Hmm det lyder ret meget som en klub vi kender rigtig godt herinde...

Jeg ved sgu ikke. I modsætning til os så har de en god træner og alligevel kan de ikke rigtigt præstere. Jeg ved ikke om Messi ville kunne ændre det. Han vil sikkert ende med at tage de samme områder som kdb centralt.

I psg ville han i det mindste få leveret ligaen hver sæson.
Forskellen er bare, at de har Jesus og Aguero når de er klar, vi har Braithwaite som den eneste rigtige angriber i truppen.

City mangler lidt rytme, men de har på nuværende tidspunkt klart bedre forudsætninger for at være verdens bedste hold, end vi har. Havde jeg været Pep, havde jeg dog ikke hentet Messi.
Det ved jeg sgu ikke. Som jeg ser det så har begge hold nogle gode brikker men der er stadig meget der skal falde på plads. Synes Citys backer er ringe, aguero er gammel og der er tydeligvis store problemer taktisk og muligvis i trupsammensætningen. De har gode spillere med de leverer ikke. Og de kan ikke skyde skylden på træneren.

Jeg siger ikke at de er længere eller tættere på toppen end os men der er lang vej igen før de kommer op omkring pool og Bayern.
Hvad er det for nogen tydelige store problemer taktisk? De har det problem, at de er et af de dårligste hold i ligaen til at omsætte chancer til mål. De spiller bedre og bedre, har ligaens bedste forsvar siden Ruben Dias kom til, og har sammen med Liverpool skabt flest store chancer de sidste to måneder. Og så det vel kun på venstre backen, at de ikke har en af verdens bedste til sin position, selvom en storspillende Cancelo, Mendy, Zinchenko og Ake ikke er nogen katastrofe.

Hvis man ser på niveau over de sidste par måneder, så skal Bayern da i hvert fald ikke nævnes. De har Lewandowski, men ellers sejler de fuldstændig! 9.64 xG og 10.08 xGA i de sidste 8 runder, hvor de ifølge expected points burde være nr 12 i Bundesligaen. Der burde alt andet end lige være kortere til toppen, når ens eneste store problem er manglende mål, med med angribere på vej tilbage, end et hold der hverken fungerer offensivt eller defensivt, men bliver reddet af en målmand og en enkelt angriber.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Det kan godt være det kan gå an på vb men de navne er ikke imponerende. Og så synes jeg Walker er skidt. Virkelig skidt.

Hvis man ser på Citys sæson og sidste sæson så er der problemer. Det kan godt være at du vil afskrive det som “uheld foran mål” men det er immervæk et problem og et problem der har været der i lang tid. Det kan så selvfølgelig være de bare skal have deres angribere tilbage men Jesus er ikke helt “stabil” som målscorer og aguero er gammel og har problemer med skader.

Men altså du følger sikkert mere med i city end jeg gør. Jeg er bare ikke ret imponeret af deres trup og det de har leveret når jeg har set dem. Heller ikke selvom deres xg er god.

Har du forresten nogle xg for Barca? Det kunne være spændende at se hvor vi står.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster