Awards-tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Rb88 »

Absurd at score 40% af sine mål gennem straffe VAR regler eller ej

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Penaldo er overvurderet som altid men tillykke til Lewandowski. Endelig fik han prisen som jeg syntes at han skulle have vundet noget før.
Fuld fortjent :clap:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Antimadridista »

Xavi6Smede skrev:
fre dec 18, 2020 1:27 am
Tja, i kalenderåret 2020 havde jeg næppe haft hverken Ronaldo eller Messi med i top 3. Man må dog give Ronaldo, at han har lavet 42 mål i 43 kampe, og har brugt 76 minutter pr mål/assist, sammenlignet med Messis 95 minutter per mål/assist. Han har dog haft 20(!!) straffespark i år, og har scoret på 17 af dem, imens Messi sjovt nok har været træfsikker i denne periode, med 9 mål på samme antal straffespark. Til gengæld fører Ronaldo 2-1 i frisparksmål.

Nå, det skulle ikke ende som en Messi vs Ronaldo, men at Ronaldo blev nr 2 vil jeg påstå langt fra er vanvittig sammenlignet med hvad man ellers ser til de kåringer.
Når jeg ser top 10 igennem, må jeg fastholde at det er crazy at Cristiano kan blive 2’er.

Lewan, KDB, Mane og Messi burde som minimum være over ham.

Han vinder serie A, men præsterer ikke noget særligt i CL, får ingen topscorer priser og som nævnt 40% scoringer på str!

Fans og spilere ødelægger lidt validiteten af sådan en kåring.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Fik Ronaldo ikke flest stemmer ved alm fodboldfan afstemning?

Hvordan skal man forhindre at et idol som har et så stort brand og som folk forguder af en eller anden grund får flere stemmer end han burde i forhold til sin sæson vs andre spillere?

Salah, Mane og KdB har alle haft en bedre spillemæssig sæson end Ronaldo feks, men har jo slet ikke den fanbase som forguder dem på samme måde som Ronaldo.

Iøvrigt har det altid virket mærkeligt for mig at Ronaldos fanbase er større end Messis, når man tænker på hvordan de 2 spiller fodbold, og man tænker på deres personlighed og at Ronaldo faktisk stadig har en grim voldtægtssag hængende over hovedet i disse MeeToo tider..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

SpillerSomMESSI skrev:
fre dec 18, 2020 11:30 am
Iøvrigt har det altid virket mærkeligt for mig at Ronaldos fanbase er større end Messis, når man tænker på hvordan de 2 spiller fodbold, og man tænker på deres personlighed og at Ronaldo faktisk stadig har en grim voldtægtssag hængende over hovedet i disse MeeToo tider..
Det er ikke et spor mærkeligt når vi ved at verden styres af onde mennesker og ikke omvendt.
De fleste og specielt de unge er naive og nemme at manipulere med.
I dag tænker de fleste på luksus liv og er ligeglad med at bekæmpe fattigdommen.
Penaldo er rig, playboy model, blærerøv og god skuespiller. Denne livsstil tiltrækker de fleste mens Messis liv er kedelig familieliv som ingen er interesseret i.
Derfor har primadonnaen større fanbase, tjener flere penge og er en god reklame for medierne.
Det giver ham sikkert nogle ekstra point til prisuddelinger.
Men hvis vi skal se realistisk på det så har hverken Penaldo eller Messi fortjent at være i top 3
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
fre dec 18, 2020 11:30 am
Fik Ronaldo ikke flest stemmer ved alm fodboldfan afstemning?

Hvordan skal man forhindre at et idol som har et så stort brand og som folk forguder af en eller anden grund får flere stemmer end han burde i forhold til sin sæson vs andre spillere?
Det er jeg ikke klar over?

Men man skal selvfølgelig have fjernet fan afstemningen. Kaptajner og landstrænere går lige an, men væk med fansene. Det bliver for useriøst.

Mener ikke der er fans med ved ballon

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Har Liverpoolspillerne virkelig været så gode i 2020? De spillede ikke specielt godt i starten af 2020 trods smalle sejre. Inden corona lockdown nåede de at få bank 3-0 af Watford, samt at ryge ud af cuppen og CL. Da fodbold åbnede op igen havde de intet at spille for, udover FA cuppen, hvor de røg ud til Arsenal. Og i denne sæson har det ligeledes været meget op og ned. En spiller som Mane nævnes jo kun som kandidat på baggrund af sidste efterår, der grundlagde deres suveræne mesterskab. 5 mål og 2 oplæg i 19 kampe indtil videre i denne sæson.. Til gengæld savner jeg Bruno Fernandes og Zlatan i top 10.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tror Messi har en aftale med PSG

Han stemte på Navas som bedste målmand og Neymar og Mbappe som de bedste spillere..

Det er da et signal at sende... og Ter Stegen burde have fået hans stemme istedet for Navas.. hans stemte også på Neuer og Oblak men det kan man bedre forstå.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Antimadridista »

SpillerSomMESSI skrev:
fre dec 18, 2020 10:02 pm
Tror Messi har en aftale med PSG

Han stemte på Navas som bedste målmand og Neymar og Mbappe som de bedste spillere..

Det er da et signal at sende... og Ter Stegen burde have fået hans stemme istedet for Navas.. hans stemte også på Neuer og Oblak men det kan man bedre forstå.
Tænkte det samme..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Dytrax »

Det er sgu lidt fesent, synes jeg. Klart, at han naturligvis skal stemme på de, som han mener er bedst. Men... :eh:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Daluigi »

SpillerSomMESSI skrev:
fre dec 18, 2020 10:02 pm
Tror Messi har en aftale med PSG

Han stemte på Navas som bedste målmand og Neymar og Mbappe som de bedste spillere..

Det er da et signal at sende... og Ter Stegen burde have fået hans stemme istedet for Navas.. hans stemte også på Neuer og Oblak men det kan man bedre forstå.
Jeg tror virkelig ikke at Messi er på den bedste fod med holdet efter i sommers.... Han har direkte udtalt at medspillerne er for dårlige. Den slags får selvfølgelig en konsekvens i omklædningsrummet. Han er i PSG til sommer.
Forumlegende

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Awards-tråden

Indlæg af Lopezzz »

Daluigi skrev:
søn dec 20, 2020 7:28 pm
SpillerSomMESSI skrev:
fre dec 18, 2020 10:02 pm
Tror Messi har en aftale med PSG

Han stemte på Navas som bedste målmand og Neymar og Mbappe som de bedste spillere..

Det er da et signal at sende... og Ter Stegen burde have fået hans stemme istedet for Navas.. hans stemte også på Neuer og Oblak men det kan man bedre forstå.
Jeg tror virkelig ikke at Messi er på den bedste fod med holdet efter i sommers.... Han har direkte udtalt at medspillerne er for dårlige. Den slags får selvfølgelig en konsekvens i omklædningsrummet. Han er i PSG til sommer.
Med andre ord, han skider lidt på alle omkring ham. Ville ikke undre mig hvis konen skrider når han forlader Spanien
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Kvoller »

Det er fandme ærgerligt, at det er sådan en afslutning han får, på hans tid i Barca. Det er hverken han, klubben eller os fans tjent med.

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af emo »

CR havde også Navas som 1st pick, skal man tænke mere i det, skal de to spille sammen i Paris? Kan det tænkes at de mener at Navas bare vare den bedste keeper i sidste sæson?
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Awards-tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Det virker ret underligt at han ikke stemmer på MAtS. Udover at enhver med øjne i hovedet kan se at MAtS er en markant bedre og vigtigere spillere for sit hold så er det også en medspiller.

Jeg ved ærlig talt ikke hvad messi har gang i men for pokker hvor mister jeg dog meget respekt for ham hvis han smutter til psg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster