Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Nej, jeg analyserer på de her ting, da jeg benytter det i min betting. Her lærer man hurtigt at placering i tabellen og et holds styrke kan være to vidt forskellige ting.

Jeg ved eksempelvis, at Chelsea ville være favoritter mod Leicester, hvis de mødtes på neutral grund i næste weekend. De to holds styrke kan nemlig ikke aflæses af tabellen.
No shit sherlock ;-)

Fedt hvis dine analyser virker, men hvis man ser på det du har skrevet her, så virker det en smule for selektivt til, at jeg kan tro på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Nej, jeg analyserer på de her ting, da jeg benytter det i min betting. Her lærer man hurtigt at placering i tabellen og et holds styrke kan være to vidt forskellige ting.

Jeg ved eksempelvis, at Chelsea ville være favoritter mod Leicester, hvis de mødtes på neutral grund i næste weekend. De to holds styrke kan nemlig ikke aflæses af tabellen.
No shit sherlock ;-)

Fedt hvis dine analyser virker, men hvis man ser på det du har skrevet her, så virker det en smule for selektivt til, at jeg kan tro på det.
Nej, det handler langt hen af vejen om sund fornuft. Leicester er ikke det bedste hold i England. De spiller alt for mange kampe, hvor de ikke dominerer nok. Derfor har de været heldige. Det er dog stadig utroligt, hvad de har præsteret spillemæssigt.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Culé »

Så klamt at Pep har valgt den plastikklub når han sikkert kunne have valgt United. Helt til grin og forkert hvis Pep er træner i city mens mou er træner i United.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Nej, jeg analyserer på de her ting, da jeg benytter det i min betting. Her lærer man hurtigt at placering i tabellen og et holds styrke kan være to vidt forskellige ting.

Jeg ved eksempelvis, at Chelsea ville være favoritter mod Leicester, hvis de mødtes på neutral grund i næste weekend. De to holds styrke kan nemlig ikke aflæses af tabellen.
Fedt hvis dine analyser virker, men hvis man ser på det du har skrevet her, så virker det en smule for selektivt til, at jeg kan tro på det.
Det er nemlig hele problemet med de folk, der ser fodbold, og så meget andet, KUN igennem statistik. De vælger nemlig kun at fokusere på det, de kan måle, hvorefter de ignorerer alt andet som værende udslagsgivende. Derfor kommer der nogle fjollede konklusioner om f.eks. at Leister kun har været heldige og Harry kane som værende overpræsterende i to sæsoner.

De har masser af dokumentation for deres ofte manglende kvalitet.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Apropos N'Golo Kanté, så kan jeg i øvrigt huske at WhoScored.com havde fokus på ham da Leicester købte ham, fordi de mente at det var et kæmpe scoop for Leicester at få fingrene i ham. Jeg kan lige se om jeg ikke kan finde artiklen, for den var faktisk meget interessant og den viste fint hvad det er Kanté er så god til og hvorfor han også var i andre - og større - klubbers søgelys i sommers.
Storken skrev:Af ren nysgerrighed:
Hvem ville i dine øjne være favoritter, hvis Hertha Berlin og Wolfsburg mødtes på neutral grund i næste runde?
Er det ikke ligegyldigt? Jeg har aldrig påstået at Hertha er et bedre hold end Wolfsburg.

Men hvis jeg skal svare, så vil jeg give Wolfsburg en lille fordel, men også kun lille, hvis de mødtes i dag på neutral grund. Næste runde tør jeg ikke gætte på, for jeg ved sgu ikke hvem der er skadet, hvem der har karantæne og så videre i næste runde. Men i dag ville jeg give Wolfsburg en lille fordel, men André Schürrle, Bas Dost, Max Arnold og Christian Träsch er alle ude med skader, mens Luiz Gustavo har karantæne. Fraværet af Luiz Gustavo er en stor svækkelse for Wolfsburgs defensive stabilitet og det er næppe nogen fordel, at være uden så mange gode offensive spillere, at man er nødt til at spille Bendtner fra start.

Dertil har Wolfsburg ikke vundet én eneste af deres sidste 5 Bundesliga kampe. De er faktisk kommet værre fra start i dette kalenderår end Hertha er, men med kvalitetsspillere som Max Kruse, Julian Draxler, Naldo og Ricardo Rodríguez må jeg dog alligvel give Wolfsburg en lille fordel. Jeg ville sige 55-45 i Wolfsburgs favør.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

... og så kom Schalke foran. Hvis Wolfsburg ikke vinder i dag, bliver det til 7 Bundesliga-kampe i streg uden sejr. Godt eller skidt?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:Apropos N'Golo Kanté, så kan jeg i øvrigt huske at WhoScored.com havde fokus på ham da Leicester købte ham, fordi de mente at det var et kæmpe scoop for Leicester at få fingrene i ham. Jeg kan lige se om jeg ikke kan finde artiklen, for den var faktisk meget interessant og den viste fint hvad det er Kanté er så god til og hvorfor han også var i andre - og større - klubbers søgelys i sommers.
Fandt lige den omtalte artikel om Kanté. Den er lidt kortere end jeg huskede, men den giver et godt fingerpeg om hvor meget bedre han egentlig passer ind i Leicester end Cambiasso gjorde, og hvorfor han er en klar upgrade i forhold til den muligvis mere rutinerede, men til gengæld også klart langsommere og mere begrænsede argentiner.

https://www.whoscored.com/News/c3q-epex ... -Leicester

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:Af ren nysgerrighed:
Hvem ville i dine øjne være favoritter, hvis Hertha Berlin og Wolfsburg mødtes på neutral grund i næste runde?
Er det ikke ligegyldigt? Jeg har aldrig påstået at Hertha er et bedre hold end Wolfsburg.

Men hvis jeg skal svare, så vil jeg give Wolfsburg en lille fordel, men også kun lille, hvis de mødtes i dag på neutral grund. Næste runde tør jeg ikke gætte på, for jeg ved sgu ikke hvem der er skadet, hvem der har karantæne og så videre i næste runde. Men i dag ville jeg give Wolfsburg en lille fordel, men André Schürrle, Bas Dost, Max Arnold og Christian Träsch er alle ude med skader, mens Luiz Gustavo har karantæne. Fraværet af Luiz Gustavo er en stor svækkelse for Wolfsburgs defensive stabilitet og det er næppe nogen fordel, at være uden så mange gode offensive spillere, at man er nødt til at spille Bendtner fra start.

Dertil har Wolfsburg ikke vundet én eneste af deres sidste 5 Bundesliga kampe. De er faktisk kommet værre fra start i dette kalenderår end Hertha er, men med kvalitetsspillere som Max Kruse, Julian Draxler, Naldo og Ricardo Rodríguez må jeg dog alligvel give Wolfsburg en lille fordel. Jeg ville sige 55-45 i Wolfsburgs favør.
Jeg vil tro, at det ville være tættere på 66-34, selvom Wolfsburg er ramt af skader.

Pointen er, at du godt kan se Wolfsburg er det bedste hold. Det er muligt, at tabellen siger noget andet, men den opfanger ikke styrkeforskellen på de to hold. Det er derfor, at man ikke skal stirre sig blindt på resultaterne, når man bedømmer holdene. Man kommer længere med lidt sund fornuft.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Blaugrana92 skrev:
Storken skrev:Af ren nysgerrighed:
Hvem ville i dine øjne være favoritter, hvis Hertha Berlin og Wolfsburg mødtes på neutral grund i næste runde?
Er det ikke ligegyldigt? Jeg har aldrig påstået at Hertha er et bedre hold end Wolfsburg.

Men hvis jeg skal svare, så vil jeg give Wolfsburg en lille fordel, men også kun lille, hvis de mødtes i dag på neutral grund. Næste runde tør jeg ikke gætte på, for jeg ved sgu ikke hvem der er skadet, hvem der har karantæne og så videre i næste runde. Men i dag ville jeg give Wolfsburg en lille fordel, men André Schürrle, Bas Dost, Max Arnold og Christian Träsch er alle ude med skader, mens Luiz Gustavo har karantæne. Fraværet af Luiz Gustavo er en stor svækkelse for Wolfsburgs defensive stabilitet og det er næppe nogen fordel, at være uden så mange gode offensive spillere, at man er nødt til at spille Bendtner fra start.

Dertil har Wolfsburg ikke vundet én eneste af deres sidste 5 Bundesliga kampe. De er faktisk kommet værre fra start i dette kalenderår end Hertha er, men med kvalitetsspillere som Max Kruse, Julian Draxler, Naldo og Ricardo Rodríguez må jeg dog alligvel give Wolfsburg en lille fordel. Jeg ville sige 55-45 i Wolfsburgs favør.
Jeg vil tro, at det ville være tættere på 66-34, selvom Wolfsburg er ramt af skader.

Pointen er, at du godt kan se Wolfsburg er det bedste hold. Det er muligt, at tabellen siger noget andet, men den opfanger ikke styrkeforskellen på de to hold. Det er derfor, at man ikke skal stirre sig blindt på resultaterne, når man bedømmer holdene. Man kommer længere med lidt sund fornuft.
Jeg har aldrig sagt at Wolfsburg ikke var et godt hold eller at de ikke var bedre end Hertha. Jeg vil bare have dig til at indse at Hertha også er et rigtig godt hold og et hold der i indeværende sæson, er et af de bedste i Bundesligaen.

Nu er Wolfsburg i øvrigt bagud 2-0 og godt på vej mod 7. Bundesliga-kamp i træk uden sejr.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Blaugrana92 skrev:Jeg har aldrig sagt at Wolfsburg ikke var et godt hold eller at de ikke var bedre end Hertha. Jeg vil bare have dig til at indse at Hertha også er et rigtig godt hold og et hold der i indeværende sæson, er et af de bedste i Bundesligaen.
Hertha Berlin er et af de bedre midterhold i mine øjne. De er dog ikke i top 6 rent kvalitetsmæssigt. De skaber slet ikke nok chancer og er ikke dominerende nok i deres kampe. De har et stykke op til Gladbach og Schalke, der er henholdsvis det femte og sjette bedste hold i Bundesligaen.

Hertha Berlin kan dog gøre min skepsis til skamme, hvis de præsterer i deres resterende kampe. Jeg er bare ikke solgt efter 19 kampe, hvor de har været ret heldige.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Storken skrev:Hertha Berlin kan dog gøre min skepsis til skamme, hvis de præsterer i deres resterende kampe. Jeg er bare ikke solgt efter 19 kampe, hvor de har været ret heldige.
Jeg er stadig ikke overbevist om ham der Messi. Han har altså været ret heldig igennem hele sin karriere. Jeg er sikker på, hans sande niveau viser sig lige om lidt. Det siger min analyse nemlig.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Dele Alli skiftes ind i det 62. Minut, 2 minutter efter laver han en assist. Han ser faktisk ud til at være en af de unge engelske spillere der ikke er total overhypet, han er virkelig vild.

Og Firmino <3.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Så skrider fansene i Liverpool.

77. Minut. 77 pund for en billet. God aktion
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Det ville være tyveri ved højlys dag, hvis Tottenham ikke vinder den her kamp.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jesni skrev:
Storken skrev:Hertha Berlin kan dog gøre min skepsis til skamme, hvis de præsterer i deres resterende kampe. Jeg er bare ikke solgt efter 19 kampe, hvor de har været ret heldige.
Jeg er stadig ikke overbevist om ham der Messi. Han har altså været ret heldig igennem hele sin karriere. Jeg er sikker på, hans sande niveau viser sig lige om lidt. Det siger min analyse nemlig.
Hertha spillede i øvrigt lige 0-0 med Dortmund. Det var 20 kampe. Stadig nummer 3. ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 51 gæster