Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Wnigan.... Amen hvad foregår der.
Forumlegende

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Hey, så er Suarez der igen. Assist og mål på 25 min. Kom så Sunderland.
Allez...

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Tja, lige nu ligner han en glimrende erstatning for Torres hvert fald.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Ejmen, universet konspirerer imod mig; jeg MÅ ikke vinde på oddset. Fucking russian cunts.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Fine billeder af en Mancini og Balotelli fra en City træning...
Allez...

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Nej nej nej. Man kunne forstå hvis det skete i min lokale serieklub.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7076
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Daluigi »

Holy Shit....
Forumlegende

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Puha det bliver svært, at forklare denne situation, ved den kommende pressekonference, for Mancini. Han kan jo ikke samarbejde med en spiller, der tydeligvis ikke respekterer ham eller han ikke kan sætte sig i respekt overfor. Mon det er enden på Balotellis karriere i Man City? Altså hvis man begynder at angribe/komme i håndgemæng med træneren, betyder det for det meste, at man har givet det sidste skub, for at få en fyringsseddel, men de har jo fundet sig i meget, så ved ikke rigtig.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Det er jo ikke Balo, der er skurken. Det er jo Mancini, der ikke evner en skid.

Når en træner først tyer til vold mod sine spillere, så er det sgu da ikke spilleren, der er noget galt med, men træneren. Man vil sgu da aldrig se Ferguson, Pep, Hiddink, Mourinho, Lippi, Del Bosque, Scolari slå sine spillere. Det er jo Mancini, der skal afskippes for sådan en vanvittig reaktion. Det er jo kutyme, at der bliver gået til den til træning blandt de professionelle, og ofte nogen gange FOR hårdt, hvilket giver nogle slåsmål mellem spillerne, men når ens manager gør det mod sin egen spiller, så er der noget fuldkommen galt med træneren.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Jeg har svært ved at tro at det blot er en for hård takling fra den pågældende træning der har udløst Mancinis raseri. Tror at han har gået og samlet på en masse tåbeligheder fra Balotelli, og har ikke kunne kapere det længere.

Enig, Manicni skal ikke gør det, han skal blot vise ham borte og smide ham langt væk fra klubben, for altid. Men Mancinis italianske mentalitet, imod en Italiansk idiotisk spiller der er større end alt og alle, så er det ret sandsynligt at man koger over på den måde. Måske også fordi han var manden der ville have ham til City, og Balotelli har vel aldrig slået til, kæmpe løn, høj pris, men gør som der passer ham.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Jeg har svært ved at tro at det blot er en for hård takling fra den pågældende træning der har udløst Mancinis raseri. Tror at han har gået og samlet på en masse tåbeligheder fra Balotelli, og har ikke kunne kapere det længere.

Enig, Manicni skal ikke gør det, han skal blot vise ham borte og smide ham langt væk fra klubben, for altid. Men Mancinis italianske mentalitet, imod en Italiansk idiotisk spiller der er større end alt og alle, så er det ret sandsynligt at man koger over på den måde. Måske også fordi han var manden der ville have ham til City, og Balotelli har vel aldrig slået til, kæmpe løn, høj pris, men gør som der passer ham.
Jeg kan nu godt forstå, at Mancini har opsamlet en større portion irritation på Balotellis idiotier igennem hans City-tid, men det kan aldrig være nok til at en træner går fuldstændig amok på dig. Det er slet ikke leder-værdig og virkelig i min verden virkelig en taber-mentalitet og en mand, der er presset, der reagerer sådan der. Det er simpelthen så lavt af Mancini.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

# 23 skrev:Det er jo ikke Balo, der er skurken. Det er jo Mancini, der ikke evner en skid.

Når en træner først tyer til vold mod sine spillere, så er det sgu da ikke spilleren, der er noget galt med, men træneren. Man vil sgu da aldrig se Ferguson, Pep, Hiddink, Mourinho, Lippi, Del Bosque, Scolari slå sine spillere. Det er jo Mancini, der skal afskippes for sådan en vanvittig reaktion. Det er jo kutyme, at der bliver gået til den til træning blandt de professionelle, og ofte nogen gange FOR hårdt, hvilket giver nogle slåsmål mellem spillerne, men når ens manager gør det mod sin egen spiller, så er der noget fuldkommen galt med træneren.

Jeg ved, at du hader Mancini og jeg er da hverken begejstret for Man city eller i særdeleshed Mancini. Men det er ikke korrekt, at man skal nedslagte sine holdkammerater til træningen. Der er forskel på voldsomme tacklinger, og det at man gå lidt til den. Jeg tror, at han reagerer på Balotellis meget voldsomme tackling, manden har jo trods alt haft tillid til Balo, fra dag et af. Selv da andre mente, at man skulle skille af sig med ham. Jeg tror, at tacklingen var for voldsom.

Og det passer ikke, at det kun er Mancini, der reagerer sådan. Sir Alex F. kastede en fodboldstøvle i hovedet på Beckham.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Under normale omstændigheder, så ja. Jeg har den opfattelse at de to har et specielt forhold, et far/søn forhold, hvor den ene konstant pisser den anden af. Min far vil til enhver til tæve mig, fremfor at tæve nogle af mine venner, hvis vi alle var lige grove imod ham. Mancini føler at han kan tillade sig mere overfor Balotelli end overfor de andre, og det er lidt forståeligt, hvis man antager at han føler at det er ham der har ansvaret for Balotelli.

Det i sidste ende nok ikke acceptabelt, og er nok ikke set mange steder før. Men undrer mig ikke at det er en del af den italianske kultur, da den ofte minder meget om den fra Balkan, og der ville sådan en episode ikke skabe mange overskrifter, mens den vil og gør det alle andre steder.

Ser dem begge forlade City, senest til sommer, de passer ikke ind i klubben.
Allez...

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

# 23 skrev:Man vil sgu da aldrig se Ferguson, Pep, Hiddink, Mourinho, Lippi, Del Bosque, Scolari slå sine spillere. .
O' Rly?

Billede

Derudover mener jeg at han har indrømmet at have tæsket sin kone, men ja det er jo bare konen, så længe det ikke er spillere..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Jah, Ferguson er nok ikke lige den rette at fremhæve i den sammenhæng... Der var vist også noget med Jaap Staam.

@23, du er altså lidt forblændet af dit Mancini had. Hvilket jeg slet ikke forstår. Jeg, som United-mand, fryder mig sku over at han gør det så "dårligt" som han gør det.
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 31 gæster