Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Diabolito »

Her.

Frisk start.

Begyndte at rydde op i den anden tråd, men i har simpelthen fucked den for meget op, til jeg gad bruge tid på det.
El Señor de las Tartas

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

http://www.sporten.dk/fodbold/john-terr ... g-tragedie

Ikke ligefrem P.L, men stadig engelsk fodbold. Utrolig trist historie, hvis det hele passer. Jeg ved at Terrys bror f.eks havde en affære en med sin holdkammerats forlovede ( ligesom Terry havde en affære med Wayne Bridge's ex-kone), men der er vist lidt usikkerhed omkring, hvorvidt han har begået selvmord eller ej. Ligegyldigt hvad, er det en meget trist nyhed.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jamen, jamen, jamen. Selvmord eller ej, er det trist i sig selv at man kan behandle en af sine holdkammerater så dårligt. Det undrer mig faktisk at Terry klarede frisag så let som han gjorde - hvis jeg var Chelsea-spiller ville jeg simpelthen bare ikke kunne stole på ham længere. Heller ikke selvom han er anfører. Hold op hvor er det sørgeligt.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg har tænkt lidt på om det er Reina eller van der Sar, der er den bedste målmand i Premier League? Hvad synes I?

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Flax_Generous skrev:Jeg har tænkt lidt på om det er Reina eller van der Sar, der er den bedste målmand i Premier League? Hvad synes I?
:lol:

Vi må hellere stoppe med det samme - det er ikke sikkert at alle kan spotte ironien! ;)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Jeg har tænkt lidt på om det er Reina eller van der Sar, der er den bedste målmand i Premier League? Hvad synes I?
HA HA HA :lol: :lol: :lol: . Jeg venter på at Rivaldo10 lægger ud, så skal jeg nok prøve på at følge med :P
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Jamen, jamen, jamen. Selvmord eller ej, er det trist i sig selv at man kan behandle en af sine holdkammerater så dårligt. Det undrer mig faktisk at Terry klarede frisag så let som han gjorde - hvis jeg var Chelsea-spiller ville jeg simpelthen bare ikke kunne stole på ham længere. Heller ikke selvom han er anfører. Hold op hvor er det sørgeligt.
Ja det er lidt sørgeligt, synes jeg også selv. Jeg kan heller ikke forstå at man kan behandle en holdkammerat på denne måde, men det kan man åbenbart. I hvert flad trist på ham målmanden, han dør i en meget ung alder.

Jeg kan heller ikke forstå, at klubben f.eks ikke har hjulpet ham, hvis han har været deprimeret, som der bliver skrevet om i artiklen. Sidste år var det Enke, i år ham her. Det er da lidt tankevækkende at ingen i klubben har lagt mærke til noget i han tilfælde, ligesom ingen lagde mærke til/ eller gjorde noget i Enkes situation.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Jeg fatter ikke den Terry-familie der. Faderen er pusher, moderen og søsteren stjæler ting i småbutikker for håndører i 2-3000 kr., selvom John Terry tjener omtrent 1.2-1.3 mio om ugen. John nakker holdkammeraters kærester, det samme gør broderen. Godt nok en forunderlig familie, der bare kan fucke op i alt, hvad de foretager sig.

Det er godt nok en sørgelig historie det med målmanden. Det viser også bare, at fodbold er godt nok blevet en professionel branche. Det er ikke alle steder, hvor alle er gode kammerater hinanden, men de er da af professionelle grunde. Det hele er blevet meget forfærdeligt, og i sdiste ende handler det om penge. Sørgelig udvikling.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Totti

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Totti »

Tragisk!
Den familie familie formår virkelig at levere skandale efter skandale!
Og ja, det virker underligt, at klubben ikke har reageret på det, hvis han har gået og været deprimeret. Det samme kan siges om Enkes situation.
Klubben har sikkert bare tænkt, at nu når de fyrede Terry, så har det hele vel været okay, selvom konen skred sammen med Terry.

Men i hvert fald, skide tragisk, at en så ung man skal begå selvmord, fordi hans liv faldt fra hinanden på grund af en holdKAMMERAT - som så ikke opførte sig så kammeratsligt alligevel.

Le Roi Soleil

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Le Roi Soleil »

Visca El Barca skrev:
Flax_Generous skrev:Jeg har tænkt lidt på om det er Reina eller van der Sar, der er den bedste målmand i Premier League? Hvad synes I?
HA HA HA :lol: :lol: :lol: . Jeg venter på at Rivaldo10 lægger ud, så skal jeg nok prøve på at følge med :P
Tja, vi har jo allerede faaet svaret og de velbegrundede argumenter :)

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Flax_Generous skrev:Jeg har tænkt lidt på om det er Reina eller van der Sar, der er den bedste målmand i Premier League? Hvad synes I?
Joe Hart? Jeg ved du drømmer om ham.. Han er værd at nævne i hvert fald.

Udover det, så ville jeg umiddelbart sige van der Olds. Han har altså ikke de samme hjerneblødninger som Reina.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

Fandt Shay Given som den bedste...
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

zqa skrev:
Flax_Generous skrev:Jeg har tænkt lidt på om det er Reina eller van der Sar, der er den bedste målmand i Premier League? Hvad synes I?
Joe Hart? Jeg ved du drømmer om ham.. Han er værd at nævne i hvert fald.

Udover det, så ville jeg umiddelbart sige van der Olds. Han har altså ikke de samme hjerneblødninger som Reina.
ZQA, det var ironi. Man sku' nok have været der, som man siger :p
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Mmhmm, really?

Men udover det, så ville jeg lige give mit bidrag til den debat, som jeg ikke tidligere var en del af ;)

... og så samtidig håbet på, at den kørte igen.. Det var vældig morsomt.
#jesuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

zqa skrev:Mmhmm, really?

Men udover det, så ville jeg lige give mit bidrag til den debat, som jeg ikke tidligere var en del af ;)

... og så samtidig håbet på, at den kørte igen.. Det var vældig morsomt.

:lol: :lol:
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 17 gæster