Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Det er fint nok, når jeg har oddset på dem. United derimod, de må gerne tabe, også selvom jeg har oddset på dem. De har efterhånden overtaget Chelsea's plads på min sorte liste. Håber godt nok, at City bare fortsætter sådan her til titlen.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

MessiPogba skrev:
emo skrev:Conte, ved vidst hvad han gør, I dag.

[emoji6]

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg tillader mig at være skeptisk ved hele hans manager-embede indtil videre. På ingen måder imponeret af det han gør og har gjort i sin karriere.
Conte er en kedelig, konservativ og super meget resultat orienteret træner.

Men den del er han så også vildt god til.

Er du også skeptisk ovefor Mourinho og eller Simeone?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:
MessiPogba skrev:
emo skrev:Conte, ved vidst hvad han gør, I dag.

[emoji6]

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg tillader mig at være skeptisk ved hele hans manager-embede indtil videre. På ingen måder imponeret af det han gør og har gjort i sin karriere.
Conte er en kedelig, konservativ og super meget resultat orienteret træner.

Men den del er han så også vildt god til.

Er du også skeptisk ovefor Mourinho og eller Simeone?

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg HADER Simeone og Mourinho. De to måtte for min skyld gerne tage en båd ud af verdenen sammen. Det er for mig ikke fodbold at bede 11 spillere om at ofre sin ære og bare parkere bussen. Mourinho dog har lige en lille offensiv edge i sit spil, da hans hold godt kan score mål ved at straffe modstanderne og bombardere dem, mens Simeone virkelig ikke er særlig dygtig rent offensiv eller skabe skabeloner, der gør, at spillerne altid kan score.

Men jeg hader dem begge. Som i virkelig, virkelig hader.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

For jeg netop af de tre typer minder så meget om hinanden.

Conte, finder jeg sympatisk. Jeg er ikke vild med hans stil på banen, men som træner og som en mand i medierne, er han skide sympatisk og I like.

Desuden var han manden der for alvor rejste Juve igen, og et Juve ikon på og udenfor banen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Lol. Conte har aldrig imponeret, Mourinho og Cholo beder sine spillere om at ofre sin ære, og Cholos hold kan ikke finde ud af at score mål. Så har man da også hørt det med ...

Det er tre af de taktisk mest roste trænere, vi har at gøre med her. At du ikke kan lide deres filosofi - deres tilgang til spillet - betyder altså ikke, at de ikke er blandt de allerdygtigste i verden. Det er ikke uden grund, at de konsistent er blandt dem, der bliver nævnt, når man snakker om de taktisk bedste trænere i verden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Det er derfor man ikke skal lade sine følelser påvirke analyserne. Det bliver hurtigt noget overdrevet rod.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:For jeg netop af de tre typer minder så meget om hinanden.

Conte, finder jeg sympatisk. Jeg er ikke vild med hans stil på banen, men som træner og som en mand i medierne, er han skide sympatisk og I like.

Desuden var han manden der for alvor rejste Juve igen, og et Juve ikon på og udenfor banen.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jeg er helt enig i, at Contes person er rigtig appellerende. Han er medlevende, han er en gentleman i medierne, og han er ikke ude efter at være en nar, som Mourinho har phD i. Men som træner - jeg kan simpelthen ikke tage Conte.

Tjo, tja. De ressourcer og den forfatning Juventus var i ofrohld til alle andre i Italien gør, at jeg ikke finder hans arbejde så stort, som andre snakker om. Jeg er mere imponeret af Allegri, som jeg anser som en dygtigere træner end Conte. 2 CL-finaler på tre år taler sit eget sprog for mig, og han kan både være offensiv, og han kan være catenaccio. En meget fleksibel træner.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Lol. Conte har aldrig imponeret, Mourinho og Cholo beder sine spillere om at ofre sin ære, og Cholos hold kan ikke finde ud af at score mål. Så har man da også hørt det med ...

Det er tre af de taktisk mest roste trænere, vi har at gøre med her. At du ikke kan lide deres filosofi - deres tilgang til spillet - betyder altså ikke, at de ikke er blandt de allerdygtigste i verden. Det er ikke uden grund, at de konsistent er blandt dem, der bliver nævnt, når man snakker om de taktisk bedste trænere i verden.
At jeg hader dem, betyder ikke, at jeg ikke kan prøve at analysere så subjektiv som muligt.

Jeg lan bare ikke se, hvad der er så fantastisk f.eks. ved Simeone, at han bare parkerer bussen. Hans offensiv spil er for mig virkelig ringe. De kan kun noget, når der er masser af plads. Når de selv møder bussen, så er det helt væk, da de bl.a. aldrig gør brug af de centrale områder på den sidste tredjedel af lave 1-2 eller andre hurtige tempospil, som andre managers gør. De spiller meget på indlæg, og det fysiske. Han er for mig bare en moderne udgave af Ståle, som jeg hellere ikke kan fordrage.

Mourinhos hold scorer mange mål. De er god til at masse bundhold og andre uorganiserede mandskaber, men han er den største kujon uden lige, og hans tsil er det klammeste at se på.

Conte? Han har for mig stadigvæk ikke lavet noget stort. Arbejdet i Juventus var jo uden modstand, og i CL var de ganske enkelt ringe. De kunne ikke engang gøre sig dominerende mod et hold som FCN. Det er Allegri, der tog dem til det stadie, de befinder sig på i dag som top 5-hold. Hans arbejde med Italien var også ringe. Og hans arbejde med Chelsea får vi at se, hvordan han klarer, nu hvor han skal spille på flere heste. De var møgheldige sidste sæson, at de ikke havde CL, og at ingen af stjernerne fik bare en skade. De var altid veludhvilet, og det at han bl.a. tabte FA Cup-finalen til et ringe Arsenal-hold gør også, at jeg ikke tror på COnte som en stor træner.

Men lad os se, hvordan Chelsea gør det i denne sæson. Det er for mig hans helt store manddomsprøve, vi har at gøre med for hans vedkommende.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Aaaarh, United er bagud, spiller med Jesse Lingaard ( :lol: ) og savner Fellaini til deres indlæg og indianerbold. City er samtidig foran og sætter atter til. Fedt fedt.

PuyolErGud
Indlæg: 10746
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 599 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Og De Gea ved at koste et mål.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

I dag ser man, hvor begrænset Mourinhos hold kan blive, da han værdsætter mere fysisk, udholdenhed og atletiske evner over fodbold IQ, driblere og andre elegante spillere.

United har store, store problemer med at bryde hold, som parkerer bussen. Når typer som Rashford, Mkhitaryan, der IMO ikke er de mest fodboldbegavede spillere, men mere spillere, der passer kontrafodbold, og som er dygtige atleter, så bliver deres bidrag begrænset. Rashford er dog stadigvæk ung, så måske får han en fodbold IQ en dag. Det samme med Lukaku, der lever meget på sine atletiske evner snarere end forståelse for spillet.

Mourinhos hang til store spillere, som er fremragende atleter, kan koste dyrt. Der er ingen på Uniteds hold, der har en fodbold IQ som f.eks. Modric, Kroos, David Silva, de Bruyne, Iniesta, Thiago osv.. Den eneste, der kommer tæt på er Mata, men han bliver fuldkommen negligeret som kantspiller og i Mourinhos rigide system, og så er der Carrick, men han er for gammel til at kunne gøre noget nu. Selv Pogba anser jeg ikke som den mest fodboldkloge spillere, men han er en fantastisk tekniker og god dribler til trods for sin størrelse, men fodboldhjernen er godt nok ikke særlig udviklet.

Jeg er temmelig sikker, at City vinder mesterskabet overlegent, og Pep får skabt et grundfundament, som kommer til at vare længe. Peps arbejde med ethvert hold, især offensivt, er simpelthen sindssygt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:Lol. Conte har aldrig imponeret, Mourinho og Cholo beder sine spillere om at ofre sin ære, og Cholos hold kan ikke finde ud af at score mål. Så har man da også hørt det med ...

Det er tre af de taktisk mest roste trænere, vi har at gøre med her. At du ikke kan lide deres filosofi - deres tilgang til spillet - betyder altså ikke, at de ikke er blandt de allerdygtigste i verden. Det er ikke uden grund, at de konsistent er blandt dem, der bliver nævnt, når man snakker om de taktisk bedste trænere i verden.
At jeg hader dem, betyder ikke, at jeg ikke kan prøve at analysere så subjektiv som muligt.

Jeg lan bare ikke se, hvad der er så fantastisk f.eks. ved Simeone, at han bare parkerer bussen. Hans offensiv spil er for mig virkelig ringe. De kan kun noget, når der er masser af plads. Når de selv møder bussen, så er det helt væk, da de bl.a. aldrig gør brug af de centrale områder på den sidste tredjedel af lave 1-2 eller andre hurtige tempospil, som andre managers gør. De spiller meget på indlæg, og det fysiske. Han er for mig bare en moderne udgave af Ståle, som jeg hellere ikke kan fordrage.

Mourinhos hold scorer mange mål. De er god til at masse bundhold og andre uorganiserede mandskaber, men han er den største kujon uden lige, og hans tsil er det klammeste at se på.

Conte? Han har for mig stadigvæk ikke lavet noget stort. Arbejdet i Juventus var jo uden modstand, og i CL var de ganske enkelt ringe. De kunne ikke engang gøre sig dominerende mod et hold som FCN. Det er Allegri, der tog dem til det stadie, de befinder sig på i dag som top 5-hold. Hans arbejde med Italien var også ringe. Og hans arbejde med Chelsea får vi at se, hvordan han klarer, nu hvor han skal spille på flere heste. De var møgheldige sidste sæson, at de ikke havde CL, og at ingen af stjernerne fik bare en skade. De var altid veludhvilet, og det at han bl.a. tabte FA Cup-finalen til et ringe Arsenal-hold gør også, at jeg ikke tror på COnte som en stor træner.

Men lad os se, hvordan Chelsea gør det i denne sæson. Det er for mig hans helt store manddomsprøve, vi har at gøre med for hans vedkommende.
Det var dog en vanvittig beskrivelse af Conte. Juventus var blevet nr 7 to i træk, da han overtog holdet. Han førte dem frem til 3 ligatitler på sine 3 år, første år som ubesejret, den sidste sæson med 102 point. Og det var bestemt ikke nogen fremragende trup de havde da Conte blev ansat.
Med Italien vandt han EM kval -gruppen foran Kroatien, ubesejret endda. Til EM blev de nr 1 i en svær gruppe, hvor efter de slog Spanien ud, inden de så tabte til Tyskland på straffe. Også her var det uden fremragende spillemateriale.
Og så vandt han Premier League, kun to point fra det højeste antal point nogensinde, med et hold der var blevet nr 10 året forinden.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Sådan laver man et kontraangreb.
Giv mig min sko tilbage, røv!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

At man stadigvæk kan sige, at engelsk fodbold er det bedste er mig en gåde. Spurs-United-kampen er simpelthen så ringe kvalitet både teknisk og taktisk, at det gør ondt. Flere af spillerne laver bare lange bolde og kan ikke lave en simpel aflevering over 10 meter.

Det er utroligt, at kvaliteten i en så hyped liga i deres storkampe ofte er så ringe kvalitet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Hahah, “Er der ikke lidt, Iniesta over Harry Winks?” Jan Mølby..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster