Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Det er ejendommeligt, at du kan beskylde mig for at fordreje virkeligheden så den passer til mine forestillinger, når du selv åbenlyst fejlciterer Mourinho, så din underforståede fortolkning af hans udtalelser bekræfter dig.

Mourinho sagde faktisk følgende: "I have faith in him. Probably, the player I was looking at [in the transfer market] was not a pure winger, because I have pure wingers. The player I was looking for would allow me to play three at the back and do the wing-backs. As a pure attacking player, Martial is a good player. He is one of the players who will have a better season than last season. I look at my players and I am sure some will be better than they were last season, and Anthony is one of those, for sure."

Så det handler tydeligvis ikke om Martials evner i en 4-2-3-1 eller 4-3-3, men om at skabe en trup som kan spille 5-3-2. Der kan Martial jo ikke spille venstre wing back. Det er altså en indlysende korrekt vurdering.

Du har de her sære teorier - United var defensive hele sidste sæson, Martial får ikke spilletid primært fordi Mourinho ikke stoler på hans defensive indsats, Rashford er en overvurderet klon af Welbeck, Herrera er smidt af holdet - som du stædigt fastholder, men jeg gider ikke rigtig vade rundt i dem mere, for du hører kun det du vil høre og du er resistent overfor selv statistik og fakta.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

MessiPogba skrev:Læg mærke til "as a pure attacking" - underforstået, at Mourinho er utilfreds med hans defensive bidrag og det ikke harmonerer med Mous spillestil, hvorfor Rashford givetvis vil i sidste ende få flere startkampe end Martial.
Nej, det er på ingen måde underforstået, at han er decideret utilfreds med ham, bare fordi han skriver "as a pure attacking". Det er ok at tolke, men det dér er altså en skævvridning.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Jesni skrev:
MessiPogba skrev:Læg mærke til "as a pure attacking" - underforstået, at Mourinho er utilfreds med hans defensive bidrag og det ikke harmonerer med Mous spillestil, hvorfor Rashford givetvis vil i sidste ende få flere startkampe end Martial.
Nej, det er på ingen måde underforstået, at han er decideret utilfreds med ham, bare fordi han skriver "as a pure attacking". Det er ok at tolke, men det dér er altså en skævvridning.
Det er nu hellere ikke det, jeg prøver at sige. Jeg prøver at sige, at hvis Mourinho vil have en kantspiller, der bare skal koncentrere sig om at angribe, så ville Martial starte, men det er jo ikke sandt, da Mourinho værdsætter hårdtarbejdende kantspillere langt mere, medmindre han kan kompensere for det på andre positioner med mere hårdtarbejdende spillere, som man så det i Real og i Chelsea.

Jeg vi lvædde med, at Rashford får flere startere end Martial alene af den grund, at Rashford med glæde vil gøre det beskidte arbejde også.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Der er bare rigtig mange kampe på en sæson, hvor man vil dominere i sådan en grad, er der er plads til offensive prioriteringer, hvorfor jeg er overbevist om, at Martial vil få rigtig meget spilletid. I de store opgør, kunne jeg forestille mig, at Mourinho vil have mere defensivt arbejde. Men lad os se.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Jeg kan allerede på 30 minutters vurdering mellem Huddersfield - Newcastle konkludere, at danske Philip Billing hos Huddersfield er en langt bedre spiller end William Kvist og burde være på det danske landshold.

En mand, der er fast mand på et Premier League hold skal simpelthen være fast mand på det danske landshold, når det er William Kvist, der sidder på pladsen. Han ser spændende ud ham Billing.

Zanka burde også snart lbive fast mand, når en som Kjær sejler og Vestergaard er slet ikke god nok.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Alonso! Hahah. Batshuayi må godt nok være glad for den scoring.

Tottenham og Kane har haft nogle store chancer, men ellers har det sgu ikke været specielt imponerende. Eriksen er virkelig anonym, meget typisk for ham. Super kamp af Andreas Christensen.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Og det står næsten stadig det samme sted, som for 2-3 år siden Spurs. Ingen rigtige forstærkninger siden. Davinson Sanchez er et godt køb, men de mangler stadig noget mere. Som for eksempel en ordentlig, driblestærk kant. Det kan jo ikke fortsætte med Kane, Alli, Eriksen og Son, som der skiftevis trækker derud i løbet af kampene. Det er stort set det samme hvert år, meget endimensionelt.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

En sjælden gang imellem ønsker jeg, at jeg var blevet forelsket i en PL klub i tidernes morgen, og ikke La Liga. Kan snart ikke holde til de her 20, 21 og 22 kampe længere, ikke når man skal op kl. lort. Misunder sgu også stemningen under kampene i PL.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Og det står næsten stadig det samme sted, som for 2-3 år siden Spurs. Ingen rigtige forstærkninger siden. Davinson Sanchez er et godt køb, men de mangler stadig noget mere. Som for eksempel en ordentlig, driblestærk kant. Det kan jo ikke fortsætte med Kane, Alli, Eriksen og Son, som der skiftevis trækker derud i løbet af kampene. Det er stort set det samme hvert år, meget endimensionelt.
Spurs har kun set gode ud, fordi United, Chelsea og City skiftevis har været for dårlige til at fastholde et højt niveau og Arsenal er pivelendige.

Spurs var en katastrofe i CL og var kun gode, når de kunne spille på en smal bane, som den de havde på White Hart Lane.

De er en subtop klub, og de får vi også at se i denne sæson, når City, Chelsea (hvis de får hentet forstærkninger) og United buldrer derudaf.

Det er vitterligt hjernedødt af Poch og Spurs at have den trup de har. Der er ingen absolut x-faktor i den trup, ingen kantspiller, som kan skabe ting ud af ingenting som Chelsea f.eks. har med Hazard eller sågar en som Willian, der i dag flere gange satte folk af efter behag. Det tætteste de kommer på det er Dembeles centrale raids.

Især nu hvor Poch gerne vil splle 3-4-3, så er det fandme krævet, at du minimum har en spiller med stort x-faktor.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Tello skrev:En sjælden gang imellem ønsker jeg, at jeg var blevet forelsket i en PL klub i tidernes morgen, og ikke La Liga. Kan snart ikke holde til de her 20, 21 og 22 kampe længere, ikke når man skal op kl. lort. Misunder sgu også stemningen under kampene i PL.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Jeg kan hjælpe dig... begynd at holde med Liverpool.. de er goe'

Kevin Keegan har engang spillet der... plus Ray Clemens, Kenny Dalgliesh, Bruce Grobbelaar, Ian Rush og Legenden over dem alle:

Billede
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:En sjælden gang imellem ønsker jeg, at jeg var blevet forelsket i en PL klub i tidernes morgen, og ikke La Liga. Kan snart ikke holde til de her 20, 21 og 22 kampe længere, ikke når man skal op kl. lort. Misunder sgu også stemningen under kampene i PL.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Jeg kan hjælpe dig... begynd at holde med Liverpool.. de er goe'

Kevin Keegan har engang spillet der... plus Ray Clemens, Kenny Dalgliesh, Bruce Grobbelaar, Ian Rush og Legenden over dem alle:

Billede
Mølby! Du vinder. Go Pool! [emoji16]

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
SpillerSomMESSI skrev:
Tello skrev:En sjælden gang imellem ønsker jeg, at jeg var blevet forelsket i en PL klub i tidernes morgen, og ikke La Liga. Kan snart ikke holde til de her 20, 21 og 22 kampe længere, ikke når man skal op kl. lort. Misunder sgu også stemningen under kampene i PL.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Jeg kan hjælpe dig... begynd at holde med Liverpool.. de er goe'

Kevin Keegan har engang spillet der... plus Ray Clemens, Kenny Dalgliesh, Bruce Grobbelaar, Ian Rush og Legenden over dem alle:

Billede
Mølby! Du vinder. Go Pool! [emoji16]

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Hvem gider at være fan af en klub ,der har så meget offermentalitet som Pool har? De er en taberklub.

Vælg United? Ja, faktisk selv Everton.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ha, offermentalitet!

United er bare ulækre... Everton er bare skod.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

SpillerSomMESSI skrev:Ha, offermentalitet!

United er bare ulækre... Everton er bare skod.
Ifølge Liverpool-fans så ejer Ferguson FA og alle er imod dem, hvad angår skader, dommere og skemaplanlæggelse.

Liverpool har virkelig en skævvridning af virkeligheden. Og så har de sgu en tabermentalitet. Især under Kenny Daglishs sidste periode som træner, var det jo decideret en skændsel at høre på Liverpool.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5491
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 574 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

MessiPogba skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Ha, offermentalitet!

United er bare ulækre... Everton er bare skod.
Ifølge Liverpool-fans så ejer Ferguson FA og alle er imod dem, hvad angår skader, dommere og skemaplanlæggelse.

Liverpool har virkelig en skævvridning af virkeligheden. Og så har de sgu en tabermentalitet. Især under Kenny Daglishs sidste periode som træner, var det jo decideret en skændsel at høre på Liverpool.

Siger en United fan.. hahahahahaha.. Mourinho som træner - han har jo aldrig offermentalitet, vel.. eller Van Gaaaaaalllllllllll.. hahahahaha Moyes etc..
Kom ind i kampen..
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster