Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er da enig heri… - det kunne have været klædeligt, at man tog et moralsk standpunkt på forkant. Men alternativet var flere år med Ashley ved roret - for en hengiven Newcastle fan har det vel været valget mellem pest og kolera.
Nej det var et valg mellem en dårlig præsident og en morderisk prins. Det valg burde ikke være så svært. Nu taler jeg selvfølgelig kun for mig selv men dårlig økonomi og barto ville ikke betyde at jeg tog imod Bin Salman med åbne arme.

Nå men det er hvad det er og fansene har i den grad omfavnet deres nye ejer:
Jeg var ude at se en kamp med Newcastle Blue Star, hvor min kammerat står på mål. Der var omkring 1000 fans, voksne fans, der alle bar arabisk tøj. Jeg kunne ikke tro det, siger han med et grin.
https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder/ne ... -vinder-cl
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Madameskrald »

Jeg har forstået din pointe... og jeg er som sådan enig, men jeg har også forståelse for, at der er folk, der af forskellige årsager agerer anderledes.

Fortsat tvivler jeg oprigtigt på, at det er prinsen af saudiens mørke sider, at man fejrer - det er snare det fodboldmæssige håb, der kommer med de dybe lommer. Man kan se i gennem fingre med meget, hvis man har den rigtige vinkel på tingene (bare i DK er der utallige eksempler herpå).

At kombinationen af politik og sport ikke er helt sort / hvidt burde fremstå tydeligt efterhånden. Landsholdet burde vel ikke til slutrunden!? - der kan man da tale om et umenneskeligt system, der er koblet meget tæt til forberedelserne til VM-slutrunden.
Alligevel får man udmeldinger i den dur fra nations magthavere: https://www.dr.dk/nyheder/politik/skal- ... ernes-svar

Og mon ikke, at de fleste danskere kommer til at se en kamp eller to på trods af Qatar - det vil være mit gæt.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Er Salah verdens bedste spiller i øjeblikket?

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Rekick »

A$AP skrev:
lør okt 16, 2021 2:44 pm
Er Salah verdens bedste spiller i øjeblikket?
Han er i hvert fald oppe på det niveau. Han skaber vitterligt alt hos Liverpool, han dribbler uden om forsvarsspillere som de var træningskegler.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Og det er hvad man fortjener, når man tror man kan vinde PL med en 36-årig Ronaldo i angrebet. Ronaldo og elendige Ole fortjener sgu hinanden. Håbløst nostalgi køb, som gør meget mere skade end gavn på fodboldbanen.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af nosslo15 »

A$AP skrev:
lør okt 16, 2021 5:53 pm
Og det er hvad man fortjener, når man tror man kan vinde PL med en 36-årig Ronaldo i angrebet. Ronaldo og elendige Ole fortjener sgu hinanden. Håbløst nostalgi køb, som gør meget mere skade end gavn på fodboldbanen.
Jeg kan ikke se Premier League i øjeblikket, men hvad sker der for United?

jeg troede ellers, at de skulle til at spille rigtigt godt - med de indkøb de har foretaget over sommeren. Ronaldo burde da også kunne fungere som boksspiller?

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Young Boys, Aston villa og Leicester..indenfor en måned! Den vildeste snor kære Ole GS får!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af nosslo15 »

Men hvad sker der med spillet, producerer de chancer og er de uheldige - eller hænger holdet ikke sammen?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Nej. De spiller det mest kedelige og basale fodbold af alle topholdene, jeg vil hellere se Chelsea spille ti kampe, end jeg vil se én united kamp. Og hvis der er én ting de ikke er, så er det uheldige. De var virkelig på vej op igen efter sidste sæson med Bruno, og så vælger de at hente Ronaldo bare fordi han blev ledig på markedet. Midtbanen er uden nogen form for sammenhæng, en spiller som DVB rådner på bænken, alt imens Matic, Fred og Mctominay får midtbanen til at rådne på banen.

At se Pogba spille som verdens bedste midtbanespiller for Frankrig mod Spanien, for at se ham for United er hvad vi ser med vores spillere under Koeman og Enrique.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

MBS FC, på vej mod en træls start..lad os få dem i Championship først, så tager det lidt ekstra år :thumbup:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Salah er på toppen af verden og Ole har længere snor end Koeman.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

A$AP skrev:
søn okt 24, 2021 6:21 pm
Salah er på toppen af verden og Ole har længere snor end Koeman.
Men Ole må blive fyret snart. 5-0 bagud hjemme efter 50 min.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Men men men de har jo stjernerne Ronaldo og Cavani !
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

City snydt for kæmpe straffe sidst i kampen, hvor de er oppe 2-0, så ikke kampafgørende, men helt himmelråbende at VAR ikke ser det.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Lopezzz »

West Ham forever!! ♡ Det eneste engelske hold jeg holder med og har gjort det i sidste 15 år.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster