Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Pep har implementeret sin spillestil og City har spillet godt, men skader og spillermaterialet er bare ikke godt nok. De skal investere lidt stort til sommer. Imodsætning til Barca, så er der en klar linje i spillet hos City.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Jeg kan seriøst ikke se hvad Pep har bragt til City. Ja de har ikke de bedste spillere men de har jo heller ikke noget system. De er præcist ligeså afhængige af enkelte spillere som vi er.

Jeg tror han kommer til at floppe hårdt med det hold.
Argh, de har da spillet noget virkelig god fodbold i starten af sæsonen, hvor de var uhyggelige. Men lige nu? Ja, det kører ikke. Men han har heller ikke spillerne til det system, han gerne vil praktisere, som han har haft hos os og i Bayern. Det er vel for første gang i sin karriere, hvor spillermaterialet ikke er absolut latterlig verdensklasse.
Det gjorde de. Og undskyld jeg siger det men hvis man ikke har spillerne til det system man vil spille så må man finde på noget andet. Det giver ingen mening at forsøge at presse et system ned over hovedet på nogle spillere der ikke kan præstere i det. Når man gør det så ender det nemlig som det vi ser nu - en masse spillere der spiller for sig selv og individuelt forsøger at gøre forskellen.

Her minder det egentlig meget om det vi ser hos barca. Det er dem helt fremme der skal gøre forskellen og så vælter holdet rundt bag dem. Så må vi se om de kan finde nogle spillere der kan få holdet til at hænge sammen men hvis man ser på deres transfers i sommers så peger det ikke i den retning.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Jeg ved godt det er kontroversielt, men hvis man ser på expected goals, så har City været det bedste hold i Premier League i denne sæson. Deres uskarphed foran mål har bare kostet rigtig mange point, især i topkampene.

Man kan dog kritisere deres defensiv, der har haltet i store dele af sæsonen. Målmændende kan ikke redde noget som helst, backerne er uden kvalitet og midterforsvarerne sejler rundt. Her har Pep uden tvivl en del af ansvaret, da man købte for dårligt ind i sommers.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Storken skrev:Jeg ved godt det er kontroversielt, men hvis man ser på expected goals, så har City været det bedste hold i Premier League i denne sæson. Deres uskarphed foran mål har bare kostet rigtig mange point. Det er især i topkampene, hvor det har været ret slemt.

Man kan dog kritisere deres defensiv, der har haltet i store dele af sæsonen. Målmændende kan ikke redde noget som helst, backerne er uden kvalitet og midterforsvarerne sejler rundt.
City har både vist flot fodbold og skabt en hel masse chancer, så spillestilen fejler ikke, men deres bagkæde er ikke afstemt. Det gik jo rimelig godt, da Gundogan spillede, men hans fravær har været virkelig slem ift. stilen. Nok deres vigtigste spiller.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af DeanCassady »

Kubala skrev:
Storken skrev:Jeg ved godt det er kontroversielt, men hvis man ser på expected goals, så har City været det bedste hold i Premier League i denne sæson. Deres uskarphed foran mål har bare kostet rigtig mange point. Det er især i topkampene, hvor det har været ret slemt.

Man kan dog kritisere deres defensiv, der har haltet i store dele af sæsonen. Målmændende kan ikke redde noget som helst, backerne er uden kvalitet og midterforsvarerne sejler rundt.
City har både vist flot fodbold og skabt en hel masse chancer, så spillestilen fejler ikke, men deres bagkæde er ikke afstemt. Det gik jo rimelig godt, da Gundogan spillede, men hans fravær har været virkelig slem ift. stilen. Nok deres vigtigste spiller.
Enig. Pep må finde på en løsning, når Gündogan hele tiden går i stykker. Det er dog en skam, eftersom han er så fantastisk en spiller.
Robert Zimmerman

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

En påstand: Når de holder sig skadesfri, er Thiago og Gündogan begge i top 3 over de bedste centrale midtbanespillere i verden. Hvem den sidste er, er svært at bedømme. Jeg synes at Modric, Nainggolan, Pjanic, Verratti, Pogba og Vidal alle er muligheder. Iniesta ville også have været det i sidste sæson, men ikke i denne. Han er dalet for meget i niveau. Hvis man betragter Eriksen som central midtbanespiller, kan han også sagtens være den tredje, men det gør jeg ikke. Hverken ham eller Hamsik ser jeg som centrale midtbanespillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes både verratti og modric er bedre end thiago og gundogan. Jeg ville i hvert fald hellere have dem hos os. Kroos skal vel også nævnes?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Manchester City have the best expected goals difference in the PL and they're in 4th. What's wrong? Mostly, it's finishing vs the top clubs.
Billede
In 23 matches vs bottom 14, City have underperformed slightly in conceding goals 19 NPG compared to 14.2 xGA. (Bravo?) But pretty close.
Billede
In 10 matches vs top 6, the numbers are bonkers. +9 xGD compared to -3 NPGD. 18.9 xG and just 10 goals. This is where it all went wrong.
Billede
(Fra Michael Caley)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Det er sjældent jeg siger det her, men...

Kom så United!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Spiller ox'en fordi han er godt kørende? Eller er det fordi bellerin er skidt kørende? Bellerin burde jo sagtens kunne spille den wb... Så det er ikke rigtigt systemet den er gal med.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Spiller ox'en fordi han er godt kørende? Eller er det fordi bellerin er skidt kørende? Bellerin burde jo sagtens kunne spille den wb... Så det er ikke rigtigt systemet den er gal med.
Bellerin er bedre defensivt, men Chamberlain har gjort det fint som wingback siden systemskiftet. Der er dog ingen tvivl om, at Bellerin har haft en halvdårlig sæson.

Generelt har Arsenals defensiv været en skandale i 2017. Ligatabellen er egentlig utrolig flink ved Arsenal, da niveauet har været langt fra de andre top 6 hold.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

People say there's no heart in football but United have given Rooney 32 separate testimonials this season. Still some decency in the game.
:lol: :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Hold kæft for en kasse af dolberg! Han kan altså godt blive til noget!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Hold kæft for en kasse af dolberg! Han kan altså godt blive til noget!
Du tror måske han ryger til Premier League siden du skriver det i denne tråd?

;-)

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Ja everton køber ham for deres lukaku penge ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster