Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Lloris er vitterlig en af de mest overvurderede spilelr i verden. Han laver så mange fejl i en sæson.

Eriksens sparketeknik er så latterligt. Han sparker så fantastisk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Hahahah, Chelsea's forsvar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Thomas Tuchel will be the new PSG coach, reports @LaurensJulien. Al Khelaifi preferred Conte while sporting director Henrique pushed for Fonseca & Jardim. "But in the end it was the Emir of Qatar himself, who owns PSG, who decided Tuchel was the right man"
Nå så fik arsenal heller ikke ham. Mon de glæder sig til endnu en sæson med Wenger ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Piquénbauer skrev:
Thomas Tuchel will be the new PSG coach, reports @LaurensJulien. Al Khelaifi preferred Conte while sporting director Henrique pushed for Fonseca & Jardim. "But in the end it was the Emir of Qatar himself, who owns PSG, who decided Tuchel was the right man"
Nå så fik arsenal heller ikke ham. Mon de glæder sig til endnu en sæson med Wenger ;-)
Lyder også som en fornuftig udvælgelsesproces. Vi har vurderer på disse sportslige parametre, og vi synes vi skal gå ned x eller y.

Emirens svar: Interessant. Vi ansætter z. Tak for jeres råd og tid!

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Hm... bare mig, eller er Tuchel ikke vildt hypet? Ved ikke, om de har skudt sig selv i foden igen, hvis rygtet er sandt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Jo. Jeg tror bestemt ikke han kommer til, at løfte Paris. Eller ville gøre det med Arsenal.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Også min første tanke. Tuchels organisation virker for naivt og det er et problem især i CL. De kommer til at spille underholdende, men når de møder gode hold, så får de problemer defensiv set. Han minder mig om Klopp light.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Kubala skrev:Også min første tanke. Tuchels organisation virker for naivt og det er et problem især i CL. De kommer til at spille underholdende, men når de møder gode hold, så får de problemer defensiv set. Han minder mig om Klopp light.
Well, det går da også meget godt for Klopp lige pt. Og det kan næsten kun blive bedre med PSG i Champions League.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

PuyolErGud skrev:
Kubala skrev:Også min første tanke. Tuchels organisation virker for naivt og det er et problem især i CL. De kommer til at spille underholdende, men når de møder gode hold, så får de problemer defensiv set. Han minder mig om Klopp light.
Well, det går da også meget godt for Klopp lige pt. Og det kan næsten kun blive bedre med PSG i Champions League.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
Jo, men Klopp er også en bedre træner, men altså, jeg ved ikke, hvad det kan blive til. Jeg tror bare ikke, at han er en opgradering ift. Emery.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Dortmund spillede i hvert fald friskt offensiv fodbold under Tuchel.

Men det, jeg kan forstå ved Tuchel er, at han på ingen måder, skulle være spillernes mand. Hans person skulle være en anelse mystik, og han kommer for let på tværs af sine spillere. Forestil dig ham komme på tværs af Neymar. Den kamp ved enhver, hvem der har vundet. Omvendt kan han offensive fodbold også vinde Neymar over, fordi Tuchel går sgu all-in på offensiv fodbold uden at skænke organisation i de bagerste rækker fem minutters betænksomhed.

PSG har brug for Allegri, vil jeg mene. Jeg tror, han kunne tage dem til det næste stadie, akkurat som han gjorde Juventus og gøre dem til et af verdens bedste hold, efter Conte ikke kunne tage dem til promise land på nogen som helst måder.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Contes forarbejde muliggjorde Allegris succes. Kan huske, at Allegri fik kritik, da han var træner i Milan. Men ja, hvis han er på tværs med spillerne, så kunne det blive et problem. Han får dog et virkelig stærkt hold samt en masse penge at lege med. På stående fod ved jeg ikke, hvem der kunne tage dem skridtet videre, men jeg har mine tvivl omkring Tuchel som værende den, der skulle kunne gøre det. Lad os se.

I øvrigt, hvor sikkert er det, at han skulle erstatte Emery? Er det løse rygter eller er der noget om det?

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af !Option »

En mand der kunne tage PSG skridtet videre kunne vel ret beset være Lucho? Med det materiale og hans tilgang til spillet kunne de blive giftige tror jeg!
Rey Abi!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Ja, LE kunne. Og et koncept, der ville passe Ney ret godt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Contes forarbejde muliggjorde Allegris succes. Kan huske, at Allegri fik kritik, da han var træner i Milan. Men ja, hvis han er på tværs med spillerne, så kunne det blive et problem. Han får dog et virkelig stærkt hold samt en masse penge at lege med. På stående fod ved jeg ikke, hvem der kunne tage dem skridtet videre, men jeg har mine tvivl omkring Tuchel som værende den, der skulle kunne gøre det. Lad os se.

I øvrigt, hvor sikkert er det, at han skulle erstatte Emery? Er det løse rygter eller er der noget om det?
Jeg tror, den er sikker, at Emery er fortid. PSG er på to sæsoner blevet latterliggjort i CL, som jo er arabernes store drøm at vinde, og sidste sæson vandt de ikke engang ligaen under Emery, mens de i denne sæson var nødt til at hente sidste års mestre store stjerne i Mbappe og verdens diskutabel anden bedste spiller i Neymar for at vinde Ligue 1.

Emery er færdig. Der har også været flere medienyheder om at Neymar ikke er glad for Emery. Det er aldrig gode tegn, når sådanne rygter kommer ud til mediefolket.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Det er nu heller ikke omkring, hvorvidt Emery skulle fyres/opsiges, men mere omkring ansættelse af Tuchel. Hvor sikkert er det? Eller er det bare løse rygter?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 14 gæster