Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Hvordan pokker blev det andet mål ikke checket igennem af VAR? Og så endda efter det første mål skulle have været et straffe til City.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Røg den ikke fra låret og op på armen? Ved godt de ofte bliver dømt, syntes bare, helt personligt, ikke at sådanne situationer skal give str.

Edit: Ok det var direkte arm, men så åbenbart også arm fra Silva i momentet inden!!!
Senest rettet af Antimadridista søn nov 10, 2019 7:25 pm, rettet i alt 1 gang.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Antimadridista skrev:Røg den ikke fra låret og op på armen? Ved godt de ofte bliver dømt, syntes bare, helt personligt, ikke at sådanne situationer skal give str.
Nej, den ramte armen først, og kan slet ikke diskuteres. Den ramte dog Bernado på armen inden, og der kender jeg ikke reglerne nok til at vide, om det skal have indvirkning på dommen.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:Røg den ikke fra låret og op på armen? Ved godt de ofte bliver dømt, syntes bare, helt personligt, ikke at sådanne situationer skal give str.
Nej, den ramte armen først, og kan slet ikke diskuteres. Den ramte dog Bernado på armen inden, og der kender jeg ikke reglerne nok til at vide, om det skal have indvirkning på dommen.
Jeg er faktisk også lidt i tvivl her. Havde City scoret så skulle målet annulleres uanset hvor tilfældig Bernado Silvas arm på bolden er - men umiddelbart så tror jeg egentlig godt man kan dømme straffe trods hånd/arm på bolden i opspillet..?
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Norbit »

Nøj hvor er City ringe mod Liverpool. Det virker som om at Liverpool lige har 2-3 gear mere at give af. Har altid været imponeret af Klopps mandskaber. De kan spille sit spil mod samtlige modstandere. Tænk hvis Klopp var manager for Real.. Damn' vi ville blive knust sæson efter sæson, mens Valverde laver squats.. :lol:
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Liverpool virker skarpe. Men Niels Christian Frederiksen skal slappe af. Kalder 3-0 målet et gudemål. Det var et indlæg og almindeligt hovedstød efter tvivlsomt målmandsspil af Bravo

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

kklaus skrev:
Xavi6Smede skrev:
Antimadridista skrev:Røg den ikke fra låret og op på armen? Ved godt de ofte bliver dømt, syntes bare, helt personligt, ikke at sådanne situationer skal give str.
Nej, den ramte armen først, og kan slet ikke diskuteres. Den ramte dog Bernado på armen inden, og der kender jeg ikke reglerne nok til at vide, om det skal have indvirkning på dommen.
Jeg er faktisk også lidt i tvivl her. Havde City scoret så skulle målet annulleres uanset hvor tilfældig Bernado Silvas arm på bolden er - men umiddelbart så tror jeg egentlig godt man kan dømme straffe trods hånd/arm på bolden i opspillet..?
Pga silvas arm, kan der vist aldrig dømmes str.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Rb88 »

PuyolErGud skrev:Liverpool virker skarpe. Men Niels Christian Frederiksen skal slappe af. Kalder 3-0 målet et gudemål. Det var et indlæg og almindeligt hovedstød efter tvivlsomt målmandsspil af Bravo

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk
NcF er blevet så irriterende efter han er begyndt at kommentere PL.

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Pep er træt af det..

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Selvom jeg har oddset Liverpool, så håber jeg virkelig på et comeback. Udelukkende på grund af Mølby! Det helt vildt som Liverpool er blevet talt op og City er blevet talt ned i en virkelig lige fodboldkamp. Ja, Citys forsvar er usikkert for tiden, men udover en periode efter 3-0 målet, så har Liverpool ikke været mere dominerende.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kvoller »

Xavi6Smede skrev:Selvom jeg har oddset Liverpool, så håber jeg virkelig på et comeback. Udelukkende på grund af Mølby! Det helt vildt som Liverpool er blevet talt op og City er blevet talt ned i en virkelig lige fodboldkamp. Ja, Citys forsvar er usikkert for tiden, men udover en periode efter 3-0 målet, så har Liverpool ikke været mere dominerende.
Mølby er også bare forfærdelig! Hold kæft hvor er jeg træt af ham, som ekspert og kommentator.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Raheem Sterling and Joe Gomez were involved in England training ground bust up and had to be separated by team-mates following a physical confrontation.

This sprouted after some banter about Liverpool's win over Man City the previous day got out of hand.
Raheem Sterling will not be considered for England's fixture against Montenegro, due to the incident with Joe Gomez today.
Englands version af Barca - Real Madrid fra Pep v Mourinhos tid? :lol:. Selvom Klopp selvfølgelig aldrig bliver en Mourinho på det punkt. For nu.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kvoller »

A$AP skrev:
Raheem Sterling and Joe Gomez were involved in England training ground bust up and had to be separated by team-mates following a physical confrontation.

This sprouted after some banter about Liverpool's win over Man City the previous day got out of hand.
Raheem Sterling will not be considered for England's fixture against Montenegro, due to the incident with Joe Gomez today.
Englands version af Barca - Real Madrid fra Pep v Mourinhos tid? :lol:. Selvom Klopp selvfølgelig aldrig bliver en Mourinho på det punkt. For nu.
Altså hvis han går hen og prikker Mikel Arteta i øjet, så er vi nok ved at være der :lol:

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:
A$AP skrev:
Raheem Sterling and Joe Gomez were involved in England training ground bust up and had to be separated by team-mates following a physical confrontation.

This sprouted after some banter about Liverpool's win over Man City the previous day got out of hand.
Raheem Sterling will not be considered for England's fixture against Montenegro, due to the incident with Joe Gomez today.
Englands version af Barca - Real Madrid fra Pep v Mourinhos tid? :lol:. Selvom Klopp selvfølgelig aldrig bliver en Mourinho på det punkt. For nu.
Altså hvis han går hen og prikker Mikel Arteta i øjet, så er vi nok ved at være der :lol:
At Sterling heller ikke kan styre sig i kampene mod Liverpool er ikke Klopps skyld. Han har det hårdt på Anfield.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Så gik den heller ikke længere for Poch.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster