Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

2 forskellige fodboldfilsofier i et billede :glad:
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Haha, perfekt!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Visca El Barca skrev:Og Mourinho= intetsigende traener.
Hans resultater taler også for sig selv. Ærligt talt forstår jeg godt, han ikke tør åbne op mod city. De er jo frygtindgydende, og United tabte jo også lidt uheldigt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Når man er 8 point efter, så skal man blæse til angreb, ikke være defensiv og vente. Det er noget andet, hvis de havde lige mange point eller United førte ligaen, men ikke når man er så meget bagud.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Når man er 8 point efter, så skal man blæse til angreb, ikke være defensiv og vente. Det er noget andet, hvis de havde lige mange point eller United førte ligaen, men ikke når man er så meget bagud.
Ikke hvis man ved at City er bedre end en selv. Så virker det ret fornuftigt at gå efter uafgjort, og indhente point i andre kampe og håbe på en City-nedtur. Idealistisk skal man bare blæse til angreb, men det var nok ikke det smarteste at gøre mod et modbydeligt godt City-hold i øjeblikket.

Jeg hader også selv, når Mourinho smadrer de store kampe pga. hans kujonagtige indstilling til dem - men med Uniteds performance, forstår jeg ham egentlig godt.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Uanset hvor modbydelige City er, så skal man gå efter en sejr, når man er 8 point efter. Man kan ikke bare regne med andre hold, når man er tre kampe efter modstanderen. Der skal man tage affæren i egen hånd og formindske forspringet. Det er virkelig et nederlag, hvis man lader det hele være i andres hænder.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Uanset hvor modbydelige City er, så skal man gå efter en sejr, når man er 8 point efter. Man kan ikke bare regne med andre hold, når man er tre kampe efter modstanderen. Der skal man tage affæren i egen hånd og formindske forspringet. Det er virkelig et nederlag, hvis man lader det hele være i andres hænder.
Det virker på mit en anelse naivt bare at åbne op for et City-hold, der er så godt kørende som nu. Det er langt fra ideelt, men jeg forstår godt, at Mourinho kørte efter uafgjort. United gjorde efter min mening det helt rigtige - accepterede at de ikke har en offensiv, der kan true City's forsvar nok til at de kan acceptere City's chancer på den bekostning. Og havde Lukaku ikke fucket op, så havde de nok fået ét point.

Alle hold får en nedtur på et tidspunkt - og det gør City nok også. Det er dér de andre tophold skal hente point på dem og nok ikke lige nu.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Kampen mod United var vel Citys letteste og mest komfortable sejr i den seneste måneds tid. De tabte til Shahktar og forinden havde de vundet fire kampe, hvor sejrsmålet blev først scoret i kampens døende minutter. I alle de kampe angreb modstanderne mere end United gjorde i første halvleg, og i et par af dem kom modstanderne også foran.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

For mig er det ikke naivt, men meget simpelt. Som titeludfordrer skal du kunne udfordre og hente point, især når du er 8 point bagud og kampen spilles på hjemmebane. Hvis titeludfordrere er bange og kan ikke hente en sejr mod andre titeludfordrere(især når det er nødvendigt, hvilket det er for United, Chelsea osv. i øjeblikket), hvem kan så? De andre, der er væsentlig svagere hold? Og som Flax er inde på, så har City virket sårbare i de seneste kampe, så selvfølgelig skal man kunne gøre mere end at få uafgjort. Uafgjort er status quo, som kun kommer City til gode. Et nederlag efter nogle mindre gode kampe kunne have rystet City lidt og taget noget af momentummet.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Jesni »

Kubala skrev:Uafgjort er status quo, som kun kommer City til gode. Et nederlag efter nogle mindre gode kampe kunne have rystet City lidt og taget noget af momentummet.
Jeg har bare svært ved at se United pt. være istand til at slå City. Så jeg forstår godt udgangspunktet i status quo for det er trods alt bedre end en forværring. Og så kan formen være anerledes senere på sæsonen, hvor man i større grad kan udfordre.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Men status quo kostede United tre dyrbare point. De er ikke 4 kampe efter City nu, men 5, da målforskellen er på hele 12 mål. Hvis United ikke vinder en af de to nævneværdige trofæer i denne sæson(CL eller PL), så burde man fyre Mou, hvis du spørger mig.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Raman93 »

De Bruyne er bare fantastisk

kklaus
Indlæg: 9725
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af kklaus »

Damn hvor spiller City godt!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

Kæft man. City jagter bolden som løver og spiller noget af det flotteste offensive spil. Pep, please come home? Og Xavi som assistent træner..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Tottenham og Pochettino..

phpBB [video]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster