Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

Man kan ikke se forskel på Ferguson og Mourinho mere. Mou har skruet lidt ned og skotten har skruet lidt op for charmen. Er ved at brække mig over de taber agtige udtalelser, der kommer fra snotnæsen, hver gang han ikke vinder eller noget går ham i mod. Føj for satan. Håber han snart smider whiskyen og går på pension.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Elbarca skrev:Man kan ikke se forskel på Ferguson og Mourinho mere. Mou har skruet lidt ned og skotten har skruet lidt op for charmen. Er ved at brække mig over de taber agtige udtalelser, der kommer fra snotnæsen, hver gang han ikke vinder eller noget går ham i mod. Føj for satan. Håber han snart smider whiskyen og går på pension.
Hvad har han nu sagt?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »

At han mente der var straffe på Rooney, og linjedommeren ikke vinkede det. Selv samme linjedommer som engang ikke vinkede Drogba offside da denne var 2-3 meter i offside. Bold.dk! Dunno, så ikke episoden.
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Elbarca »

At de blev snydt for straffe, men ikke så meget det, han går ind og udpeger linjedommeren, som en dommer man ikke har været heldig med tidligere og nævner en episode for flere år siden, hvor Drogba ikke blev dømt offside. Det bliver ikke mere taber agtigt at fyre sådan noget af.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

emo skrev:At han mente der var straffe på Rooney, og linjedommeren ikke vinkede det. Selv samme linjedommer som engang ikke vinkede Drogba offside da denne var 2-3 meter i offside. Bold.dk! Dunno, så ikke episoden.
Ja det har jeg også læst på goal.com. Han behøvede ikke at snakke om Drogba episoden, men straffesparket på Rooney kunne godt være dømt. Det så ud til at der var kontakt.

Elbarca; Ja det er lidt dumt at snakke om tidligere kampe og episoder. Med tanke på at FA har åbnet en sag mod Allardyce, fordi han kommenterede dommerens præstation i deres kamp mod Man Utd, så kunne jeg forestille mig det samme ske for Sir Alex Ferguson.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
emo skrev:Hey, ham De Gea står som om han ved at Barca kigger på ham.
De Gea i Barca og Valdes i Man Utd?
Det ved jeg ikke emo, han var pænt meget skyld i ét mål imod Liverpool (giver en katastrofal ripost) og så imod Tottenham (clearer katastrofalt), man må håbe for United at han ikke også koster i CHL imod RM....men det kan da godt være at han giver den ekstra gas og derfor laver fejl ;-)

Uha Visca jeg håber absolut ikke på De Gea, så langt heller hans yngre afløser i Atletico som udviser langt mere autoritet i feltet. En målmand skal være mere end gode reaktioner på stregen. Sorry, for mig ville det være en katasrofe at få De Gea til Barca (så vil jeg for alvor give Valdes en endeful) :sad:
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Sv: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

emo skrev:
Visca El Barca skrev:
emo skrev:Hey, ham De Gea står som om han ved at Barca kigger på ham.
De Gea i Barca og Valdes i Man Utd?
Nah, tror ikke. Aner ikke hvad Valdes gør, læste i dag en liste over de spillere Pep kunne være interesseret i at hente til Bayern, og han var med der. Men holder på at han indstiller karrieren...

Billede
Hvad hedder det klip der? Simpelthen så sjovt! Er det rigtigt eller en del af et sketch?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

[youtube]K_7pJplK3Ts[/youtube]

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:[youtube]K_7pJplK3Ts[/youtube]
Hvad handler det om?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Brombi »

Det er noget med at han er dømt for at dræbe sin mor, og så skælder han pressen ud :)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:Det er noget med at han er dømt for at dræbe sin mor, og så skælder han pressen ud :)
Er det rigtigt klip eller?
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af emo »



Her er det med engelske undertekster. Jeg aner intet om det, ser for sygt ud til at være sandt, men kun en mental forstyrret person ville kunne gøre det han gjorde, så måske den er god nok. Uden at kunne Mexicansk eller Spansk eller sårn sprog helt, lyder det en smule til at noget af det han siger passer med oversættelsen.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

... portugisisk

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Premier League Tråden

Indlæg af JonasV »

Kaffe, Villa-Bradford, go!


Edit: Faxe, mute.

El LocoBarca

Re: Premier League Tråden

Indlæg af El LocoBarca »

Newcastle har skaffet sig Montpellier's unge anfører Mapou Yanga-Mbiwa(23), spændende central forsvarsspiller, har ikke set ham in live action endnu (men han er god i fifa :cool: ), Bordeaux' angriber Yoan Gouffran(26) og den 20-årige venstreback Massadio Haidara fra Nancy. Og det lyder på at de er tæt på at sikre sig Moussa Sissoko(22) (endnu et fifa-bæst) fra Toulouse.

Allesammen interessante spillere som man må håbe for Newcastle, kan være med til at få vendt skuden for deres hidtil katastrofale sæson.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster