Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Jaaaaaaaaaa! Du er så dygtig til gifs!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Præcis, Skydefinten. Så primitivt. Flest indlæg i én kamp siden Opta begyndte at tælle indlæg for otte år siden.

Afellay99

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Afellay99 »

og 18 af dem ramte en medspiller! Minder lidt om Cristianos skudstatistik.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Eller om os. Der er succesraten dog sikkert dårligere end det.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

zqa skrev:Eller om os. Der er succesraten dog sikkert dårligere end det.

+1.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Michman »

Hvor lang snor har Moyes? Hvis de ikke kommer i CL så bør han vel næsten fyres?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Michman skrev:Hvor lang snor har Moyes? Hvis de ikke kommer i CL så bør han vel næsten fyres?
United kommer ikke i Champions League. Der er 9 point op til et særdeles velspillende Liverpool-hold. Jeg tror, United slutter på syvendepladsen. I min optik bør det medføre en fyreseddel, men jeg frygter, at han får sommertransfervinduet og en halv sæson yderligere til at få vendt skuden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:
Michman skrev:Hvor lang snor har Moyes? Hvis de ikke kommer i CL så bør han vel næsten fyres?
United kommer ikke i Champions League. Der er 9 point op til et særdeles velspillende Liverpool-hold. Jeg tror, United slutter på syvendepladsen. I min optik bør det medføre en fyreseddel, men jeg frygter, at han får sommertransfervinduet og en halv sæson yderligere til at få vendt skuden.
I min optik kunne Man Utd sagtens leve med en sæson uden C.L, en decideret middelmådig sæson eller endda en katastrofe sæson. Det kunne man acceptere fordi Moyes fik et job med enormt pres, hans forgænger er en sand legende, holdet har kæmpet med skader på vigtige positioner, transfervinduet der kiksede, som ikke er 100% hans skyld.

Hvis nu Man Utd kan vende det her negative spil til noget godt, hvor man kan spore fremgang og kan se en klar idé i hvad det er, Moyes vil med dette hold. Hvis alt dette sker, og man stadig ikke kan fange et velspillende Liverpool hold, vil det være acceptabelt.

Problemet er bare, at Moyes virker helt forvirret. Han ligner en mand der ikke magter dette. Hvis der ikke sker mriakler, vil Man Utd gøre sig selv en bjørnetjeneste ved at beholde ham længere end sommeren. Lige nu ligner han en mand, der er bukket under presset. Han ligner en mand, der selv ikke evner at se, hvad der er galt med hans hold.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

BarçaDK

Re: Premier League Tråden

Indlæg af BarçaDK »

Flax_Generous skrev:
Michman skrev:Hvor lang snor har Moyes? Hvis de ikke kommer i CL så bør han vel næsten fyres?
United kommer ikke i Champions League. Der er 9 point op til et særdeles velspillende Liverpool-hold. Jeg tror, United slutter på syvendepladsen. I min optik bør det medføre en fyreseddel, men jeg frygter, at han får sommertransfervinduet og en halv sæson yderligere til at få vendt skuden.
Men hvis United slutter sæsonen med positivt spil og gode sejre, så vil det vel være fint at beholde Moyes? Det kan ikke diskuteres, at hans tid i United har været miserabel, men derudover er han jo trods alt ingen hr. Hvem-som-helst.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Efter at have hørt et længere interview med Roberto Martinez er jeg ikke i tvivl. Den mand skal være vores næste træner. Han er catalaner og hans fodboldfilosofi er med inspiration fra Cruyffs Dream Team. Han var godt nok Zaragoza fan, men det går nok (det er sjovt at høre ham udtale navnet Zaragoza, når Z udtales som TH). Han er ekstremt ærlig i interviewet, og man bliver faktisk en hel del klogere på ham. Det er godt nok et langt interview, men som det skred frem, blev jeg mere og mere overbevist om, at han er vores næste træner.

Link til podcast, hvis man har lidt tid at slå ihjel:
https://soundcloud.com/followtonians/ro ... um=twitter

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8348
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Michman »

Hmm lad os nu se.. http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 214523.ece

Kan være han ryger idag?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Caughtoffside bringer det, EB formidler det videre. Det kan næsten ikke blive mere useriøst.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

BarçaDK skrev:Men hvis United slutter sæsonen med positivt spil og gode sejre, så vil det vel være fint at beholde Moyes? Det kan ikke diskuteres, at hans tid i United har været miserabel, men derudover er han jo trods alt ingen hr. Hvem-som-helst.
Visca El Barca skrev:Hvis nu Man Utd kan vende det her negative spil til noget godt, hvor man kan spore fremgang og kan se en klar idé i hvad det er, Moyes vil med dette hold. Hvis alt dette sker, og man stadig ikke kan fange et velspillende Liverpool hold, vil det være acceptabelt.
Jeg er sådan set enig med jer. Hvis United slår Arsenal på onsdag og lige pludselig begynder at vinde og spille flot fodbold, måske endda når langt i Champions League, så kan jeg godt leve med, at Moyes får lidt længere snor. Problemet er bare, at jeg ikke kan se det ske. Moyes' United ser fuldstændig fortabt ud.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Alcantara »

Jeg synes nu ellers, at United i denne sæson har spillet flot fodbold i momentvis. Det har ikke været lutter lange bolde og indlæg, selvom det har været sådan størstedelen af tiden. Det så lovende ud mod Leverkusen (U), Aston Villa (U) og 2. halvleg mod Swansea (H) i PL, hvor spillerne viste vilje, kombinationsspil, aggressivitet, etc. Desuden startede United også flot mod Chelsea (U). Jeg forstår bare ikke hvorfor man ikke forsøger at bevare den spillestil i stedet for at spille Stoke-fodbold. Måske har Moyes tabt omklædningsrummet, måske er det andre faktorer. Uanset hvad tror jeg næppe at han er der til næste sæson, hvis holdets nuværende form fortsætter.

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Der har været gode momenter, ja, men der er også mange klassespillere på Uniteds hold, så det er svært helt at undgå, at de rammer en god dag engang imellem.

Jeg kunne egentlig godt tolerere ret dårlige resultater, hvis jeg havde fornemmelsen af, at der blev indført en positiv filosofi. Derfor har jeg også længe efterspurgt en mere klar spillestil. Men det er ved at gå op for mig, at Moyes' stil åbenbart er konstant at angribe overfløjene og slå masser af indlæg. Ikke teknisk one-touch fodbold nær kanten feltet, ikke flade cutbacks, ikke åbninger for langskud, ikke tålmodigt pasningsspil som får modstanderne ud af position, ikke knivsparke kontraangreb, ikke dybe stikninger, men derimod bare masser af høje indlæg ind i boksen. Så United har faktisk en klar stil. Den er bare meget primitiv, endimensionel og ikke mindst ineffektiv, fordi Rooney, Mata, van Persie, Kagawa, Januzaj osv. slet matcher ikke denne stil.

Det er med andre ord ikke tilfældigt, at kun en håndfuld klubber i de fem største europæiske ligaer angriber mindre gennem midten og slår flere indlæg end United. Det er heller ikke tilfældigt, at United slog 81 indlæg på 90 minutter i går, det højeste antal i Premier League i de seneste otte år. Det er Moyes' United.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster