Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Uniteds defensiv ser markant bedre ud, men med tabene af Herrera og Lukaku ser de andre kæder svagere ud. Jeg kommer næppe til at savne Lukaku, der aldrig rigtig passede ind, men det her transfervindue føles alligevel som et skridt frem og to tilbage. Måske er det på tide at konkludere, at Ed Woodward er virkelig ringe til sit job.

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af PuyolErGud »

Med afslutning på det engelske transfervindue og første spillerunde lige om hjørnet er det på tide med nogle forudsigelser fra alle os kloge orakler herinde ift den endelige slutning i Premier League anno 19/20. Bliver City mestre igen, eller kan Liverpool fravriste dem deres titel? Hvordan er styrkeforholdet mellem de resterende af topklubberne der skal kæmpe om Champions League pladserne? Og kan Everton, West Ham eller Wolverhampton drille de sædvanlige klubber? Et bud på en samlet stilling kan være svær, men kan gør forsøget alligevel!

1. Manchester City
2. Liverpool
3. Tottenham
4. Arsenal
5. Chelsea
6. Manchester United
7. Wolverhampton
8. Everton
9. West Ham
10. Southampton
11. Leicester
12. Watford
13. Burnley
14. Bournemouth
15. Aston Villa
16. Crystal Palace
17. Norwich
18. Newcastle
19. Brighton
20. Sheffield United

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

PuyolErGud skrev:Med afslutning på det engelske transfervindue og første spillerunde lige om hjørnet er det på tide med nogle forudsigelser fra alle os kloge orakler herinde ift den endelige slutning i Premier League anno 19/20. Bliver City mestre igen, eller kan Liverpool fravriste dem deres titel? Hvordan er styrkeforholdet mellem de resterende af topklubberne der skal kæmpe om Champions League pladserne? Og kan Everton, West Ham eller Wolverhampton drille de sædvanlige klubber? Et bud på en samlet stilling kan være svær, men kan gør forsøget alligevel!

1. Manchester City
2. Liverpool
3. Tottenham
4. Arsenal
5. Chelsea
6. Manchester United
7. Wolverhampton
8. Everton
9. West Ham
10. Southampton
11. Leicester
12. Watford
13. Burnley
14. Bournemouth
15. Aston Villa
16. Crystal Palace
17. Norwich
18. Newcastle
19. Brighton
20. Sheffield United
City og Liverpool er imo meget lige. Måske city vil lide en smule under lidt mæthed ift PL!?

Har personligt lidt fidus til tottenham, men det kan gå lidt begge veje!!
Arsenal er også forstærket, mens Chelsea, så vidt jeg lige har overblik over, får det meget svært.

CL: pool, city, united, tottenham

Interessant: Everton og Arsenal

Nedrykning: No idea! Men mon ikke Brighton er et godt bud!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Hvordan er Arsenal forstærket? Saliba og Martinelli er 18 og Ceballos har ikke vist det store i Real. Reelt set er Pepe muligvis opgradering, mens Tierney også kunne blive det.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Rb88 »

Luiz er en opgradering til deres forsvar ligeså. Og kommer med noget erfaring

De mest interessante hold i PL bliver for mig Arsenal, Everton og Wolverhampton Der skal følge op på en god sæson

Og så bliver Tottenham også spændende at følge med deres nye midtbane folk især

Jeg tror City vinder med Liverpool efter

Min top 8 bliver:

City
Liverpool
Tottenham
Arsenal
United
Wolverhampton
Chelsea
Everton

Jeg tror arsenal kan få en generobring af 4. Pladsen. Lidt pga deres eget vindue men ligeså meget pga United og specielt Chelsea er svækket i forhold til sidste sæson

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Kubala skrev:Hvordan er Arsenal forstærket? Saliba og Martinelli er 18 og Ceballos har ikke vist det store i Real. Reelt set er Pepe muligvis opgradering, mens Tierney også kunne blive det.
Kan da godt værre at det er lidt status quo! Havde glemt at Ramsey var smuttet.
Jeg tror dog at Pepe og ceballos kan blive værdifulde, potentialet er der i hvert fald.

For Arsenal, er det nærmest også en lille succeshistorie, at de ikke har afgivet deres profiler!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kubala »

Luiz, en opgradering? Han svinger meget, imo. Jeg synes, at United og Arsenal er i samme båd. Ikke rigtigt opgraderet helt. Tottenham har til gengæld opgraderet. Og så er der City; de opgraderer nærmest hver sæson efterhånden.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Rb88 »

Kubala skrev:Luiz, en opgradering? Han svinger meget, imo. Jeg synes, at United og Arsenal er i samme båd. Ikke rigtigt opgraderet helt. Tottenham har til gengæld opgraderet. Og så er der City; de opgraderer nærmest hver sæson efterhånden.
Jep. Har du set resten af deres forsvar? Behøver jeg sige mustafi. Luiz er langt fra sit bedste og han er svingende men han er stadig bedre end Mustafi alle dage

Ceballos og pepe er gode indkøb. Ramsey er ude ja, men han har også siddet en del ude med skader

Jeg ser dem forstærket. Ikke nær så meget som Spurs men mere end United

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Syntes i øvrigt det bliver spændende med United! Følger dem ikke tæt, men et eller andet sted, må de tro på deres trup, når blot de køber en spiller fra øverste hylde og så til forsvaret.

Men tænker at Ghea, Maguire, Pogba og Rashford, skal excellere til deres max, hvis det skal blive bare halvsjovt for dem.
De har godt nok også en del folk, som man ikke helt forstår de ikke har fået afhændet!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Antimadridista skrev:Syntes i øvrigt det bliver spændende med United! Følger dem ikke tæt, men et eller andet sted, må de tro på deres trup, når blot de køber en spiller fra øverste hylde og så til forsvaret.
Eller også kan Woodward bare ikke finde ud af at lukke handlerne. Maguire tog jo flere måneder, selvom Leicester angiveligt endte med at få det som de oprindeligt forlangte, og der har været vedvarende rygter om Sancho, Bruno, Dybala, Eriksen, osv., så det er næppe fordi United ikke har forsøgt.

Når det er sagt, så virker Solskjær dog ret glad for Rashford, Martial og Greenwood. De tre har også potentiale, men resten af offensiven udover Pogba er seriøst meh.
Antimadridista skrev:De har godt nok også en del folk, som man ikke helt forstår de ikke har fået afhændet!
Jeg kunne godt forestille mig, at der bliver solgt en spiller eller to fra forsvaret. Jeg frygter også, at Pogba-sagaen blusser op igen.

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kvoller »

Så er Liverpool fandme også i gang da.

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Leroy Sane korsbåndsskadet.. :sad: Først en sæson lidt på sidelinjen og så et lille år ud af kalenderen. Så pisse ærgerligt når disse ting sker.

Edit: kan se det er lidt old news, stadig trist dog.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af A$AP »

Shot for hver gang Mads Timm siger ''Altså'' og ''Øhh''

Antimadridista
Indlæg: 9206
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 919 gange
Blevet takket: 944 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Antimadridista »

Fantastisk city mål (elsker at se når det kører for dem), som så annulleres for fuldstændig minimal offside af VAR, som jeg faktisk ikke helt forstod?

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Xavi6Smede »

Det er der jeg synes VAR fejler. Det skal fjerne dommerfejl, og når offsiden er så lille, at det ikke kan ses på langsom gengivelse, så det ikke en dommerfejl. Tosset at bruge tid på det.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: FCBarcelonaChr og 18 gæster