Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

MP, det er fattet nu. Du behøver ikke skrive det mere nu.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Jeg kender ikke det helt store til Quique Setien, men tror I, at han kunne være manden, der bragte United tilbage? Jeg ved, at han er tilhænger af offensiv fodbold, men min viden er begrænset om ham.

I tilfælde af, at Mourinho bliver fyret, så er trænermulighederne jo ikke store.

Zidane nævnes som favorit, men jeg kan slet ikke se noget trænergeni i Zidane. Han er måske spillernes mand, fordi han er en rolig mand og er på spillernes side, men rent taktisk virker han alt, alt for fjern.

Der er Conte, som er arbejdsløs, men han er så destruktiv med hans antifodbold.

Et frækt bud, udover Setien, kunne også være Blanc eller Jardim?

Poch virker umiddelbart drømmemanden for United. Han er ung af en manager, han har været under Bielsa, han går ind for boldbesiddende fodbold, han er rigtig god til at uddanne og træne spillere, men rent taktisk virker han sommetider lidt decimeret, synes jeg. Men hans profil passer meget godt, men han har lige skrevet under på en ny storkontrakt med Spurs på 4 år, tror jeg det var, så han vil nok koste over 70-80 mio. kroner at købe fri, og det tvivler jeg sgu på, at United er interesseret i at betale for en manager.

Men United er seriøst fucked. De er ude på et sidespor, Mourinho, hovedsageligt, har ødelagt det "offensive" renommé United havde i verden. Moyes var hovedløst, men de var ikke tilbagetrukket, og med van Gaal var der som så et koncept, men det gik forbandet langsomt og idéløst, men Mourinho har jo bare suget al historik ud af United og næsten latterliggjort dem i verde med hans busparkeringer.

United kan vitterlig ende ud på en deroute som Liverpool gjorde efter deres glorværdige 70'er og 80'er højtider.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Mourinho med det, han er allerbedst til. At smide sine spillere under bussen og aldrig selv tage skylden.

Han sagde det her efter kampen om Phil Jones, som brændte det afgørende straffespark.
"The penalties come and after the 6th I knew we were going to be in trouble with Bailly and Jones.
Sikke en måde at snakke om sine spillere på i medierne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
LeoMessi
Indlæg: 700
Tilmeldt: tirs apr 03, 2018 10:57 pm
Blevet takket: 95 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af LeoMessi »



Ser ud til, at alt er fint mellem José Mourinho og Pogba...
“I don’t dish out praise lightly but Messi deserves it. I look for weaknesses in his game and I can’t find them.” - Roy Keane

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Skydefinten »

Haha. Det ser ikke godt ud. Mr. Third season Mou.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Sådan som Hazard er startet under Sarri, så er han Messis eneste udfordrer som verdens bedste til næste kåring.



Han er så fucking god.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af zqa »

Holy shit.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

zqa skrev:Holy shit.
Ja. Det er så hjernedødt lavet det der.

Hvis vi ikke går ind i transferkampen om ham, går jeg amok. Han vil have et år tilbage af sin kontrakt til sommer. Han skal købes ligemeget hvad. Han ville hæve vores niveau.

Hazard, Coutinho, Messi og Dembele. Så kan vi endelig afskippe Suarez.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Messi_DK
Indlæg: 14
Tilmeldt: ons sep 19, 2018 6:11 pm

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Messi_DK »

MessiPogba skrev:Sådan som Hazard er startet under Sarri, så er han Messis eneste udfordrer som verdens bedste til næste kåring.



Han er så fucking god.
Haha nej det handler bare om at spille på det hold der vinder CL, alt andet er ligegyldigt.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Messi_DK skrev:
MessiPogba skrev:Sådan som Hazard er startet under Sarri, så er han Messis eneste udfordrer som verdens bedste til næste kåring.



Han er så fucking god.
Haha nej det handler bare om at spille på det hold der vinder CL, alt andet er ligegyldigt.
Haha, min sætning var selvfølgelig sagt ud fra, at der var nogen reel substans tilbage i individuelle kåringer, men hvis Hazard spiller sådan der hele sæsonen, og han ikke ender i top 3, så mister jeg alt for kåringerne. For så skal man seriøst bare dosere sine kræfter til de 2-3 kampe i CL, hvor hele verden ser med, fordi de aldrig ser en ligakamp.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:Sådan som Hazard er startet under Sarri, så er han Messis eneste udfordrer som verdens bedste til næste kåring.



Han er så fucking god.
Det er som at se en ung Messi og et Pep Barca hold, det der.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Tello skrev:
MessiPogba skrev:Sådan som Hazard er startet under Sarri, så er han Messis eneste udfordrer som verdens bedste til næste kåring.



Han er så fucking god.
Det er som at se en ung Messi og et Pep Barca hold, det der.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Vi skal bare sende et bud på 50-60 mio. euro afsted + Suarez, så får vi slået to fluer med et smæk til sommer. Chelsea mangler en stjerneangriber, Suarez kender PL, og de får penge og en spiller for en spiller, der ikke vil forlænge.

Og så må vi Suarez få pisken, hvis han afviser byttehandlen.

Busquets - Vidal/Rakitic
Dembele - Coutinho - Hazard
Messi

Hjernedødt.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Tello »

MessiPogba skrev:
Tello skrev:
MessiPogba skrev:Sådan som Hazard er startet under Sarri, så er han Messis eneste udfordrer som verdens bedste til næste kåring.



Han er så fucking god.
Det er som at se en ung Messi og et Pep Barca hold, det der.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Vi skal bare sende et bud på 50-60 mio. euro afsted + Suarez, så får vi slået to fluer med et smæk til sommer. Chelsea mangler en stjerneangriber, Suarez kender PL, og de får penge og en spiller for en spiller, der ikke vil forlænge.

Og så må vi Suarez få pisken, hvis han afviser byttehandlen.

Busquets - Vidal/Rakitic
Dembele - Coutinho - Hazard
Messi

Hjernedødt.
Vi sender et bud til Chelsea, men det bliver ikke på 50-60, det bliver 150-60 + Riqi Puig for Kanté. The Barto way.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

José Mourinho er seriøst i gang med en nedsmeltning af historiske kaliber.

Han får Valverdes Barcelona til at ligne Peps Barca 2008-2011.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kvoller
Indlæg: 5160
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Kvoller »

MessiPogba skrev:José Mourinho er seriøst i gang med en nedsmeltning af historiske kaliber.

Han får Valverdes Barcelona til at ligne Peps Barca 2008-2011.
Jeg elsker det!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster