Premier League Tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

A$AP skrev:Og så er han ude mod City.
Fuck...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:
Storken skrev:Det set selvfølgelig slemt ud, men Pogba er ret uheldig med, at bolden flytter sig og benet ligger fladt på jorden bagved.
Selvfølgelig men som du siger så ser den slem ud. Han kommer imo for voldsomt ind i den.
Enig. Han har alt for meget vægt på sit løftede ben. Jeg tror bare ikke det var med vilje.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Blaugrana92 skrev:Der er tydeligvis ingen gode spillere i Premier League. Jo, Martial! Og så Blind, fordi han er så klog. Resten er ringe, ringe fodboldspillere, især Jordan Henderson.

Sendt fra min ONEPLUS A3003 med Tapatalk
Hazard, Cesc, Kante, AC, Cesc, Azpilicueta, Courtois, Morata, Willian, Mahrez, Vardy, Kane, Eriksen, Alli, Mousa Dembele, Alderweireld, Rose, Vertonghen, Son, Pogba, Blind, Mata, Lukaku, Zlatan, Martial, Rashford, Bailly, SMalling, Rojo, de Gea, Carrick, Matic, Ander Herrera, Lingard, Fernandinho, Kompany, Stones, Mendy, Ederson, de Bruyne, Bernardo Silva, David Silva, Aguero, Gabriel Jesus, Sane, Alexis, Özil, Lacazette, Giroud, Wilshere, Bellerin, Monrael, Sigurdsson, Tom Davies, Seamus Coleman, Leighton Baines.

Der har du et lille udpluk af dygtige spillere i PL.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Flax_Generous skrev:
A$AP skrev:Og så er han ude mod City.
Fuck...
Det skal nok blive en sjov kamp. United uden en eneste, som kan holde på en bold under hårdt pres. Mata starter ikke den kamp, og Zlatan får nok hellere ikke. Så har de seriøst ingen, der er konsekvent god til at holde fast i en bold.

Fucking lorte pis.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Det er skræmmende, at dommerne ikke kan se det straffespark. Der er en dommer og en linjedommer under 15 meter derfra.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Haha en gang til. Det er jo grotesk, at to dommere ikke kan se det.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af MessiPogba »

Mourinho skal nok holde kæft med Pogbas udvisning. To klare straffe Arsenal ikke har fået.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Hvis vi taber El Clasico på lignende facon, så ser jeg ikke fodbold resten af året. Det er bare ulideligt at være vidende til, når man gør alt rigtig, men afslutningsfeen og dommeren vil det anderledes.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Piquénbauer »

Du mener ikke vi er blevet snydt nok over de sidste par kampe ;-)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Du mener ikke vi er blevet snydt nok over de sidste par kampe ;-)
Jeg synes egentlig resultatet mod Valencia var fair nok, selvom dommeren snød os for et mål. Dagens kamp var til gengæld ren tyveri fra alle sider. Det er mig en gåde, at vi ikke vinder den kamp.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af B-Freak »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Du mener ikke vi er blevet snydt nok over de sidste par kampe ;-)
Jeg synes egentlig resultatet mod Valencia var fair nok, selvom dommeren snød os for et mål. Dagens kamp var til gengæld ren tyveri fra alle sider. Det er mig en gåde, at vi ikke vinder den kamp.
Synes det var ligeså meget tyveri i mod Valencia. De havde 1 skud indenfor rammen og får et point.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:Hvis vi taber El Clasico på lignende facon, så ser jeg ikke fodbold resten af året. Det er bare ulideligt at være vidende til, når man gør alt rigtig, men afslutningsfeen og dommeren vil det anderledes.
Hedder afslutningsfeen De Gea?

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Flax_Generous skrev:
Storken skrev:Hvis vi taber El Clasico på lignende facon, så ser jeg ikke fodbold resten af året. Det er bare ulideligt at være vidende til, når man gør alt rigtig, men afslutningsfeen og dommeren vil det anderledes.
Hedder afslutningsfeen De Gea?
De Gea kan slås, det kan afslutningsfeen ikke :glad:

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Storken »

Jeg har aldrig set noget lignende i en engelsk topkamp. De plejer at være røvsyge, når Mourinho er involveret.
Billede

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Premier League Tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Storken skrev:Jeg har aldrig set noget lignende i en engelsk topkamp. De plejer at være røvsyge, når Mourinho er involveret.
Billede
Det er jo helt sindssygt det der.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 49 gæster