Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

PuyolErGud skrev:
MessiPogba skrev:
Storken skrev:Yussuf Poulsen er fast mand i Tysklands tedjebedste fodboldklub. Det ville overraske mig meget, hvis han var talentløs.
Og Fellaini er mere eller mindre næsten fast mand hos United, og Henderson er kaptajn/reservekaptajn hos England, og Mignolet er målmand i en af de største, engelske klubber, og Gignac spillede i nummer 10 for Frankrig og udtaget til EM 2016 på bekostning af Lacazette, Benzema og andre særdeles talentfulde franske angribere, og Mathieu var Barcelona-spiller. Alle sammen fordi nogle trænere ser noget i dem, når der ikke er noget. Ikke ensbetydende med, at du er nødvendigvis god.
Nu behøver du jo ikke gøre dig dummere end du i virkeligheden er. Mon ikke alle de spillere du lige har remset op, bare er lidt gode til fodbold, ellers ville de nok aldrig være kommet så langt op i systemet. At de ikke alle sammen er en Thiago med bolden eller en Iniesta i sin vendinger, gør dem jo ikke til dårlige spillere.


Og til dit oprindelige indlæg; Wass? Han har sådan set været prøvet en del gange på landsholdet efterhånden, og det er rimelig tydeligt at han ikke rigtig passer ind, eller i hvert fald ikke leverer på samme niveau som i Celta Vigo. Så er han vitterlig heller ikke bedre, at han bare kan springe ind foran flere af de nuværende spillere, i det system som der bliver spillet på landsholdet pt. Og Simon Kjær ud og ind med Zanka? Hold nu op altså. Kjær er anfører og har været en af de vigtigste brikker under Hareide. Han er ikke verdens bedste til at spillet med bolden, men så er det godt man er 2 i midterforsvar, og han derudover vejer godt med en lang række af andre kvaliteter. Ud fra dit eget argument, burde han jo klart være på holdet, når han spiller på et top 10 hold i La Liga, eller hvad?
Selvfølgelig kan de et eller andet, men det er jo ikke en altid en blåstempling på, at fordi du lige har været i et storhold ,s åer du god. Sommetider ser en træner noget i en spiller, som aldrig giver mening.

Tjo, men Kjær er ligesom dem, jeg har remset. Jeg kan ikke se, hvad han kan. Han er så ringe, han laver så mange fejl, og han fører sig frem, som om han aldrig laver en fejl. Han er vitterlig så nem at overløbe.

Ang. Wass så var Morten Olsen til sidst en jeiner at bruge Wass som højre back. Det svarer jo til, at du sætter en som Rakitic ti lat spille back. Klart at udfaldet var så dårligt under Olsen, og det samme gjorde sig gældende med Hareide, der også vil bruge ham som back.

Der er jo et eller andet galt i mindset, når Kvist ka nvære foran Wass i midtbanehierarkiet. Kvist er en af de største grunde til, at vores landshold er så elendigt. Han ødelægger så meget for Eriksne, som gang på gang skal både være en afslutter, men også opbygger. Delaney er en fantastisk dynamisk spiller, men han har jo intet visionært i sit spil.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 928
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af !Option »

http://www.fyens.dk/sport/Bliver-Danmar ... el/3192822

Sååå, en sejr i aften til Frankrig, tak :smile:

Så hedder er mulige modstandere:

- Irland
- Nordirland
- Sverige
- Grækenland/Slovakiet

Det burde simpelthen kunne lade sig gøre at avancere mod disse hold!

Omvendt, hvis Frankrig taber så er de mulige modstandere:

- Frankrig
- Portugal/Schweiz
- Italien
- Kroatien

Av, av, av :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af soul_pitcher »

Lad os bare få Portugal og så sende dem ud, inden det hele er startet.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jesni »

Fantastisk, Frankrig, som har noget at spille for, burde slå hviderusland uden problemer. Og med seedning, så bør vi sku kvalificere os.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Så vi klar :lol:


Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Starnils »

Nogen som bliver oppe og ser Argentina i aften?
Socio. no. 54.257

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8372
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Michman »

Jeg elsker simpelthen at Island går direkte videre. Det er så vildt at de kan slå de store..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8372
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Michman »

Starnils skrev:Nogen som bliver oppe og ser Argentina i aften?
Jep 100%
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15139
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

R.I.P Argentina
MDCCCXCIX

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Sampaoli er jo helt væk. Nøjagtig samme opstilling mod Ecuador som mod Peru. Altså Icardi og Dybala ude og så jeineren Benedetto som starter. Hvad fanden i helvede foregår der? Sampaoli vil bare plette Messis eftermæle.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8372
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Michman »

Sampaoli er på drugs..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Michman skrev:Sampaoli er på drugs..
Jeg kan mærke, at jeg kommer til at smadre et eller andet, hvis ARG fucker denne kamp op, og Benedetto spiller ligeså ringe som i sidste kamp.

Messis eftermæle skal simpelthen ikke have denne plet på sig!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

Jeg tror næsten Sampaoli ryger, selvom Argentina kvalificerer sig. Hans beslutninger er simpelthen håbløse.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Storken skrev:Jeg tror næsten Sampaoli ryger, selvom Argentina kvalificerer sig. Hans beslutninger er simpelthen håbløse.
Det er i hvert fald fuldkommen ude i skoven. Det er f.eks. intet, der retfærdiggør hans udskiftninger fra sidste kamp, og at man i en af de vigtigste landskampe de sidste 20 år vælger en absolutely nobody i Benedetto fremfor en europæisk spillende angriber som Icardi, giver for mig absolut ingen mening. Især fordi Benedetto angiveligt er samme type som Icardi. Icardi er lysår foran ham. Og Benedetto er selv ny på landsholdet, så det er ikke engang fordi, at han kender til holdets spil, mekanismerne og forståelse for de andre medspillere.

Det er osm om, at Sampaoli gør opgaven sværere, end den er.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Storken »

Argentinas vej til VM:

Argentina er først og fremmest videre med en sejr.

Der er dog nogle scenarier, hvor Argentina kommer i playoff med uafgjort mod Ecuador. Det kræver, at mindst to af følgende fire ting sker:
Brasilien slår Chile med mindst to mål på hjemmebane.
Colombia slår Peru på udebane.
Peru vinder over Colombia med minimum to mål på hjemmebane.
Paraguay vinder ikke på hjemmebane mod Venezuela.


Der er endda et lidt mere urealistisk scenarie, hvor Argentina kommer med i playoff efter et nederlag mod Ecuador. Det kræver følgende to ting:
Colombia slår Peru med et mål mere end Argentina taber med mod Ecuador.
Paraguay vinder ikke mod Venezuela på hjemmebane.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster