Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Flax_Generous »

Det er muligt, at Özil har fået urimeligt meget kritik, men han gør det heller ikke let for sig selv, når han udtaler, at "I have two hearts, one German, one Turkish," for derefter at beklage sig over, at han ikke bliver betragtet som rendyrket tysker. Og det hjælper selvfølgelig heller ikke, at han stadig ikke fatter, at han skulle have gjort som Emre Can og afvist at stille op til Erdogans propagandabilleder (som ikke kan sammenlignes med et statsbesøg).

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

Flax_Generous skrev:Det er muligt, at Özil har fået urimeligt meget kritik, men han gør det heller ikke let for sig selv, når han udtaler, at "I have two hearts, one German, one Turkish," for derefter at beklage sig over, at han ikke bliver betragtet som rendyrket tysker. Og det hjælper selvfølgelig heller ikke, at han stadig ikke fatter, at han skulle have gjort som Emre Can og afvist at stille op til Erdogans propagandabilleder (som ikke kan sammenlignes med et statsbesøg).

Ozil virker bare ikke super skarp.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Antimadridista skrev:
Flax_Generous skrev:Det er muligt, at Özil har fået urimeligt meget kritik, men han gør det heller ikke let for sig selv, når han udtaler, at "I have two hearts, one German, one Turkish," for derefter at beklage sig over, at han ikke bliver betragtet som rendyrket tysker. Og det hjælper selvfølgelig heller ikke, at han stadig ikke fatter, at han skulle have gjort som Emre Can og afvist at stille op til Erdogans propagandabilleder (som ikke kan sammenlignes med et statsbesøg).

Ozil virker bare ikke super skarp.
Da Özil gav Hypebeast en tur rundt i sit hus, viste han dem stuen - hvor alt angiveligt er fra Tyrkiet - med stor stolthed og fremviste et stort portræt af en osmannisk sultan. "He was the Ottoman Sultan. He conquered the city, Istanbul." Konstantinopel faldt i 1453 ved Mehmed II Erobreren. Portrættet viser dog rent faktisk Selim III, der først blev født over 300 år senere. Özil er nok ikke så skarp, at man skærer sig på ham, nej.

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

Blaugrana92 skrev:
Antimadridista skrev:
Flax_Generous skrev:Det er muligt, at Özil har fået urimeligt meget kritik, men han gør det heller ikke let for sig selv, når han udtaler, at "I have two hearts, one German, one Turkish," for derefter at beklage sig over, at han ikke bliver betragtet som rendyrket tysker. Og det hjælper selvfølgelig heller ikke, at han stadig ikke fatter, at han skulle have gjort som Emre Can og afvist at stille op til Erdogans propagandabilleder (som ikke kan sammenlignes med et statsbesøg).

Ozil virker bare ikke super skarp.
Da Özil gav Hypebeast en tur rundt i sit hus, viste han dem stuen - hvor alt angiveligt er fra Tyrkiet - med stor stolthed og fremviste et stort portræt af en osmannisk sultan. "He was the Ottoman Sultan. He conquered the city, Istanbul." Konstantinopel faldt i 1453 ved Mehmed II Erobreren. Portrættet viser dog rent faktisk Selim III, der først blev født over 300 år senere. Özil er nok ikke så skarp, at man skærer sig på ham, nej.
https://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/u ... is/7242894

En gennemført Bayern sviner..ha ha og så af svindleren Uli:) Det er ren guf.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Uli Hoeneß on Özil's retirement: "It's good news for the national team, he's been a ghost for years. He's been crap. He won his last duel on the pitch before the 2014 World Cup, and now he's hiding behing a photo and blaming others. He should question himself first"
Hoeneß on Özil: "I'm glad he has finally stopped. Every time we play against Arsenal, we focus on him, because we know he is a weak spot"
Hoeneß on Özil: "The worst thing is his 35 million fanboys on social media that don't exist in real life cheering for him whenever he played a simple pass to a teammate. You have to say ot as it is"
Hoeneß on Özil: "He has hidden himself nicely behind the Erdogan story so that nobody can question him from a sporting point view. Reality is that he played like crap for years but now Grindel and Bierhoff are supposed to take the blame"
Hahah, hvorfor snakker han ikke om sine egne Bayern spillere? Müller, Neuer, Boateng, Hummels. De fire som skulle forestille sig at være rygradden på det tyske landshold var gennemført elendige og nok de dårligste for Tyskland. Müller har også haft to elendige sæsoner for Bayern nu.

Det er patetiske udtalelser der bare bekræfter og underbygger Özil's ord endnu mere. Özil har siden 2011, 5 gange vundet prisen som bedste tyske landsholdspiller. Han har siden sin debut været spilleren med klart flest assists for Tyskland.

Som Bayerns præsident ville det virkelig klæde ham, at holde sig til sine egne spilleres faldende præstationer, i og med at Bayern spillerne udgør så stor en del af landsholdet. Men så igen, alle i den klub er så latterligt arrogante og selvmodsigende. Det har sgu været sjovt, at se dem modtage den ene øretæve efter den anden i CL. Også selvom det har været Real.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg skal til Barcelona mellem den 11. og 18. oktober. Så jeg tjekkede lige, om vi skulle spille hjemme. Det viser sig, at der er landsholdspause på det tidspunkt. Spanien skal spille hjemme i Sevilla den 15. Jeg ærgrede mig over, at det ikke var i Barcelona, men det viser sig så, at Spanien simpelthen ikke har spillet en kamp i Barcelona siden 2004 ... RFEF. :roll:

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af De La Barça »

Blaugrana92 skrev:Jeg skal til Barcelona mellem den 11. og 18. oktober. Så jeg tjekkede lige, om vi skulle spille hjemme. Det viser sig, at der er landsholdspause på det tidspunkt. Spanien skal spille hjemme i Sevilla den 15. Jeg ærgrede mig over, at det ikke var i Barcelona, men det viser sig så, at Spanien simpelthen ikke har spillet en kamp i Barcelona siden 2004 ... RFEF. :roll:
Mon ikke også der kan gå mange år før det sker igen?

Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Flot start Lucho :lol:

Lucho og Alba havde aldrig det bedste forhold, og det blev ikke bedre efter Lucho forlod klubben, med Albas bemærkninger. Det her er dog alligevel underligt, Alba er sammen med Marcelo den bedste i verden på hans plads, og han er super vigtig for Spanien. Som Barca fan klager jeg dog ikke.

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/luis- ... oldet.html

PuyolErGud
Indlæg: 10728
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

Så for satan da. Sydkorea vandt Asian Games med Son fra Tottenham på holdet. Ikke videre interessant, hvis det ikke var fordi, Son nu højst sandsynligt undgår militæret, og dermed kan vende tilbage for Tottenham.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Er der nogne, der ved, hvad det der nations league helt konkret er? En, der kan formidle det til mig på børnehaveniveau? For selvom jeg læser om det, har prøvet det i FM, så forstår jeg ikke helt konceptet og formålet bag det? Er det en turnering, der er på ligefod med VM og EM at vinde, er det en kvalifikationsrunde, hvad fanden er det?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Starnils
Indlæg: 447
Tilmeldt: man jun 20, 2016 11:02 pm
Har takket: 165 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Starnils »

MessiPogba skrev:Er der nogne, der ved, hvad det der nations league helt konkret er? En, der kan formidle det til mig på børnehaveniveau? For selvom jeg læser om det, har prøvet det i FM, så forstår jeg ikke helt konceptet og formålet bag det? Er det en turnering, der er på ligefod med VM og EM at vinde, er det en kvalifikationsrunde, hvad fanden er det?
https://da.wikipedia.org/wiki/UEFA_Nations_League
Socio. no. 54.257

Antimadridista
Indlæg: 9260
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 933 gange
Blevet takket: 947 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Antimadridista »

MessiPogba skrev:Er der nogne, der ved, hvad det der nations league helt konkret er? En, der kan formidle det til mig på børnehaveniveau? For selvom jeg læser om det, har prøvet det i FM, så forstår jeg ikke helt konceptet og formålet bag det? Er det en turnering, der er på ligefod med VM og EM at vinde, er det en kvalifikationsrunde, hvad fanden er det?

Kort: En slags ekstra kval mulighed, som jeg har forstået det...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »


Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af zqa »

Jeg elsker det. Det er første gang siden 1998, at jeg har glædet mig til en dansk landskamp.
#jesuisSheep

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Tello »

Ren kaos! Hahaha!

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 46 gæster