Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Jeg synes, at der mangler et tråd om de forskellige landshold rundt omkring i verden.

Grunden til, at denne tråd er startet, skyldes Brasiliens nye landstræner, som lige har udtaget 11 debutanter til landskamp den 10. august mod USA.

Spillere som Rafael fra United, Paul Henrique Ganso, Neymar er nogle virkelige spændende spillere. Dette giver mere næring til, at Brasilien vil føre et ungt hold frem til VM i 2014 på hjemmebane. Jeg har store forventninger til Ganso og Neymar, og Rafael er også rigtig dygtig, men han får det lidt svært, når han har Dani Alves og Maicon som konkurrenter :D

Men det er fantastisk at se, at den nye træner vil genindføre det smukke spil. Truppen har også givet comeback til Pato, Sandro, Hernanes.

Hvad siger I? Er I glade for, at Dungas defensive ære er forbi, så vi fodboldelskere kan nyde boldkunsterne igen? :)
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Elbarca »

Brasilien skal spille samba bold. Jeg er ret glad for at de røg ud selvom det irriterede mig da de tabte. Måske fordi jeg gik og håbede på de ville slå sig løs. VM i sydafrika var et mærkeligt VM med for mange hold der spillede alt for forsigtigt og taktisk. Derfor var det lækkert at se Spanien løbe med titlen, da de trods få mål spillede flot fodbold og skabte mange chancer.

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Glæder mig til at overvære U-19 EM-finalen mellem Frankrig og Spanien. Skal nok blive spændende, da begge landshold har ufattelig mange talentfulde spillere.

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af fidanho »

Og Maradona er stoppet, ved ikke helt hvad jeg skal synes om det.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

fidanho skrev:Og Maradona er stoppet, ved ikke helt hvad jeg skal synes om det.
Kun godt for det Argentinske landsholds fremtidsmuligheder og kun godt for at Messi engang kan udrette noget med det hold.
Allez...

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Lækkert med fransk sejr. Men ingen sindsoprivende kamp må jeg sige.

Thiago er dog en fryd for øjet igen. Kakuta imponerer endnu engang.

Batra bliver vild.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Fik ikke set kampen, men ærgerligt, at Spanien ikke tog deres femte trofæ på ni år. Naturligvis mest pga. de mange Barca-spillere, men de andre har nu også været underholdende, bl.a. Keko.

Glææææder mig til Thiago bliver førsteholdsspiller. Drengen skal nok blive fantastisk.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Fedt, så skal vi undvære syv (7!!) af vores spillere til Super Cup mod Sevilla, fordi de er en del af truppen mod Mexico, i en fucking VENSKABSKAMP. Det gør det jo ikke ligefrem sjovt for os, når nu vi skal stille med mindst syv fra førsteholdstruppen mod Sevilla, for sådan er reglerne i Super Cup. Ikke engang Valdés fik lov at slippe for turen derover, selvom han vel alligevel ikke kommer til at spille. Flot af det spanske fodboldforbund, at de skriver kontrakt med Mexico om, at der skal spilles venskabskamp kun tre dage efter, at spillerne er kommet hjem fra ferie, og at mindst 60 % af truppen skal bestå af spillere fra VM. Kunne man så ikke bare lade være med at udtage spillere fra Barca og Sevilla, når nu vi skal spille den forbandede kamp? Fuldstændig til grin, at det spanske forbund hverken forudså, at man bare MÅSKE ville vinde VM, da man skrev under på kontrakten, og at de samtidig er så ufleksible, at vi partout skal have vores spillere med.

Jeg hader seriøst landsholdsbold. De har lige spillet et helt VM, men det er da ikke nok, næ nej, lad os da spille et par venskabskampe også, for de får jo ikke nok kampe for deres klubhold (som rent faktisk betaler lønnen og skal bruge dem til hverdag).

http://www.totalbarca.com/2010/news/sev ... more-46062
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af JonasV »

Amen. Det stinker.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Dér havde Maradona da i det mindste forstået noget! Udtag 25 spillere fra en lokal klub til træningskampene! :D

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Visca El Barca »

Frankrig taber 0-1 til Hviderusland og det endda på hjemmebane :lol: :lol: :lol: Hvor er det dog fedt!
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

Visca El Barca skrev:Frankrig taber 0-1 til Hviderusland og det endda på hjemmebane :lol: :lol: :lol: Hvor er det dog fedt!
Og Italien var længe bagud mod Estland!
Men det er jo helt vildt med de franskmænd, der! :P

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af abx »

Tjek lige Altintops mål idag :

Skru lidt ned for lyden, for kommentaren bliver rimelig ophidet
[youtube]eOPq3UuYLYA[/youtube]
Próxima Estación.... Parallel!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:
Visca El Barca skrev:Frankrig taber 0-1 til Hviderusland og det endda på hjemmebane :lol: :lol: :lol: Hvor er det dog fedt!
Og Italien var længe bagud mod Estland!
Men det er jo helt vildt med de franskmænd, der! :P
Ja Italien var bagud, men de kom i det mindste tilbage og vandt kampen. Frankrig tabte til Hviderusland, det er virkelig nice. Og så står det 2-2 mellem Portugal og Cypern :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jønde »

Syg kasse Altintop....
Frankrig er til grin og det er så fedt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster