Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jamial »

Rivaldo10 skrev:Hvem er du? Hentyder du til mig? Hvor ser du, at jeg har skrevet, at Jønde er dum, hvis han ikke har samme holdning som mig? Og hvor har jeg ikke debatteret sagligt eller ikke forholdt mig til det skrevne?
Du gør ligenøjagtig dét, jeg sagde du ikke skulle. Nemlig at tage det personligt. Jeg skrev det til alle, ikke bare dig, din sætning var bare det perfekte udgangspunkt.

Nej, jeg har ikke skrevet, at du har skrevet, at Jønde er dum. Jeg skrev, at det kunne du ligeså godt have skrevet, da argumentationen er ligeså lidt værd. Og som Guardiola siger, lad os vende tilbage til "Tonen" tråden istedet for, hvis dette skal diskuteres yderligere. Noget jeg ikke ser som tvingende nødvendigt. :)

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af rummenigge »

F*ck hvor jeg hader landsholdspauser! (Be'r til, at alle vores spillere kommer helskindet igennem og er klar til kamp imod Hercules)


*suk*
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jbninc

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jbninc »

Ganske glad for at næste kamp vi har efter landsholdspausen, er hjemme mod Hercules. Landsholdsforbandelsen eller ej, så bør den kamp dog kunne hives i land.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Jønde »

Jeg er nu hverken sur eller arggressiv, beklager hvis jeg opfattes sådan. Jeg er blot stærkt undrene over den måde mine ord gang på gang bliver taget ud af kontekst, at en bi sætning i en parentens kan blive til et diskussions grundlag, at jeg skal debattere mod en der både snakker for sig selv, for fck og for de neutrales side. Og når jeg stille spørgsmåltegn ved denne måde at debatter på, for jeg ingen respons på dette.
Jeg har intet ønske om at Rivaldo skal mene det samme som mig. At jeg mener at Zlatan har været et kæmpe flop er min sag som udgangspunkt rør det mig ikke hvad andre mener. Men når nu andre mener noget andet, finder jeg helt ok at jeg stiller mig undrene over for dette. Jeg kommer ikke med stastistik der skal få andre til at indse at jeg har ret. i den her slags debatter er hele grundpræmissen at der IKKE findes en SANDHED altså det er rigtigt for mig behøver ikke at være rigtigt for andre. Syntes som andre også er inde på at den pointe gå en del forbi.

Rivaldo det da fint at du har en holdning om at man i krisetider har en tendens til at fremhæve det positive og det i Brøndbys tilfælde er stemning. Fair nok at det er din holdning. Men når jeg nu for fortæller dig at jeg for 15 år siden brugte en del af min fritid på faxe og heppede som en gal og at jeg derfor VED at brøndbys fankultur altid uanset medgang eller modgang har været meget meget stolt, så forstår jeg ikke at du ikke lytter og tager det til dig. Det er jo ikke en holdning jeg har men en faktisk viden. At du gennrelt har den holdning du har, anfægter jeg slet ikke, det din sag. Men i det her tilfælde med Brøndby holder det altså bare ikke, og fair nok for pokker skulle du vide det fra du var vel 7-8 år gammel sidst Brøndby vandt et mesterskab.

Jeg forbinder ikke FCK med penge, sikke noget pjat at sige igen igen. Meget mærkeligt at du så stædigt holder fast i en bisætning fra en sætning i parentens.
Blot for lige at forklare mig igen igen kommer her en uddybning at noget som startede med at være illutrativt ment.
Fck`s har haft en tendens til at i talesætte deres mange penge og prof ledelse meget, særligt den gang de ikke vandt noget var det vel det eneste positive ved klubben der var at snakke om. Ingen resultater, svigtende fans, trænere fyrininger, kiksede stjerne indkøb, pensioneret angribere i startopstilling osv osv.
Altså er det ikke MIG der forbinder FCK med penge men fck selv, i hvertfald den gang de aldrig vandt noget.

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Lad nu være med at pudse den glorie Jønde, når du gør det selvsamme. Du kan jo selv se, at vi begge har været involveret i debatten. Du kunne jo bare melde dig ud. Det var jo ikke din kommentar jeg kommenterede på. Og igen, jeg har hele tiden forholdt mig til det du har skrevet i debatten. Jeg diskuterer ikke for at få ret, hvis du endnu ikke har opdaget det.

At du ikke selv kan se, at din indledene kommentar om, at alle der ikke mente Ibra var et KÆMPE FLOP var usaglige og søgte, jamen så kan jeg altså ikke hjælpe dig. At du åbenbart er ligeglad hvad andre folk mener, hvorfor så tage diskussionen, hvis dit ord i følge dig selv alligevel er lov og din holdning ikke kan ændres. Jeg forstår det ganske enkelt ikke, især når vi befinder os på et debatforum. Og igen, din kommentar er lidt kontroversiel, hvis man kigger objektivt på det og det vil jeg mene jeg har gjort, ved at argumentere for det.

Forstå nu, at jeg ikke kun har brugt statistikkerne som argument. Jeg har OGSÅ forklaret dig, at jeg har set kampene og dannet mig et indtryk deri. Det er en BLANDING AF FAKTORER, som har spillet ind for min vurdering. Og igen, hvis mål og assister ikke kan bruges i en arugmentation hvad kan så? Og læg nu mærke til, at jeg ikke KUN har brugt statistik som et argument på den "endegyldige sandhed", en sandhed jeg ikke har eller du eller en tredje part for den sags skyld. Pointen var, at der var en bruger, i dette her tilfælde mig, som var uenig i din lidt bombastiske holdning, hvis jeg må tillade mig det. Og det synes jeg, at jeg har argumenteret fint for, uden at være hverken aggresiv eller personlig.

Det er også din sag, at du åbenbart kan TALE FOR HELE BRØNDBYS FANSKARE, BLOT FORDI AT DU VAR EN FAST BESTANDDEL AF FAXE TRIBUNE. Kan du ikke se problemet i din argumentation? Kan du ikke se, at dit eksempel ikke kan bruges, da Brøndby NETOP var succesfulde for 15 år siden? Hvorfor har du behov for at nævne min alder hele tiden. Du ved ikke hvor gammel jeg er.

Jeg ved ikke hvad du forbinder FCK med, men når du skriver penge = FCK, så kan jeg godt for den tanke, at det er NOGET du forbinder FCK med. Og det skulle ærlig talt ikke undre mig, da jeg som jeg tidligere har skrevet, ofte hører det fra Brøndby fans, så NOGET må der være om det. I øvrigt siger jeg ikke, at det IKKE passer, jeg prøver blot at belyse paradokset for dig. Jeg nævner nogle stereotyper om Brøndby, som du reagerer negativt på (forståeligt nok), hvoerfter du gør det selvsamme med FCK. Måske er der alligevel noget om det?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

ANYWAY, landsholdsfodboldsrelateret:

http://www.bold.dk/nyt/Klubber-FIFA-og-UEFA-skal-betale

Forsikringspenge, ja tak, og færre venskabskampe, endnu mere ja tak!
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Godt tiltag. Jeg ville hvert fald være glad for det. Men omvendt, så vil det nok mødes med stor modstand blandt landstrænerne og formodentlig også mindske niveauet på landsholdene.

Første overraskelse i dag. Slovakiet slog Rusland ude. Imponerende hvad de slovakker har fået støbet sammen. En lidt skærende kontrast til de 2 kommende EM-værter og til dels Tjekkiet, som er gået i stå. 3,5 mio indbyggere er der vist i Slovakiet. Imponerende.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Diabolito »

El Señor de las Tartas

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af abx »

Utrolig trist nyhed med B. Laudrup. Som person og fodboldspiller han jo utrolig sympatisk.
Men jeg er overbevist om at han nok skal klare den.
Próxima Estación.... Parallel!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 848
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Diabolito »

Ja 100 %, men stadig trist. Han er nok min danske favoritspiller fra min barndom
El Señor de las Tartas

IluvCarles

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af IluvCarles »

Er jeg den eneste der syntes at dommeren er træls?

Rivaldo10

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rivaldo10 »

Lloris - Sagna, Rami, Mexès, Clichy - Mvila, A. Diarra, Diaby - Valbuena, Benzema, Malouda

Ringe startopstilling. Kunne godt ligne en sejr eller uagjort til Bosnien.

Brugeravatar
abx
Indlæg: 4516
Tilmeldt: ons sep 06, 2006 10:24 pm
Geografisk sted: Fezbjerg
Har takket: 2265 gange
Blevet takket: 656 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af abx »

Spanien - Argentina igang

Klasse kvalitet: http://www.veetle.com/index.php/channel ... 28a2896938
Próxima Estación.... Parallel!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Mander »

Den kan også ses på 6'eren.

Messi<3 Ærgerligt at det er imod Spanien, men hvad dælen, er jo bare en venskabskamp. Kommentatorerne sagde, at Valdés skulle have fået lovning på anden halvleg. 8)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Ronaldinho »

Klassemål af Messi!!
Ronaldinho Gaúcho

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 44 gæster