Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

Jeg hader landsholdsfodbold..

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Brombi skrev:Jeg hader landsholdsfodbold..
Slap af, G. Kun 10 dage tilbage til ligafodbold igen.

Kill me ffs. Hader klubpause.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15028
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Brombi skrev:Jeg hader landsholdsfodbold..
Men husk at holde med Bosnien på fredag :D
MDCCCXCIX

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Brombi »

Jeg holder altid med Bosnien, og laver altid kljukusa på kampdag!

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Fik jeg i søndags... Man æder for meget uden at vide det, efter noget tid så ved man at man har ædt for meget.
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15028
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1688 gange
Blevet takket: 1126 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Brombi skrev:Jeg holder altid med Bosnien, og laver altid kljukusa på kampdag!
Sådan bro' ;)
Jeg har føds. på fredag og skal feste og se fodbold. Måske laver jeg også et par ovnfad af kljukusa til desert :))
Vi bliver 21 i alt.
MDCCCXCIX

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Selvom det ikke er mandefodbold, så har USAs angriber, Abby Wambach, scoret 161 landsholdsmål i 207 landskampe. Det er jo vanvittig stats at have.

Og hvordan kan man have spillet 207 landskampe på 10 år? Det er ret sygt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

Det er efterhånden ved at udvikle sig til en joke, at De Gea ikke udtages til landsholdet på bekostning af Reina. Kan godt være Reina har en stor indvirkning rent socialt, men De Gea er lysår foran den mand og langt mere fremtid på det landshold end smørhandske Reina har.

Samtidig også uforståeligt at Nacho og Javi Garcia er udtaget til landsholdet. Især Garcia har været en skygge af sig selv siden sit skifte til City. Så hellere udtage Benat.

Dog lækkert at se Isco og Koke på landsholdet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Nacho er med istedet for Inigo Martinez og Garcia skal erstatte Busquets. Kan ikke lide komme i tanke om andre som kunne have været bragt i spil til at erstatte de to, men er der måske.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:Det er efterhånden ved at udvikle sig til en joke, at De Gea ikke udtages til landsholdet på bekostning af Reina. Kan godt være Reina har en stor indvirkning rent socialt, men De Gea er lysår foran den mand og langt mere fremtid på det landshold end smørhandske Reina har.

Samtidig også uforståeligt at Nacho og Javi Garcia er udtaget til landsholdet. Især Garcia har været en skygge af sig selv siden sit skifte til City. Så hellere udtage Benat.

Dog lækkert at se Isco og Koke på landsholdet.
Det giver da fint mening... Hverken reina eller de gea kommer til at spille så hvorfor ikke tage en mand med som er vigtig for truppen og som hjælper med at holde humøret oppe? De geas tid skal nok komme. Men pt er både casilias og valdes foran ham så han må vente lidt endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Tjah, det er lige før at De Gea er foran Iker. De Gea spiller trods alt på højeste plan, kamp efter kamp, Iker, knap så meget.

Valdes skal stå på fredag, skal han simpelthen, med hans sæson-start og kampe taget i betragtning kan det ikke være anderledes.
Allez...

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af # 23 »

emo skrev:Nacho er med istedet for Inigo Martinez og Garcia skal erstatte Busquets. Kan ikke lide komme i tanke om andre som kunne have været bragt i spil til at erstatte de to, men er der måske.
Er Inigo skadet eller hvad? For der er da flere krummer i den dreng end Nacho. Kan ikke helt se det store lys i ham endnu, me ndet er også meget, meget lidt jeg har set til ham.

Ja, Garcia er med som Bussens afløser, men så tag dog Benat med i stedet. Manden er virkelig undervurderet. Garcia har på ingen måder spillet, så det har berettiget ham til at spille på det spanske landshold. Benat har været en del af Bilbaos flotte start i ligaen.
Piquénbauer skrev:Det giver da fint mening... Hverken reina eller de gea kommer til at spille så hvorfor ikke tage en mand med som er vigtig for truppen og som hjælper med at holde humøret oppe? De geas tid skal nok komme. Men pt er både casilias og valdes foran ham så han må vente lidt endnu.
Fordi De Gea skal integreres. Der er VM om et år, og lad ham dog komme ind og snuse til hele den her store vindermentalitet, der er i truppen og blive inspireret af at dele omklædningsrum med betydningsfulde mennesker som Xavi, Iniesta, Puyol, når han er med, Casillas og Ramos.

Manden er en af PLs bedste, og Reina kan kun drmme om at være så god som ham. Reina er jo en dårlig målmand, og har i flere år slet ikke spillet på et højt nok niveau. Det er da på tide at begynde lave den generationskifte på landsholdet sådan stille og roligt. Lad dog De Gea få de her tider med landsholdet.
emo skrev:Tjah, det er lige før at De Gea er foran Iker. De Gea spiller trods alt på højeste plan, kamp efter kamp, Iker, knap så meget.

Valdes skal stå på fredag, skal han simpelthen, med hans sæson-start og kampe taget i betragtning kan det ikke være anderledes.
Præcis. Men De Gea skal acceptere sin hierarkiske plads i truppen, men Iker tror jeg ikke, at Del Bosque vrager. Manden er Spaniens symbolik. Selvom Valdes er den rigtige mand, som skal stå pt. grundet sin flotte periode.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17786
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af emo »

Ja, Inigo er skadet. Ja, Benat, men måske han ville have Garcia på grund af sine luftevner. Men enig, har ikke markeret sig i City siden skiftet og mindes ikke mange minutter han har fået i år.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Piquénbauer »

Lige netop fordi der er vm så skal man ikke tage chancer. Reina er vigtig for truppen og skal derfor med. Truppen er det vigtigste og ikke at en knægt skal integreres. Hans tid kan komme efter vm hvor der sikkert er flere ting der bliver lavet om! Og dette gælder også for casillas selvom jeg er enig i at valdes har været bedre. Casillas stod fint under CC og han er anfører.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9727
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af kklaus »

Finlands opstilling til aftenens kamp :-)
https://twitter.com/EganRichardson/stat ... 6218052608
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 41 gæster