Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kubala »

Costa og Morata? Men det kommer an på, om Lopetegui kan få det maksimale ud af dem(de har tilsammen scoret 10 mål i kvalifikationen). Vil dog sige, at EM 12 holdet var bedre alene pga. Xavi.

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

Det bliver nok ikke Morata, siden han ikke er blevet udtaget. Medmindre der sker et eller andet uforudsigeligt.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kubala »

Hvem har de udtaget? Og er det endegyldigt?

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PuyolErGud »

Kubala skrev:Hvem har de udtaget? Og er det endegyldigt?
Nej, altså truppen til VM er ikke udtaget endnu, men Morata er ikke udtaget til testkampene, og så er det nok tvivlsomt, at han lige pludselig vil komme med til VM.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kubala »

PuyolErGud skrev:
Kubala skrev:Hvem har de udtaget? Og er det endegyldigt?
Nej, altså truppen til VM er ikke udtaget endnu, men Morata er ikke udtaget til testkampene, og så er det nok tvivlsomt, at han lige pludselig vil komme med til VM.
Aha, ok. Morata er også i en værre bølgedal, så måske ikke den rette at udtage. Målene skal i så fald komme fra Costa. Ellers har Isco og Silva også scoret rimelig meget for Spanien. Vitolo har også gjort det. Derudover har Aspas også bidraget.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Spanien kan jo også lave en VM 2010 og bare vinde 1-0 og køre en stilfuld, men kedelig sejr hjem.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

Ved godt, der er et stort dislike for Portugal, og de var et røvsygt og heldigt hold under EM 2016. Men er det bare mig, eller er denne sommers mulige trup for Portugal ikke den bedste, I har set i flere årtier? Der er selvfølgelig nogle af dem, der ikke er helt i omdrejninger eller i fuld power såsom Nani, men tænk lige her.

Quaresma
Nani
Ronaldo
Bernardo Silva
Renato Sanches (Kæmpe talent, miserable to sæsoner)
Cancelo
Cedric
Raphael G.
Rui Patricio
Joao Moutinho
William Carvalho
Andre Silva
Goncalo Guedes
Andre Gomes (Han er en katastrofe uden lige for os, men han har jo et talent, som han bare ikke får overhovedet brugt hos os)
Joao Mario
Gelson Martins
Ruben Neves
Rony Lopes
Bruma

Så er der de rutinerede såsom Pepe, Bruno Alves, Jose Fonte og Fabio Coentrao.

Midterforsvaret er deres problem, tror jeg. Jeg ved ikke, hvor god Pepe er mere, for han var altdominerende i EM 2016.

Men noget helt andet. Jeg tror sjældent, at jeg har set så meget talent på de forskellige hold, som der er nu. Det er vel kun Italien og Holland, der halter lidt efter hvad det angår, men ellers har mange af landsholdene overflod af ufattelig dygtige spillere. Ved godt, de ikke er udtaget, men jeg synes at niveauet blandt de forskellige landshold er blevet højere. Før i tiden var det som om, at du var heldig, hvis du havde 3-4 gode spillere. Nu er det bare et selvfølge for de lidt mindre nationer f.eks. Belgien, der bare spytter talenter ud. Tyskland, synes jeg personligt, var hellere ikke et landshold, der skabte de så gode spillere, som nu, og Spanien er jo bare vilde as fuck, og Frankrig kunne stille med fem forskellige hold og stadigvæk alle hold være meget konkurrencedygtige.

Danmark har mere talent også.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 917
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af !Option »

Kubala skrev:
PuyolErGud skrev:
Kubala skrev:Hvem har de udtaget? Og er det endegyldigt?
Nej, altså truppen til VM er ikke udtaget endnu, men Morata er ikke udtaget til testkampene, og så er det nok tvivlsomt, at han lige pludselig vil komme med til VM.
Aha, ok. Morata er også i en værre bølgedal, så måske ikke den rette at udtage. Målene skal i så fald komme fra Costa. Ellers har Isco og Silva også scoret rimelig meget for Spanien. Vitolo har også gjort det. Derudover har Aspas også bidraget.
Det er heller ikke fordi jeg mener at Spanien stiller et svagt hold, og selvfølgelig skal de også nok score mål. Men de har ikke den der deciderede målsluger i truppen som scorer på nærmest hvad som helst. Det tror jeg godt kunne blive en udfordring for dem :smile:
Rey Abi!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Kubala »

!Option skrev:
Kubala skrev:
PuyolErGud skrev:
Kubala skrev:Hvem har de udtaget? Og er det endegyldigt?
Nej, altså truppen til VM er ikke udtaget endnu, men Morata er ikke udtaget til testkampene, og så er det nok tvivlsomt, at han lige pludselig vil komme med til VM.
Aha, ok. Morata er også i en værre bølgedal, så måske ikke den rette at udtage. Målene skal i så fald komme fra Costa. Ellers har Isco og Silva også scoret rimelig meget for Spanien. Vitolo har også gjort det. Derudover har Aspas også bidraget.
Det er heller ikke fordi jeg mener at Spanien stiller et svagt hold, og selvfølgelig skal de også nok score mål. Men de har ikke den der deciderede målsluger i truppen som scorer på nærmest hvad som helst. Det tror jeg godt kunne blive en udfordring for dem :smile:
Costa er efter min mening en rigtig målsluger, men om han kan blive det under slutrunden for Spanien, er spørgsmålet.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Dødsygt og ikke ligefrem lovende, fra landsholdet. Vi spiller altid lidt tandløst i venskabskampe, men det her er alligevel virkelig dårlig fodbold. Det er Panama ffs.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af De La Barça »

Ja, det var satme en sløj kamp! Men godt mål af Sisto


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

From Sampaoli words, seems unlikely Dybala will make it to the World Cup. Very difficult situation for Icardi too.
Sampaoli: "I don't rule them out, but their performance with national team is different than the one with club, and I have to prioritize the understanding on pitch"
Man skulle tro, at det netop var en træners job at finde en løsning på sådan noget. Især for to så store spillere.


Men okay, Ingen kvaler Messi betaler. Glæder mig til, at han bruger Paredes, Di Maria og og Higuain i angrebet med Messi. Med Lautaro og Aguero der jo er dårligere for Argentina end Higuain er, som super subs.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Blaugrana92 »

A$AP skrev:
From Sampaoli words, seems unlikely Dybala will make it to the World Cup. Very difficult situation for Icardi too.
Sampaoli: "I don't rule them out, but their performance with national team is different than the one with club, and I have to prioritize the understanding on pitch"
Man skulle tro, at det netop var en træners job at finde en løsning på sådan noget. Især for to så store spillere.


Men okay, Ingen kvaler Messi betaler. Glæder mig til, at han bruger Paredes, Di Maria og og Higuain i angrebet med Messi. Med Lautaro og Aguero der jo er dårligere for Argentina end Higuain er, som super subs.
Hvordan er du nået frem til at Lautaro er dårlig for Argentina? Han har ikke spillet én eneste landskamp endnu. I øvrigt kommer Leandro Paredes selvfølgelig ikke til at spille i angrebet. Han er midtbanespiller, og faktisk en ret dygtig en af slagsen. Med tanke på hvor inkonsistent spillere som Biglia, Banega og Enzo Pérez har leveret for Argentina, er det næppe nogen dårlig idé at prøve yngre kræfter som Paredes af.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:
From Sampaoli words, seems unlikely Dybala will make it to the World Cup. Very difficult situation for Icardi too.
Sampaoli: "I don't rule them out, but their performance with national team is different than the one with club, and I have to prioritize the understanding on pitch"
Man skulle tro, at det netop var en træners job at finde en løsning på sådan noget. Især for to så store spillere.


Men okay, Ingen kvaler Messi betaler. Glæder mig til, at han bruger Paredes, Di Maria og og Higuain i angrebet med Messi. Med Lautaro og Aguero der jo er dårligere for Argentina end Higuain er, som super subs.
Mig, der skal holde kæft, eller bør man ikke udtage Dybala som minimum blandt de 23? Det er da helt hul i hovedet der der. Dybala kunne være en supersub.

Dybala, Messi, Aguero, Icardi, di Maria, Lautaro Martinez bør være dem, man udtog til de seks offensive positioner.

Jeg går amok, hvis det er Sampaolis håbløsheder, som skal koste Messi for at have som minimum en god VM-slutrunde. Det er utroligt, at han har skulle takke af med så mange dårligere argentinske landsholdstrænere i gennem sin karriere pånær Sabella. Resten har været klovne, der ikke har fattet noget.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af A$AP »

Lautaro Martinez, med al respekt for det han har opnået indtil nu i hans karriere kommer jo aldrig til at være afgørende for Argentina i 2018. Han spiller i den Argentinske liga. Og det er netop fordi, at han ikke har haft en kamp for landsholdet endnu at jeg er lidt skeptisk. Han får lige to venskabskampe og så er det ellers bare tid til VM. Også lidt selvmodsigende udtalelse fra Sampaoli, når man ser nogle af de spillere han udtager. Og altså Lanzini, bare for at nævne én spiller over i stedet for Dybala.

Man må bare håbe, at eftersom dette ikke er den endelige VM trup, at Dybala og Icardi kommer med. Det virker bare ikke til, at noget har ændret sig fra 2014. At Sampaoli bare forsætter hvor han slap fra de horrible VM-kval kampe.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster