Landsholdsfodbold

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Lige nu har Penaldo overtaget første pladsen fra Spanien som skal en tur til Portugal i sidste og afgørende kamp.
Meget flot af Spanien hvis de ødelægger det hele for sig selv og ikke vinder over Schweiz i aften.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af kklaus »

Fint spansk mål! Forarbejde af Asensio og så smadrer Alba den i kassen!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rb88 »

Kenneth Perez er godt nok en vanvittig irriterende type at have ansat som ekspert. Magen til selv iscenesættende type

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

La Tour De France bliver flækket på halv :lol:
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af EasyBuddhist »

Rb88 skrev:
søn sep 25, 2022 8:31 pm
Kenneth Perez er godt nok en vanvittig irriterende type at have ansat som ekspert. Magen til selv iscenesættende type
Enig, og han er også elendig. Han ser intet, enhver anden ikke kan se. Jonas Hebo er derimod fremragende og Junker gør det også fint til tider, selvom han også taber objektiviteten indimellem.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
søn sep 25, 2022 9:26 pm
La Tour De France bliver flækket på halv :lol:
Frankrig mangler så meget en spilstyrer. De mangler simpelthen spilintelligens på banen og det gælder både i forsvaret, på midten og i angrebet. De kan ikke engang kigge ud på bænken og finde det, for der er ingen derude heller og jeg sgu ikke engang, hvor de skal finde det, selvom de jo en sand perlerække af stærke spillere. Dembélé vil selvfølgelig kunne give dem noget kreativitet i angrebet, men det er jo ikke ham, der sætter spillet. Måske Aouar eller Cherki vil kunne gøre det, men det kræver en træner, der har intentionen om at spille fodbold og nosserne til at føre det ud i livet. Mit gæt er, Zidane snart er fransk landstræner.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
søn sep 25, 2022 9:55 pm
Lopezzz skrev:
søn sep 25, 2022 9:26 pm
La Tour De France bliver flækket på halv :lol:
Frankrig mangler så meget en spilstyrer. De mangler simpelthen spilintelligens på banen og det gælder både i forsvaret, på midten og i angrebet. De kan ikke engang kigge ud på bænken og finde det, for der er ingen derude heller og jeg sgu ikke engang, hvor de skal finde det, selvom de jo en sand perlerække af stærke spillere. Dembélé vil selvfølgelig kunne give dem noget kreativitet i angrebet, men det er jo ikke ham, der sætter spillet. Måske Aouar eller Cherki vil kunne gøre det, men det kræver en træner, der har intentionen om at spille fodbold og nosserne til at føre det ud i livet. Mit gæt er, Zidane snart er fransk landstræner.
Det er godt nok 4 år siden men de samme spillere er forsvarende verdensmestre hvilket er også helt utroligt.
I aften har de vist at de ikke hører med til VM i år, men samtidig vil jeg heller ikke være chokeret hvis de ender med at vinde hele lortet igen.
De har samme held som Puta Madrid.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Rb88 »

EasyBuddhist skrev:
søn sep 25, 2022 9:41 pm
Rb88 skrev:
søn sep 25, 2022 8:31 pm
Kenneth Perez er godt nok en vanvittig irriterende type at have ansat som ekspert. Magen til selv iscenesættende type
Enig, og han er også elendig. Han ser intet, enhver anden ikke kan se. Jonas Hebo er derimod fremragende og Junker gør det også fint til tider, selvom han også taber objektiviteten indimellem.
Hebo er virkelig god. Han gør det også fremragende hos Mediano, og i Kant programmerne

Perez virker som typen der bare skal være uenig og på tværs for at være, ja i centrum, selviscenesættende igen.
Junker er ved at falde af på den.

Omvendt er det guld værd at Bruun er tilbage på Tv2 både for La Liga men også kampe som disse

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
søn sep 25, 2022 11:21 pm
EasyBuddhist skrev:
søn sep 25, 2022 9:55 pm
Lopezzz skrev:
søn sep 25, 2022 9:26 pm
La Tour De France bliver flækket på halv :lol:
Frankrig mangler så meget en spilstyrer. De mangler simpelthen spilintelligens på banen og det gælder både i forsvaret, på midten og i angrebet. De kan ikke engang kigge ud på bænken og finde det, for der er ingen derude heller og jeg sgu ikke engang, hvor de skal finde det, selvom de jo en sand perlerække af stærke spillere. Dembélé vil selvfølgelig kunne give dem noget kreativitet i angrebet, men det er jo ikke ham, der sætter spillet. Måske Aouar eller Cherki vil kunne gøre det, men det kræver en træner, der har intentionen om at spille fodbold og nosserne til at føre det ud i livet. Mit gæt er, Zidane snart er fransk landstræner.
Det er godt nok 4 år siden men de samme spillere er forsvarende verdensmestre hvilket er også helt utroligt.
I aften har de vist at de ikke hører med til VM i år, men samtidig vil jeg heller ikke være chokeret hvis de ender med at vinde hele lortet igen.
De har samme held som Puta Madrid.
Ahh, det er noget af en tilsnigelse at kalde dette hold forsvarende verdensmestre. I går var der kun 4 gengangere fra startopstillingen ved VM 18'. Bevares, man kan stadig få spillere som Varane, Lloris, kante og Hernandez med og det vil også gøre en del for dem. Ligeledes kan man stille med Coman og Dembélé, men det kræver de er fitte. Der, hvor den helt store forskel ligger, er på den centrale midtbane, hvor man stillede med Kante, Pogba og Matuidi under VM 18'. Der er den nuværende konstellation et godt stykke fra, også selvom den har et stort potentiale. Centerforsvaret er samme historie. Umtiti og Verane spillede begge et konge VM og triumfen var den grad grundlagt på en solid defensiv. Meget kommer til at afhænge af, de får alle de nævnte spillere i form til VM, ellers kommer de ikke særligt langt denne gang. Der er simpelthen for mange unge med og dertil synes jeg, som sagt, de mangler lederskab, spilstyring og kreativitet.

Synes Eriksen, i går, lidt var symbolet på de mangler, Frankrig har. Den spilintelligens, han viser på midten, mangler de i den grad. Tempo, spilfordeling og så selvfølgelig det at finde rummene. Ikke alene fandt han selv lommerne at operere i, han fandt også medspillerne, så de kunne angribe rummene. Han var fremragende i går og sådan en spiller, har Frankrig ikke. Ikke, de ikke kan vinde VM alligevel, men det bliver langt svære uden, når man ikke kan kontrollere kampene og diktere tempoet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
man sep 26, 2022 9:00 am
Lopezzz skrev:
søn sep 25, 2022 11:21 pm
EasyBuddhist skrev:
søn sep 25, 2022 9:55 pm
Lopezzz skrev:
søn sep 25, 2022 9:26 pm
La Tour De France bliver flækket på halv :lol:
Frankrig mangler så meget en spilstyrer. De mangler simpelthen spilintelligens på banen og det gælder både i forsvaret, på midten og i angrebet. De kan ikke engang kigge ud på bænken og finde det, for der er ingen derude heller og jeg sgu ikke engang, hvor de skal finde det, selvom de jo en sand perlerække af stærke spillere. Dembélé vil selvfølgelig kunne give dem noget kreativitet i angrebet, men det er jo ikke ham, der sætter spillet. Måske Aouar eller Cherki vil kunne gøre det, men det kræver en træner, der har intentionen om at spille fodbold og nosserne til at føre det ud i livet. Mit gæt er, Zidane snart er fransk landstræner.
Det er godt nok 4 år siden men de samme spillere er forsvarende verdensmestre hvilket er også helt utroligt.
I aften har de vist at de ikke hører med til VM i år, men samtidig vil jeg heller ikke være chokeret hvis de ender med at vinde hele lortet igen.
De har samme held som Puta Madrid.
Synes Eriksen, i går, lidt var symbolet på de mangler, Frankrig har. Den spilintelligens, han viser på midten, mangler de i den grad. Tempo, spilfordeling og så selvfølgelig det at finde rummene. Ikke alene fandt han selv lommerne at operere i, han fandt også medspillerne, så de kunne angribe rummene. Han var fremragende i går og sådan en spiller, har Frankrig ikke. Ikke, de ikke kan vinde VM alligevel, men det bliver langt svære uden, når man ikke kan kontrollere kampene og diktere tempoet.
Eriksen er kongen af midtbanen. Han har den samme kølighed, ro og overblik som Messi har. Ren fornøjelse at se ham spille.

Men jo du har helt ret omkring La France. Deres midtbane er helt væk og hvis der ikke snart kommer stabilitet på deres hold bliver de kun afhængige af Mbappe som betyder at de ikke kommer langt, hvilket er også helt fint med mig :cool:
Danmark har en rigtig god statistik mod Frankrig i de sidste 3 kampe og jeg forventer at det fortsætter i næste kamp.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Er i klar til Penaldo show i aften? Han laver sikkert hattrick.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Barca80 »

Haha. Spanien går videre. Ronaldo er færdig som popsanger. Bye bye Ronaldo 😄

Billede

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Barca80 skrev:
tirs sep 27, 2022 10:41 pm
Haha. Spanien går videre. Ronaldo er færdig som popsanger. Bye bye Ronaldo 😄

Billede
Desværre den skide popsanger vender tilbage til VM om et par måneder :mad:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af Lopezzz »

Rafa med 2 mål og 1 assist.

MDCCCXCIX

Brugeravatar
PeterPedal
Indlæg: 617
Tilmeldt: lør feb 08, 2020 10:23 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 125 gange

Re: Landsholdsfodbold

Indlæg af PeterPedal »

Jeg sad og så Portugal-Spanien i går og endnu en gang tænkte jeg at den unge Williams - Nico - ville være en herlig spille at have i barca. Et godt bytte for Ferran Torres, som jeg ikke helt forstår bgejstringen for.
I øvrigt mener jeg at Xavi burde overveje en 4-4-4 opstilling til de svære kampe

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster