Bundesligaen

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8363
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Michman »

Blaugrana92 skrev:Slap af. 'Vinder alt igen i år', spis lige brød til. Jeg tror ikke på det. Bundesliga, ja. DFB Pokal, måske. Champions League, nej. Man vinder ikke to år i træk. Fact.
Jeg håber du har ret, men hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke på det mate, jeg kan ganske enkelt ikke se det hold der kan slå dem i CL.. Vi er udelukket, vores defensiv er ganske enkelt ikke god nok, Madrid er også udelukket da jeg mener de har samme problem, Man U spiller af helved til, City svinger vildt meget, PSG har Zlatan som kan knuse alt modstand pt, men tror ikke det er nok til at stoppe dem.. Hvem tror du kan stoppe dem?
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af emo »

Et taktisk klogt hold, som kan udnytte det rum sådan en taktik efterlader. Kan sagtens være os, når vi få styr på det defensive, som vi havde imod Real.
Allez...

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Elbarca »

En CL titel er aldrig givet på forhånd. Også selvom man ser ud til at være i vanvittig form. Der skal ikke andet til end lidt uheld og en dårlig dag, så er man ude.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Michman skrev:
Blaugrana92 skrev:Slap af. 'Vinder alt igen i år', spis lige brød til. Jeg tror ikke på det. Bundesliga, ja. DFB Pokal, måske. Champions League, nej. Man vinder ikke to år i træk. Fact.
Jeg håber du har ret, men hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke på det mate, jeg kan ganske enkelt ikke se det hold der kan slå dem i CL.. Vi er udelukket, vores defensiv er ganske enkelt ikke god nok, Madrid er også udelukket da jeg mener de har samme problem, Man U spiller af helved til, City svinger vildt meget, PSG har Zlatan som kan knuse alt modstand pt, men tror ikke det er nok til at stoppe dem.. Hvem tror du kan stoppe dem?
Det er ikke til at vide. Hvem troede på at nogen kunne stoppe os i 2009-2010? Der var i hvert fald ingen der troede på Inter. Samme med Chelsea i 2011-2012. Men shit happens. Fodbold sker.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Kubala »

Det bliver ikke Barca, der kommer til at stoppe Bayern, så længe Tata praktiserer "losse bold" og hurtige angreb, medmindre Pique og co. bliver en super mur, så tror jeg, at man kan risikere en større lussing end den man fik sidste sæson. Ingen er dog uovervindelige, så Bayern kan godt risikere at ryge ud, over to kampe, men det bliver ikke Barca, der bliver bremseklods for Bayern, da Barca mangler en del, imo. Forskellen på Bayern og Barca anno 2008/2009 er, at Bayern har flere strenge at spille på end Barca havde, men om Pep er villig til at gå lidt på kompromis, er spørgsmålet. Jeg tror, at Pep til en vis udstrækning vil være villig til at gå på kompromis, hvis det kniber lidt.
Senest rettet af Kubala ons dec 11, 2013 5:05 pm, rettet i alt 1 gang.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »

Blaugrana92 skrev:
Michman skrev:
Blaugrana92 skrev:Slap af. 'Vinder alt igen i år', spis lige brød til. Jeg tror ikke på det. Bundesliga, ja. DFB Pokal, måske. Champions League, nej. Man vinder ikke to år i træk. Fact.
Jeg håber du har ret, men hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke på det mate, jeg kan ganske enkelt ikke se det hold der kan slå dem i CL.. Vi er udelukket, vores defensiv er ganske enkelt ikke god nok, Madrid er også udelukket da jeg mener de har samme problem, Man U spiller af helved til, City svinger vildt meget, PSG har Zlatan som kan knuse alt modstand pt, men tror ikke det er nok til at stoppe dem.. Hvem tror du kan stoppe dem?
Det er ikke til at vide. Hvem troede på at nogen kunne stoppe os i 2009-2010? Der var i hvert fald ingen der troede på Inter. Samme med Chelsea i 2011-2012. Men shit happens. Fodbold sker.
Case in point her til aften. ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Blaugrana92 »



Bundesliga-hold har de bedste fans.

PuyolErGud
Indlæg: 10757
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af PuyolErGud »

Både Leverkusen og Dortmund tabte i denne runde, så Bayern må siges at have en rigtig god weekend, uden selv at spille i ligaen. Der er vist ikke mange tvivl om, at de bliver mestre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Piquénbauer »

Kedelig liga...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af A$AP »

Official: #FCBayern have signed Robert Lewandowski (25)! The striker has signed a 5-year contract until 2019. More soon on FCB.de
Ja...Var vel bare et spørgsmål om tid før det blev offentliggjort..

Bayerns offensiv lige nu....

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af zqa »

Bananas. Officielt.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Kubala »

Bayern har skrevet under med Sebastian Rode på fri. Hvor mange midtbanespillere vil Pep have? Det ender med, at der kun render midtbanespillere rundt i Bayern.

kklaus
Indlæg: 9729
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af kklaus »

Ja, sikke en skør idé nærmest kun at have midtbanespillere på banen. Hvor får han det dog fra?.. :-)
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Bundesligaen

Indlæg af Kubala »

Jo jo, altså han elsker midtbanespillere, men det ville stadig være skørt at tro, at det kan lade sig gøre med udelukkende midtbanespillere - altså at føre det ud i praksis.

BarçaDK

Re: Bundesligaen

Indlæg af BarçaDK »

Ja, man havde vel set det komme. Rode kan altså blive sådan rigtig god!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Antimadridista, Dytrax og 62 gæster