Europa League

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Europa League

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
fre feb 04, 2022 5:52 pm
Antimadridista skrev:
fre feb 04, 2022 2:14 pm
Lopezzz skrev:
tors feb 03, 2022 11:37 pm
Kvoller skrev:
tors feb 03, 2022 6:04 pm
Altså vores B-hold ligger 3 point over nedrykningsstregen i den tredje bedste række, så vi kan jo ikke rigtig vinde noget på udelukkende B-holds spillere. Der bliver nødt til at være indkøb. Vi skal helt sikkert bruge alle de unge fra egne rækker der kan bidrage, men altså, vi skal også være realistiske for at holde os som en storklub.
Jeg forstår dig godt men jeg har heller ikke sagt at vi skal bruge samtlige B spillere i opstillingen. Det er også umuligt da vi har allerede nogle faste startere i Araujo, Frenkie, Alba, Busquets og Pique.
At klubben går efter et par stjerner en gang om året er helt normalt men vi har ikke været heldige med vores indkøb. Derfor vil jeg hellere prøve noget andet og satse på Jutgla, Abde, Balde og et par stykker mere. De bliver ikke unge for evigt (det er samtidigt svaret på Antimadridistas indlæg), de skal nok vokse med opgaven.
Det der er jo også væsentlig mere “sane”, end dine tidligere postulater. Har ikke mere at tilføje.

Nu er jeg mere spændt på at høre historien om ægget….
Der var en gang for mange tusinde år siden en lille bitte kylling som hed Ez.... :grin:
:lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Europa League

Indlæg af PuyolErGud »

Nå, vi fik Galatasaray! Med deres form in mente, så burde det være til at overkomme! Men kulissen i Tyrkiet kan selvfølgelig gøre lidt.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Europa League

Indlæg af Blaugrana al vent »

De modstandere er jo dem der altid ender 3-4er i vores CL gruppe. Vi skal banke alle.
Jeg bløder Blaugrana

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Europa League

Indlæg af kklaus »

Gensyn med Arda Turan og Iñaki Peña.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Europa League

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
fre feb 25, 2022 1:44 pm
Gensyn med Arda Turan og Iñaki Peña.
Det bliver rart at møde Arda Turan igen, for mig er han oppe med Iniesta, Xavi og Messi i forhold til største legender i klubben :grin:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Europa League

Indlæg af EasyBuddhist »

Turan har spillet sammenlagt 276 min denne sæson og i deres seneste kamp var han ikke engang på bænken. Tror ikke, i skal regne med at få ham at se på banen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Europa League

Indlæg af EasyBuddhist »

Det positive ved at trække en blød modstander er, man forhåbentlig kan hvile lidt spillere i returkampen, da den falder 3 dage inden El Clasico. Det kræver selvfølgelig, man får et godt resultat i den første kamp, men lige nu, så er Galatasaray ikke en særlig attraktiv sportslig modstander, så man burde kunne vinde den første kamp med 2-3 mål, med den form Barca er i lige nu.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Europa League

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

PuyolErGud
Indlæg: 10717
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 598 gange
Blevet takket: 574 gange

Re: Europa League

Indlæg af PuyolErGud »

Virker lidt forunderligt at man ikke blot kan hente det hold ind af de som blev slået ud ift koefficient. Surt for spillerne i Spartak, men sådan må det nu engang være.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Europa League

Indlæg af emo »

Synes at det er fair nok at man ikke henter et hold op som er blevet slået retfærdigt af en modstander, noget andet havde der været ulovligheder involveret i selve spillet.

Tillykke til Leipzig!
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15000
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Europa League

Indlæg af Lopezzz »

Stakkels rusiske sportsmand. De kommer til at miste alt. Men ikke kun i sport, også den rusiske kulturliv, musik, film osv... deres karriere bliver helt ødelagt.
Jeg håber virkelig på at nogen af Putins egne folk får nok og likviderer ham.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: Europa League

Indlæg af Isageren »

Lopezzz skrev:
man feb 28, 2022 5:26 pm
Stakkels rusiske sportsmand. De kommer til at miste alt. Men ikke kun i sport, også den rusiske kulturliv, musik, film osv... deres karriere bliver helt ødelagt.
Jeg håber virkelig på at nogen af Putins egne folk får nok og likviderer ham.
Har du set hvad Spartak Moskva har skrevet på Twitter? “We believe that sport should aim to build bridges, not burn Them” hvad fuck er det for noget vås? Så nu er I på Putins side? Vi har simpelthen brændt broen mellem vesten og Spartak Moskva ved at smide dem ud. Kæft hvor er russerne rådne, de er sku bare glade for at de har en præsident der kan få Vesten til at ryste i bukserne. Han er jo en rigtig machofyr :sørgelig:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15000
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Europa League

Indlæg af Lopezzz »

Isageren skrev:
man feb 28, 2022 10:37 pm
Lopezzz skrev:
man feb 28, 2022 5:26 pm
Stakkels rusiske sportsmand. De kommer til at miste alt. Men ikke kun i sport, også den rusiske kulturliv, musik, film osv... deres karriere bliver helt ødelagt.
Jeg håber virkelig på at nogen af Putins egne folk får nok og likviderer ham.
Har du set hvad Spartak Moskva har skrevet på Twitter? “We believe that sport should aim to build bridges, not burn Them” hvad fuck er det for noget vås? Så nu er I på Putins side? Vi har simpelthen brændt broen mellem vesten og Spartak Moskva ved at smide dem ud. Kæft hvor er russerne rådne, de er sku bare glade for at de har en præsident der kan få Vesten til at ryste i bukserne. Han er jo en rigtig machofyr :sørgelig:
Yeah right! Vi skal bygge broer mens deres præsident slagter uskyldige mennesker i Ukraine.
De har krydset grænsen og nu er det nok. Tak og farvel.
MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: Europa League

Indlæg af kklaus »

EasyBuddhist skrev:
fre feb 25, 2022 3:38 pm
Turan har spillet sammenlagt 276 min denne sæson og i deres seneste kamp var han ikke engang på bænken. Tror ikke, i skal regne med at få ham at se på banen.

:lol:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15000
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: Europa League

Indlæg af Lopezzz »

De kan bruge ham til kaste fodboldstøvler efter dommeren :lol:
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster