Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af De La Barça »

Rezan Corlu, der ikke kunne komme på hold i Brøndby, er blevet solgt til Roma! Den havde jeg sgu ikke set komme!


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Det skal siges han en kantspiller og de eksisterer ikke i Zornigers system. Han er dog et stort talent, men Roma er dog stadig en noget usædvanlig destination.
#jesuisSheep

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af De La Barça »

zqa skrev:Det skal siges han en kantspiller og de eksisterer ikke i Zornigers system. Han er dog et stort talent, men Roma er dog stadig en noget usædvanlig destination.
Som du selv skriver så er Roma dog et vildt skifte.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af A$AP »

Icardi bomber løs igen, hvornår tager han skridtet op fra Inter, til det højeste niveau.

Begge mål mod Roma i aften.

http://www.bold.dk/video/?id=29079

http://www.bold.dk/video/?id=29078

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana al vent »

Jeg er mere til Dybala :glad:
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Benedikt Höwedes til Juve for sølle 15€mil.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Dybala med hattrick i dag og nu oppe på 8 Serie A-mål i 4 kampe blot.

Fantastisk spiller.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Helt vildt. Og en vi burde gøre alt for at hente når muligheden er der.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af A$AP »

Så mangler han bare at vise samme takter for landsholdet. 0 mål i 10 kampe. Gerne snart.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Serie A tråden

Indlæg af De La Barça »

emo skrev:Helt vildt. Og en vi burde gøre alt for at hente når muligheden er der.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Hvor skulle han spille i Barça?

Jeg så kampen i dag mod Sassuolo og jeg synes ham spiller som en klassisk 10'er og den plads kan jeg ikke se ham spille i Barça.
A$AP skrev:Så mangler han bare at vise samme takter for landsholdet. 0 mål i 10 kampe. Gerne snart.
Et tegn på at han ikke fungerer med Messi?

Visca el Barça i Visca Catalunya

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:Helt vildt. Og en vi burde gøre alt for at hente når muligheden er der.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Den idé er jeg sgu ikke helt hooked på. Dybala er bedst inde centralt, og med Valverde ligner det meget, at vi vil spille 4-3-3, hvor Messi er den falske 9'er. Dybala er ikke kant længere IMO. Han er en central spiller, som skal have fri rolle.

Ligeledes søger ham og Messi alt for ofte de samme rum.

Hvis Dybala skal hentes, så skal det være fordi, at Messi skrider næste sæson. Så længe Messi er i klubben, kan jeg ikke se Dybala være en lykkelig tilføjelse til truppen.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

A$AP skrev:Så mangler han bare at vise samme takter for landsholdet. 0 mål i 10 kampe. Gerne snart.
TJa, jeg er efterhånden noget til det punkt, at jeg ikke engang tror, at Argentina med Pep som træner ville give et positivt afkast. Der er bare et eller andet forbandet over Argentina. Simpelthen utroligt så mange fantastiske spillere til sammen kan skabe så elendigt en synergi og sammenhold, som de formår. Man skulle ikke tro, at Aguero, Dybala, di Maria osv. var verdensnavne og store spillere.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Kubala »

Gør Messi til angriber og Dybala med udgang i højre/10'er og sælge Suarez til sommer? Det vil være en løsning. Også på landsholdet. De kan skiftes om de to positioner indbyrdes; hvor Dybala er på toppen og Messi er i højre/10'er.

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af emo »

Dybala er nr 10 i Juve I denne sæson. Han flakker meget og har ligesom Messi ikke en bestemt position. Han kan sagtens tage udgangspunkt i en kant og vi spiller selvfølgelig ikke med kantspillere, men med angribere der både går ind i banen og bag om forsvaret.

Vi har råbt efter en der kunne kigge de samme bolde til Messi som Messi kan til andre. Forestil jer Messi lige bolde til Dybala, det virkede fint med Sanchez men han var bare pisse uskarp i den tid vi havde ham.

Jeg kan for alt se Dybala spille for os. Det er om en til tre sæsoner, vi ved alle at Messi ikke kan for evigt og han er den spiller der minder mest om Messi. Bemærk, minder!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Gør Messi til angriber og Dybala med udgang i højre/10'er og sælge Suarez til sommer? Det vil være en løsning. Også på landsholdet. De kan skiftes om de to positioner indbyrdes; hvor Dybala er på toppen og Messi er i højre/10'er.
Har du glemt Dembele? Det er jo det, der er problemet. Havde vi ikke haft Dembele, kunne jeg gå med til det. Dybala kan ikke spille venstre kant, og det er edt, vi har mest brug for nu. Så langt hellere Hazard end Dybala.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster