Serie A tråden

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

emo skrev:Dybala er nr 10 i Juve I denne sæson. Han flakker meget og har ligesom Messi ikke en bestemt position. Han kan sagtens tage udgangspunkt i en kant og vi spiller selvfølgelig ikke med kantspillere, men med angribere der både går ind i banen og bag om forsvaret.

Vi har råbt efter en der kunne kigge de samme bolde til Messi som Messi kan til andre. Forestil jer Messi lige bolde til Dybala, det virkede fint med Sanchez men han var bare pisse uskarp i den tid vi havde ham.

Jeg kan for alt se Dybala spille for os. Det er om en til tre sæsoner, vi ved alle at Messi ikke kan for evigt og han er den spiller der minder mest om Messi. Bemærk, minder!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Ja, præcis. Det er det, jeg prøver at sige. Han kan sagtens tage udgangspunkt i højre side, men han er allerbedst, når han er central. Der er en grund til, at han konsekvent spiller centralt i Juventus.

Læg dertil, at Dembele er vores nye højre fløj. Han vil ikke spille venstre, og det er den position, vi skal tænke på nu.

Skulle vi spille 4-2-3-1 fast, kunne jeg måske se ideen i det, men elelrs ikke. Valverde vil helst spille 4-3-3, og her har Messi og Dembele hhv. 9'eren og højre kant.

Og jeg tror ikke, at Dybala har lyst til at ofre sit spil i 3 års tid, før Messi smutter for så at overtage showet.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Dries Mertens om Maurizio Sarri:

What does Sarri teach you?
Football. He is a coach I like. He is a well trained and even scientific technician in his handling of matches. One thing I like about him is how he organises the stages in which we have possession of the ball and then how we structure the pressure we put on the opponents in the stages where they have the ball. I like how he prepares each meeting. It looks like you've already played the match and on the field, it seems that your team has an extra player.

Hvor ville jeg dog gerne have haft ham i sommers.

DeanCassady
Indlæg: 1591
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af DeanCassady »

Også jeg. Eller ham City-træneren.
Robert Zimmerman

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Blaugrana92 skrev:Dries Mertens om Maurizio Sarri:

What does Sarri teach you?
Football. He is a coach I like. He is a well trained and even scientific technician in his handling of matches. One thing I like about him is how he organises the stages in which we have possession of the ball and then how we structure the pressure we put on the opponents in the stages where they have the ball. I like how he prepares each meeting. It looks like you've already played the match and on the field, it seems that your team has an extra player.

Hvor ville jeg dog gerne have haft ham i sommers.
Fantastisk traener, interessant fodboldfilosofi og karismatisk menneske. Jeg tror han havde udrettet noget endnu mere interessant, med endnu bedre spillermateriale. Og ja, han havde passet perfekt ind hos os.

Man sagde ingen vil kunne overgå El Dream Team og at snakke om det, er spild af tid og urealistisk. Det var indtil, vi fandt en traener som havde tro på og modet til, at udrette noget stort. Det samme sker nu, hver gang man efterlyser noget bedre fodbold, er svaret det samme. Peps Barca kan ikke gentages. Jeg er overbevist om, at Sari er en af de få, som kan skabe et Barca, som hele fodboldverden vil beundre.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Flax_Generous »

Er Sarri ikke blevet straffet for racistiske og homofobiske udtalelser? Jeg ved sgu ikke lige hvor "karismatisk" det er.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Flax_Generous skrev:Er Sarri ikke blevet straffet for racistiske og homofobiske udtalelser? Jeg ved sgu ikke lige hvor "karismatisk" det er.
Ved det ikke, hvis det er sket, så traekker det selvfoelgelig meget ned. En hel del faktisk.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Flax_Generous »


Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Visca El Barca »

Ikke så godt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Sarri er næsten 60 år og fra Napoli. Det kan ikke overraske nogen som helst, at hans personlige og politiske holdninger nok ikke ligefrem kan beskrives som værende progressive. Det er overhovedet ikke for at undskylde det. Jeg er selvfølgelig meget uenig med ham, og jeg finder det meget, meget lidt klædeligt. Men forklaringen ligger ret ligefor. Jeg kan levende forestille mig, at der overhovedet ikke bliver set skævt til den slags udtalelser blandt de mest inkarnerede syditalienske fans, om så de er fra Lazio, Napoli, Palermo eller Bari. Igen, jeg synes naturligvis ikke selv, at det er i orden og at Sarri skal udfordres på den slags, men jeg kan ikke ligefrem sige, at jeg er overrasket.

I øvrigt kan jeg ikke finde noget konkret om racisme?

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 921
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 175 gange
Blevet takket: 151 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af !Option »

AC Milan har fyret Montella og ansat gode gamle Gennaro Gattuso til at tage over i trænersædet. Han var før træner for 2. holdet i klubben.

Spændende... :lol:
Rey Abi!

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Jamial »

!Option skrev:AC Milan har fyret Montella og ansat gode gamle Gennaro Gattuso til at tage over i trænersædet. Han var før træner for 2. holdet i klubben.

Spændende... :lol:
Gad vide hvad odds er på rødt til Gattuso i første kamp... :think: :lol:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Har Ancelotti sagt nej, siden de går uden om deres egen man of the house?

Sgu da utroligt, at Milan stadigvæk tror, at deres egne tidligere legender er løsningen på et så stort identitetskrise, som AC Milan er i og har været i i næsten 10 år nu. Der skal en mand af format til at klare deres problemer, ikke en mand som Gattuso, hvis trænerkarriere har været mindre klubber.

Håber de får rettet op, for europæisk fodbold er bedre med en historisk topklub som AC Milan blandt favoritterne til CL.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror at Carlo skal være italiensk landstræner.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af MessiPogba »

Er der en, der kan fortælle mig, hvorfor det er, at Napoli spiller i 3. trøje i en ligakamp mod Juventus? Det giver da ingen mening?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Serie A tråden

Indlæg af zqa »

Ooooh la vecchia signora!
#jesuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 58 gæster