Champions league

Udenlandske ligaer, klubber og landshold

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: Champions league

Indlæg af !Option »

Jesni skrev:
MessiPogba skrev:
Blaugrana92 skrev:
MessiPogba skrev:Uenig. Han var god, fordi der var masser af rum at boltre sig i. Du så ham jo året efter, hvor modstanderne havde luret Rodgers spillestil, at hvis du lukker rummene ned, hvor dårlig Sterling blev. Men alle fodboldspillere er jo gode, når du giver dem rum og plads.
Hold nu op med det der. Du har ikke spillet 167 Premier League kampe for Liverpool og Manchester City og 35 landskampe for England som 22-årig, hvis du er ikke er nogen dygtig fodboldspiller. Det har Raheem Sterling været lige fra starten. At han var dårlig til at træffe beslutninger, er altså ikke nok i sig selv til at kunne forsvare at kalde ham ringe.
Jordan Henderson har spillet 250 kampe for Liverpool, 257 kampe i Premier League, er viceanfører for England og har spillet 36 kampe for England, er det så enstbeydende med, at han er en god spiller?!
Det vil være en pænt god indikator, ja. Og han har da også haft en stor engelsk fodboldkarriere bag sig, så hvor vil du hen med det?
Han vil derhen, at hvis du som træner eller spiller ikke er af den type som MessiPogba finder spændende at se eller følge, så er du næsten partout en dårlig en af slagsen. Eksempelvis er hverken Mourinho eller Simeone gode trænere da de praktiserer den letteste form for fodbold, nemlig defensiv :roll:

Bevares, jeg er heller ikke udpræget fan af en defensiv tilgang eller visse type spillere, men det ændrer nu engang ikke på det talent de besidder.
Rey Abi!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Champions league

Indlæg af Blaugrana92 »

MessiPogba skrev:Jordan Henderson har spillet 250 kampe for Liverpool, 257 kampe i Premier League, er viceanfører for England og har spillet 36 kampe for England, er det så enstbeydende med, at han er en god spiller?!
Øh, ja? Jordan Henderson er en rigtig god fodboldspiller. Klopp ville ikke blive ved med at bruge ham, hvis det ikke var tlifældet.
MessiPogba skrev:Mærkeligt måde at argumentere for at en spilelr er god efter antal kampe de har spillet. Så Suarez er også en god spiller i denne sæson når han har næsten spillet alle kampene, eller hvad?
Suárez er selvfølgelig en god spiller, ja. Han er dalet gevaldigt i niveau de sidste 13-14 måneders tid, og nu har han også problemer med at score mål, men når det vender, hvilket jeg regner med at det gør, så er han naturligvis stadig en god spiller. Man kan så diskutere, om han er sin løn værd, og videre om der kan findes billigere og bedre - eller ligeså gode - alternativer.
MessiPogba skrev:Se dog hvordan Sterling er blevet omtalt i England. Alle var efter ham, fordi han ofte var anonym i kampene og slet ikke bidrog til det store, og hans end product var ringe. Han var kun god i Liverpool i det der forår, hvor Liverpool var flyvende i 2014, hvor de scorede mål hvert minut. Efter den sæson var han en skygge af sig selv, og i City blev det samme mønster indtil Pep er kommet.
At man bliver shamet af den engelske presse, er ikke noget jeg nogensinde vil bruge som indikator for noget som helst. Den engelske presse er en ynkelig størrelse, der sidste år nåede at udråbe Guardiola som en "fraud." Man ser dem naturligvis ikke æde sine egne ord og undskylde nu. At de tog så grueligt fejl, er selvfølgelig bare noget man nemt lige kan glemme.

Der er mange unge, ekstremt dygtige spillere, hvis end product ikke er prangende. Din egen højtelskede Anthony Martial har for eksempel ikke gjort det ret meget bedre end Raheem Sterling i Premier League, hvis man ser på deres output i form af mål og oplæg, hvilket jeg antager er, hvad du referer til, når du skriver end product. Hverken i Martials første, anden eller tredje sæson.

Jeg er med på at Pep har fået det bedste ud af Sterling, men det er nok ikke uretfærdigt at stille spørgsmålstegn ved hvor meget af det, der skyldes Peps evner, og hvor meget af det, der er et resultat af Sterlings naturlige udvikling. Uanset hvad synes jeg, at det er borderline idioti at påstå, at Raheem Sterling ikke var en særlig god spiller, før han fik Pep som træner.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Sevilla for fanden...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Ringe.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Fuck jeg hader Liverpool... og jeg ikke engang kampen. Lorte scousere.
#jesuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

En kig væk-finte foran et fuldstændigt åbent mål, under en halv meter fra stregen. Ronaldo må være så stolt. Flot.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Champions league

Indlæg af JonasV »

Så, Sevilla. Vamos!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Champions league

Indlæg af Michman »

Sådan Tottenham!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

CR med 8 mål indtil videre i gruppekampene... er det ikke 10 der er hans rekord.

Jeg tror ikke Messi indhenter ham i CHL all time topscorer.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Manchester City har været decideret rædselsfulde i dag. Kan ikke mindes et tophold med så mange dårlige beslutninger og ringe afleveringer i en kamp.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

Messi skal sgu også til at komme lidt i gang i CL... Og han kan starte i morgen!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Champions league

Indlæg af Xavi6Smede »

Og minuttet efter scorede de så et fantastisk mål :grin:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Champions league

Indlæg af Piquénbauer »

SEVILLA!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Champions league

Indlæg af zqa »

Har spillet Sevilla sejr. Så laver de sådan et comeback til uafgjort. Ffs.
#jesuisSheep

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5422
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Champions league

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Liverpool burde, om nogen, vide, at 3-0 ved pausen snildt kan ende 3-3 :-)
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster